skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:04:49
08.04.2014
08.04.2014
Eidy
-> T: JO!
08:55:30
08.04.2014
08.04.2014
T
-> Eidy: : takže by jsi se dostal konečně na 7800ot. ?
22:36:14
07.04.2014
07.04.2014
Eidy
-> T: Ještě ne. Ještě musím vylepšit jednu věc na motoru, aby se točil kam má. Ale hlavně že vím, co to je. No a tan airbox prostě zesílím. Vzhled musí ustoupit funkci.
19:42:10
07.04.2014
07.04.2014
T
-> Eidy: : sakra já byl taky dneska zase příště se musíme domluvit a potkat na půl cesty takže Kóča už je 100% připravená na zelené peklo ?
ten airbox je mazec
ten airbox je mazec
17:57:15
07.04.2014
07.04.2014
Eidy
Mám radost. Byl jsem se projet, najel jsem asi 60km místama, kde jsem v životě nebyl a užil si to. Utažený zatáčky, svižný zatáčky a taky místa, kde jsem to měl dost rozkutálený. Kóča je se správným tlakem pneu preciznější a přesnější. Proti Mostu je to znát. Řízení jde lehce, převodovka funguje, motor táhne atd. Paráda.
Druhá radost je z toho, že už vím kam šáhnout, aby se motor točil až tam, kam má. A nepříjemnost trochu je, že airbox se dost bortí a budu ho muset ještě vyztužit. Ale to je drobnost. Ale i tak jsem nadšenej.
Druhá radost je z toho, že už vím kam šáhnout, aby se motor točil až tam, kam má. A nepříjemnost trochu je, že airbox se dost bortí a budu ho muset ještě vyztužit. Ale to je drobnost. Ale i tak jsem nadšenej.
19:49:46
05.04.2014
05.04.2014
Eidy
-> spyker: Odjel jsem brzo, no.
Dneska jsem hodil zpátky převážený kola, namontoval na spodek předních tlumičů unibaly a položil Kóču po týdnu na zem.
Dneska jsem hodil zpátky převážený kola, namontoval na spodek předních tlumičů unibaly a položil Kóču po týdnu na zem.
15:44:57
31.03.2014
31.03.2014
Tomáššš
-> Eidy: fotka 212 a 213 su fakt super !
00:04:40
31.03.2014
31.03.2014
spyker
16:15:54
30.03.2014
30.03.2014
Eidy
Tak a modrá brzdovka je tam. Nejdřív jsem udělal spojku, pak přední brzdy, pak zadní a nakonec pro jistotu znovu přední. Umyl jsem kola a nechám je převážit. No a můžeme vyrazit na Ring. A pokud stihnu udělat dveře, bude to bonus.
07:45:31
28.03.2014
28.03.2014
vhml
-> Eidy 27.03.14 16:05:00: srovnalo, dělám to při slalomu pořád. Jen tam nesmíš nechat prsty
16:12:32
27.03.2014
27.03.2014
Luky
-> Eidy: auto které se řídí samo - nebude to trochu nuda?
16:05:00
27.03.2014
27.03.2014
Eidy
-> Filip: Super hláška
-> De&coN: Dík. Lemy rozhodně rozleštit zkusím. Maximálně je stříknu znova.
-> Luky: Bez strmého hřebenu bych asi skončil v kačírku. Ale ono by stačilo pustit volant a srovnalo by se to samo. Zřejmě. Jen si to nekdě vyzkoušet.
-> De&coN: Dík. Lemy rozhodně rozleštit zkusím. Maximálně je stříknu znova.
-> Luky: Bez strmého hřebenu bych asi skončil v kačírku. Ale ono by stačilo pustit volant a srovnalo by se to samo. Zřejmě. Jen si to nekdě vyzkoušet.
15:05:04
27.03.2014
27.03.2014
Filip
Stint 1, 4:08 brown trouser moment = moment hnedyho kalhot , dobre jsi to chytil.
15:05:01
27.03.2014
27.03.2014
Filip
Stint 1, 4:08 brown trouser moment = moment hnedyho kalhot , dobre jsi to chytil.
16:23:56
24.03.2014
24.03.2014
Deacon
-> Eidy: Videa pěkný a nečekanej drift jsi ukočíroval bravůrně
A jak jsem koukal na ty fotky lemů, tak z fotky to zas tak hrozně nevypadá, jenom škoda toho přechodu, ale zkus to rozleštit a mohlo by to být fajn
A jak jsem koukal na ty fotky lemů, tak z fotky to zas tak hrozně nevypadá, jenom škoda toho přechodu, ale zkus to rozleštit a mohlo by to být fajn
15:23:30
24.03.2014
24.03.2014
Luky
-> Klubko_: jj, něco takového - termín se používá u vytrvalostních závodů, kde stint je jízda mezi zastávkami v boxech.
-> Eidy: hnusná krize v prvním stintu (), skvělá reakce Bez strmého hřebenu by ses ale asi trochu zapotil
-> Eidy: hnusná krize v prvním stintu (), skvělá reakce Bez strmého hřebenu by ses ale asi trochu zapotil
15:15:38
24.03.2014
24.03.2014
Klubko_
-> Eidy: co znamená "stint"? To je anglicky vyraz pro "jízda"? Jakože 1. jízda, 2. jízda?
14:34:32
24.03.2014
24.03.2014
pitrs-84@
neuveřitelna kára aj volantovat umis skvele
12:29:30
23.03.2014
23.03.2014
T
-> Eidy: : to by mohlo jít
11:59:59
23.03.2014
23.03.2014
Eidy
-> spyker: Aha. Koukal jsem, kdo tam prohání starýho pašíka.
-> Fifa: Trochu mě to překvapilo. Už jsem si říkal, že se asi otočím.
-> T: Na podzim bude motivace. Včerejší stopa, původní tlak pneu, dvojka ze šikany a jen se soustředit na pozdější brzdění. Na gumách už nebude záležet, takže to můžu hnát na hranici.
-> Fifa: Trochu mě to překvapilo. Už jsem si říkal, že se asi otočím.
-> T: Na podzim bude motivace. Včerejší stopa, původní tlak pneu, dvojka ze šikany a jen se soustředit na pozdější brzdění. Na gumách už nebude záležet, takže to můžu hnát na hranici.