skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:52:10
27.03.2013
27.03.2013
Fávo forever
-> Eidy: Sice mimo téma, ale.. Počet tvých příspěvků je: 8000
21:47:24
27.03.2013
27.03.2013
Eidy
Tak naposledy. Ne, nic se měřit nebude. Když má ten motor olej, tak funguje perfektně. Nepřehřívá se, maže to, jede to. Souhlasím, že by bylo profesionálnější to přeměřit, ale nebudu teď rozebírat motor na součástky. A kompresi to má perfektní na všech válcích. Dám chladič oleje a konec.
Howgh.
Howgh.
21:19:51
27.03.2013
27.03.2013
ZdrubT
Moc to tu hrotíte, je to jen motor
20:46:46
27.03.2013
27.03.2013
T
-> Eidy: : stejně tak jednou dopadneš, jak posílal odkaz matoo
jinak jsem to dneska rozebíral s Petrem všechno a přiklání se k Zazovi....všechno přeměřit. jestli nejsou šišatý válce.....
jinak jsem to dneska rozebíral s Petrem všechno a přiklání se k Zazovi....všechno přeměřit. jestli nejsou šišatý válce.....
20:02:30
27.03.2013
27.03.2013
PetrDNX
-> Eidy: Jak píše Zaza,asi bych taky tu kliku dal radši změřit,když už to je takhle rozvrtaný
16:33:49
27.03.2013
27.03.2013
Luky
-> Eidy: né že rozřežeš Kóču!
Sežeň novou podlahu a začni od začátku
Sežeň novou podlahu a začni od začátku
16:24:40
27.03.2013
27.03.2013
Eidy
-> matoo: Pecka. To by se mi líbilo moc, to nepopírám.
15:54:23
27.03.2013
27.03.2013
matoo
-> Eidy: zeby dalsi smer? i212.photobucket.com/albu
ms/.../SDC10274.jpg
08:36:31
27.03.2013
27.03.2013
Eidy
-> Zazaa: Ano, ty čepy jsou ok. Tohle je úplně jiná klika, takže s předchozím problémem to nesouvisí. Šály byly nový, žádný recykláty. Ne, válce jsem neměřil, hlavu jsem totiž nesundaval.
08:30:38
27.03.2013
27.03.2013
Zazaa
prez litr na 7kol je strasne moc ... to i me v Brne vydrzel litr na 2*25minut a to ten motor byl posmrti a krasne to hulilo :)
ty motory si olej vezmou obzvlast v tockach, taky maj vetsi vule a potrebujou hustejsi ole na vymezeni ale tohle me prijde fakt moc
merili ste valce jestli to neni sisate ? neklopej se moc pisty a nepumpuje to olej ?
to same ta klika kdyz koukam ze je to zas rozhozene, fakt sou ty cepy OK i po tom co se to 2x zadrelo ?, co vim tak vsecky Alfy sou nachylny a jedina cesta uspechu byla vsecko poctive zmerit (cepy, klika jestli nehazi, vyuhlovat ojnice ...) a jak nebylo vse 100% tak se to sralo
ty motory si olej vezmou obzvlast v tockach, taky maj vetsi vule a potrebujou hustejsi ole na vymezeni ale tohle me prijde fakt moc
merili ste valce jestli to neni sisate ? neklopej se moc pisty a nepumpuje to olej ?
to same ta klika kdyz koukam ze je to zas rozhozene, fakt sou ty cepy OK i po tom co se to 2x zadrelo ?, co vim tak vsecky Alfy sou nachylny a jedina cesta uspechu byla vsecko poctive zmerit (cepy, klika jestli nehazi, vyuhlovat ojnice ...) a jak nebylo vse 100% tak se to sralo
00:08:59
27.03.2013
27.03.2013
Eidy
A takhle to teď mám. ZdrubT mi pomohl vytáhnout motor a ještě jsme zkusili dát do třetí ojnice jiný ložiska všechno se točí.
21:29:16
26.03.2013
26.03.2013
Eidy
Souhlas. Olej na vině nebyl. Resp. nikoliv jeho kvalita, ale množství, díky žravosti motoru. Holt se s tím teď smířím a bude to.
-> TTomas: A určitě bych rád kontakt na kvalitní hadice za rozumnou cenu.
-> TTomas: A určitě bych rád kontakt na kvalitní hadice za rozumnou cenu.
21:08:27
26.03.2013
26.03.2013
TTomas
-> Milan 136: Neni to o 10w60, ale o Castrolu. Nebudem to tady ale resit nebo se to tu bude zbytecne hadat
Ale i tak mam stejnej nazor, ze to jen jinej olej nevyresi
Ale i tak mam stejnej nazor, ze to jen jinej olej nevyresi
21:04:24
26.03.2013
26.03.2013
Milan 136
-> Eidy: že by to 10W60 neustála a vyřešil by to jinej olej si nemyslím.
Ale možná se mýlím
Ale možná se mýlím
21:03:42
26.03.2013
26.03.2013
Milan 136
-> TUNER: podle tak dvou zničených dílů/týden to moc nevypadá
20:17:58
26.03.2013
26.03.2013
kure
nechci to tu zasirat ale italové konkrétně alfa brala olej od výroby
20:15:23
26.03.2013
26.03.2013
Eidy
-> Bery: Jestli i po výbrusu nevím. Teď si na to prostě budu dávat bacha a až se složí další, tak porovnáme. Tam teda výbrus dělat nebudu, ale aspoň kroužky. Teď to budu jezdit jak to je. Páč novej píst+kroužky+vložka stojí 5000Kč na jeden válec a abnormální písty nevím, jestli jdou sehnat. Je to trochu okrajový zboží.
19:43:51
26.03.2013
26.03.2013
Bery
hadice tolik nestojí,na míru ti je udělají všude,kde dělají hydrauliku.Akorát je upozorni na teplotu,ať ti to udělají rovnou z teflonu.
to je ten motor i třeba po výbrusu tak olejožravej?já myslel jen když už je odjetej.Litr oleje za těch pár kol je fakt moc...
to je ten motor i třeba po výbrusu tak olejožravej?já myslel jen když už je odjetej.Litr oleje za těch pár kol je fakt moc...