Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:33:56
30.05.2014
M@rtin
-> Luky: Ne nechvátám, našel jsem se na 12 fotkách a ještě nemám ani vybráno, která by se mi líbila

Edit: A mě by taky stačily fotky v elektronický podobě.
upraveno 1x, naposled 30.05.2014 15:34:28
15:23:53
30.05.2014
Luky
-> M@rtin: já si taky asi něco objednám, paypal mám. Jestli na to nechvátáš, tak ti to kdyžtak pak vezmu
15:18:03
30.05.2014
M@rtin
-> Eidy: taky o tom přemýšlím. jen musím ukecat nekoho s paypalem.4
14:53:16
30.05.2014
Luky
-> Eidy: uvidíme co z toho vyleze, večer poreferuju. Je to fotka od Martina, tak ani nevím v jakém rozlišení to je
14:52:10
30.05.2014
Eidy
-> Luky: Fakt? A jak to vypadá? Na jaký rozlišení jsi fotil? Že bych si teda udělal tapetu přes celou zeď?1
14:50:45
30.05.2014
Luky
Já teď zrovna jednu A1 z Ringu mám v tiskárně 88
14:00:33
30.05.2014
vhml
-> Eidy 30.05.14 13:58:33: jestli na to chceš koukat z 20cm tak asi ne no 4
13:58:33
30.05.2014
Eidy
-> vhml: To by asi nebylo hezký. Při 300dpi to má 439x293mm.
13:26:27
30.05.2014
vhml
-> Eidy 30.05.14 13:15:49: řekni Tadeášce ať ti z toho natiskne A1...
13:15:49
30.05.2014
Eidy
Udělal jsem ještě poslední útratu směrem do Německa a foto 224, 225 a 226 ve FullRes.
23:43:49
29.05.2014
spyker
tak oni se ty nástavce dávají v zahraničí už na cokoliv vimeo.com/93110311
každopádně bych to nechal bejt ... přesně jak říkáš4 spíš nějak lehce vytáhnout blatníky když ani nejdou stočit středy kol
23:38:36
29.05.2014
Eidy
-> Qwak: ubírat není kde a jiná kola nic neřeší. Když seženu širší pneu, budou i vyšší. Navíc tahle kola se mi fakt líbí. Ale ve zlaté, možná v budoucnu i v jiné, ale černé zatím ne.
22:44:05
29.05.2014
Qwak
-> Eidy: a co jiný kola s jiným ET tak aby šlo více do auta? popřípadě stávající kola lehce ubrat na středu aby víc zalezly, i to jsem viděl .. 6 žádný jiný blatníky na tohle auto nepatří to je jasný 40 ale co takhle tyhle kola na černo? 6
22:36:36
29.05.2014
Eidy
-> T: No tak vidíš, takže zůstane jak je. Jako dalo by se jít pořád dál, ale bylo by to asi na úkor vzhledu. Nechme to zatím tak.4
-> ZdenoR: Jako asi by se dalo. Ale jinak odpověď jako Téčkovi.4
22:17:57
29.05.2014
ZdenoR
-> Eidy: Ještě je tu varianta pořídit původní laminátové blatníky, rozřezat na kousky a poslepovat zpět. Jen s vytaženým a zvednutým lemem. 4

Povedená akce, fotky i videa...
upraveno 1x, naposled 29.05.2014 22:29:21
22:05:25
29.05.2014
-> Eidy: : nad těma lemama jsem už taky přemýšlel a proč ne, když se uděljí rozumně 5 ale jinak víš o čem byla řeč na Ringu dle zůčasněných aut ? nejhezčí je auto s originálníma tvarama bez úprav 4 ale je zase fakt, že pak neni v tomto ohledu s Kóčou moc možností jak jít dál 8
21:31:52
29.05.2014
U-Geen
-> Eidy: jj, auta co jezdej na hrane pneu podobne jako na galusce :) hnus.
21:20:22
29.05.2014
Eidy
-> U-Geen: Tak zrovna třeba tyhle lemy na 240 nebo prvních Skylinech jsou super a bylo by to to první, co bych na to auto šoupnul. Já narážel na ty extremní stavby. Asi si rozumíme.4
21:09:32
29.05.2014
U-Geen
-> Eidy: neni japonec jako japonec :) gomotors.net/pics/.../dat sun-280z-05.jpg?i nicmene Koca vypada co se karoserie tyce nejlip jak muze (nejenom, ze neni odchylena k RS, ale hlavne zustaly pubodne tvarovany lemy vzadu, coz je parada)
21:04:36
29.05.2014
Eidy
-> radekp: Jasně, nanýtovaný lemy a aspoň 30° sklon kol 3 . Díky.
-> vhml: Tak tak. Aspoň se s tím dá občas hrát a je to zábava.4
Extreme Tyres