-> pavucina: Otázkou není, jestli je špatně nastavenej omezovač. Otázkou je, proč "stavitel" motoru tvrdí, že motor točí X otáček, když to zdaleka není pravda. Já zkoušel dílčí úpravy mapy, ale protože nic nepomohlo, tak jezdím pořád původní mapu. Do omezovače jsem nikdy nesahal ani ho neřešil.
Teď mám půjčený sériový mapy a profi upravenou mapu. Sériový jsou pro představu a porovnání s mojí a tou profi, která je vyzkoušená a funguje výborně. Prostě to porovnám a z něčeho vyjdu. Zřejmě z té profi a něco ještě poladím.
Edit: Prostě když někdo tvrdí, že je to upravený tak a tak a točí to tolik, tak by to tak mělo bejt. A ono není.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:41:31
24.08.2013
24.08.2013
pavucina
To nechapu, tak teda spatne nastavenej omezovac nb jak to myslis ?
Ty jsi prece uz nak resil chipy, nb jsi se primo k nacipovani nedostal a jen si porovnával mapy ?
Ty jsi prece uz nak resil chipy, nb jsi se primo k nacipovani nedostal a jen si porovnával mapy ?
23:30:33
24.08.2013
24.08.2013
Eidy
-> m8rinek: To ani ne. Jen, že motor netočí tolik, kolik by měl.
23:04:34
24.08.2013
24.08.2013
m8rinek
-> Eidy: jakože neuměle nastavenej omezovač?
23:00:33
24.08.2013
24.08.2013
Eidy
-> m8rinek: když pominu motor v super stavu (vyšlehaná klika, vyšlehaný ventily, vyšlehaný sériový vačky místo závodních, sériová hlava místo závodní, zprasená náhrada váhy vzduchu) tak třeba maximální otáčky.
22:55:14
24.08.2013
24.08.2013
m8rinek
-> Eidy: O jaký nepřesnosti jde?
22:49:45
24.08.2013
24.08.2013
Eidy
Tak plány na velké odlehčování přes zimu jsou dost ohroženy. Dnes jsem zjistil, že PP tlumič je slabší než LP. Oba jsem vyndal, ale na stole v ruce se jevily oba stejně. Nicméně na autě je znát při zhoupnutí rozdíl. Začínám vyjednávat se SPAXem o nové sadě nebo repasi.
Nicméně dobrá zpráva je, že jsem si přivezl jiný čip do ŘJ. Zapůjčil mi ho kamarád Alfista. Podle všeho je to kopie SQUADRA čipu, tak uvidíme, co z toho po vyčtení vykoukám. Každopádně mám dobrý základ na další úpravy. Po nalezení správného driveru do ECM jsem zjistil další nepřesnosti o tom úžasném motoru, který jsem zakoupil za tak nehorázný peníz. Což ovšem vůbec nedávám za vinu Wladovi, nýbrž předešlému majiteli.
Nicméně dobrá zpráva je, že jsem si přivezl jiný čip do ŘJ. Zapůjčil mi ho kamarád Alfista. Podle všeho je to kopie SQUADRA čipu, tak uvidíme, co z toho po vyčtení vykoukám. Každopádně mám dobrý základ na další úpravy. Po nalezení správného driveru do ECM jsem zjistil další nepřesnosti o tom úžasném motoru, který jsem zakoupil za tak nehorázný peníz. Což ovšem vůbec nedávám za vinu Wladovi, nýbrž předešlému majiteli.
17:01:06
23.08.2013
23.08.2013
ZdrubT
Tak jsem dneska byl zvážit moje závodní RSo. Je moc těžký, má 800kg.340 předek a 460kg zadek a to jsem vyházel téměř vše, co vozim v kufru. Nechal jsem jen cca12l beňa v nádrži, lano, lekarnu, žárovky, brzdovku, trojuhelník, vestu a nějaký blbosti,co prostě nevyndavám. Auto by asi dost pohublo sundat rampu a vyházet okna a dát plexi, to se mi moc nechce. Zato snad budou nový dveře.
22:13:32
21.08.2013
21.08.2013
Eidy
-> m8rinek: Kousek níž jsem to komplet rozepsal.
22:11:00
21.08.2013
21.08.2013
m8rinek
-> Eidy: Tak kilo má pohotovostní hmotnost 820kg a eRko 880kg.
21:53:02
21.08.2013
21.08.2013
ZdrubT
Ty stovárna se lišily použitym čalouněnim, stahovačkama vzadu, výklopný trojuhelníky vředu a vzadu ovládaný kolečkem ve dveřích. pak koberce..... to je dost rozdílu. Kufr vyberu od krámu, ale rampu sundavat nebudu.
21:50:06
21.08.2013
21.08.2013
T
-> Eidy: : nene, obráceně jsem to myslel, moje jsou skoro o tolik lehčí, asi jsem to špatně napsal
21:42:19
21.08.2013
21.08.2013
Eidy
-> T: Tys to podal tak, že máš kola celkem o 15kg těžší. Nebo aspoň já to tak pochopil.
21:38:42
21.08.2013
21.08.2013
T
-> Eidy: : co to ? špatně jsem počítal ? já ten rozdíl myslel na všech 4 kolech nebo co tak hudruješ?
21:35:57
21.08.2013
21.08.2013
Eidy
-> T: VOLE.
21:32:09
21.08.2013
21.08.2013
T
-> Eidy: : ale i s gumou
bez gumy 5,8 a guma 5,9
bez gumy 5,8 a guma 5,9
21:30:25
21.08.2013
21.08.2013
Jarda...
-> Eidy: je otázka jak byla přesná ta váha, lae pamatuju si to přesně, byl to úkol-tipnout svojí váhu řekl jsem 901 a bylo to 894. což je cca 744kg auto bez lidí.snad abych to zajel zkontorlovat někam na váhu..
E:někde bylo naplácáno víc ozdobných lišt asi:-) případně olejovej chladič. ale jinak nevím..
E:někde bylo naplácáno víc ozdobných lišt asi:-) případně olejovej chladič. ale jinak nevím..
21:27:38
21.08.2013
21.08.2013
Eidy
-> T: Ty bláho. Tak to nejsou litý kola ale litinový .
-> Jarda...: 894 ve dvou lidech?? To by musela bejt hmotnost auta nějakých 760kg. To mi nějak nesedí. Těch 810 je samo beze mě.
Edit: Koukám do chytrý knížky a 110L má psanou pohotovostku 825kg.
Divný je, že podle knížky Š100=805kg, 100L=820kg, 110L=825kg, 110LS=840kg, 110R=880kg. Nechápu to. U eRka budiž, má větší zasklenou plochu, větší sedadla a výztuhy v prazích. Ale u těch stováren mi to hlava nebere. Lišilo se to jen předníma světlama a výbava snad byla stejná ne?
-> Jarda...: 894 ve dvou lidech?? To by musela bejt hmotnost auta nějakých 760kg. To mi nějak nesedí. Těch 810 je samo beze mě.
Edit: Koukám do chytrý knížky a 110L má psanou pohotovostku 825kg.
Divný je, že podle knížky Š100=805kg, 100L=820kg, 110L=825kg, 110LS=840kg, 110R=880kg. Nechápu to. U eRka budiž, má větší zasklenou plochu, větší sedadla a výztuhy v prazích. Ale u těch stováren mi to hlava nebere. Lišilo se to jen předníma světlama a výbava snad byla stejná ne?
21:23:51
21.08.2013
21.08.2013
Eidy
-> ZdrubT: Tak zajeď buď do Jenče nebo do toho šroťáku v Dubí. Chlapík, co tam dělá, byl děsně nadšenej. Ty to máš samej laminát a vybrakovaný. Ty budeš mít pod 800kg.