Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:44:49
19.09.2013
Nwkt
-> matoo: Jj, mechanici asi nic moc, když neumí ani otáčkoměr dát rovně 47
11:29:56
19.09.2013
matoo
-> Eidy: ten olej snad nebudes menit sam, ked mas na to lidi, ne? ale daj pozor co ti tam naleju, aby ti tam nedali nejaky vyjetak :D
11:07:36
19.09.2013
Eidy
-> T: no jasně. Jen bych se chtěl ještě svézt a vyměnit před Mostem olej.
10:29:27
19.09.2013
-> Eidy: : takže ty máš na Most připraveno ? 4
07:44:00
19.09.2013
Eidy
-> radekp: To se uvidí. Diody prozradí chybu 4 .
06:10:09
19.09.2013
radekp
-> U-Geen: Velký Diodový Otáčkoměr1



-> Eidy: Á, Porsche, doma pohledám podklady. Když je dělaný do 6tisíc, myslíš si, že v 8 bude ještě ukazovat s přijatelnou chybou?
04:24:47
19.09.2013
U-Geen
-> Eidy: ano, je to Velmi Dobry Otackomer
23:02:50
18.09.2013
Eidy
-> Star LC20: Tak když mám obě ruce levý, tak co mi zbejvá... 1
22:51:51
18.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Aha, tak to je jasné pokud stíní volant 4
22:51:29
18.09.2013
Star LC20
-> Eidy: nj, to je tak, když si na tom autě taky necháš všechno udělat, pak to takhle dopadá > otáčkoměr křivě. Škoda, no 40
22:50:51
18.09.2013
Eidy
-> Tuner#2: bo na vršek budíku nevidím přes volant a na ten vrchol mám pak diody nahoře.4
22:46:15
18.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Proč zrovna takto pootočen? Nedává mě to smysl.
22:07:43
18.09.2013
Eidy
-> T: Když to bude ukazovat přesně, tak bude novej podklad. To víš, Porsche tolik točit neumí. 1
21:37:31
18.09.2013
-> Eidy: : 6t. a pak červený ? vždyť bude ta ručička jenom tam, tak jsi snad ani nepořeboval čísla 3 40 4
21:34:42
18.09.2013
Eidy
Mechanici se mi v tom zase vrtali a dali mi jinej otáčkoměr. Prej VDO. Já tomu houby rozumím, ale prej by měl bejt lepší. Když to říkají. Aspoň ho mohli dát rovně kua. 8



1
21:43:37
11.09.2013
-> Eidy: , -> Tuner#2: : 4
21:39:11
11.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Nebyl, to už je už? Zítra mrknu 4
21:33:29
11.09.2013
Eidy
-> T: Aha, to jsem netušil.1
21:31:42
11.09.2013
-> MATTESS: : 3



-> Eidy: : časopisy a tak různě 4 40
21:05:22
11.09.2013
Eidy
-> T: co je v trafice?
Extreme Tyres