skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:02:22
12.04.2013
12.04.2013
Eidy
Sundal jsem zadní kotouče a jen pro vaši představu, jak moc se točí vítr pod autem. Uvnitř kotoučů jsou kousky nažmolený pneumatiky.
22:36:32
12.04.2013
12.04.2013
Eidy
Díky.
22:31:46
12.04.2013
12.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.04.13 22:27:46: skoda-virt.cz/cz/.../1260
41-prevareni-sp
22:31:13
12.04.2013
12.04.2013
m8rinek
-> Eidy: téma je tady skoda-virt.cz/cz/.../1260
41-prevareni-sp nicméně pokud budeš mít kolečko z 5q )úzké, tak stačí vložit prstýnek široký o rozdíl šířky koleček... Při použití původního kolečka je to trochu složitější...
22:27:46
12.04.2013
12.04.2013
Eidy
-> vhml: A pamatuješ si téma? Nedaří se mi to najít.
22:07:37
12.04.2013
12.04.2013
vhml
-> fido06: protože nebudu psát elaborát v průběhu pracovní doby. Nikdo mu nebrání se zeptat a rád mu to povím
22:04:07
12.04.2013
12.04.2013
Eidy
-> Tuner#2: Tak to mám ještě co dohánět
21:45:24
12.04.2013
12.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.04.13 20:46:46: Mě ne tak to vyhodil program, ale co jsem kdysi počítal pro sebe, tak se mu dá věřit: skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=115
No až nahodíš 5q SP3,9, tak si můžeš podat ruku s Rapidem RH (ten sice měl delší SP, ale menší kola). Hodnota 256km/h už bude na Most stačit.
No až nahodíš 5q SP3,9, tak si můžeš podat ruku s Rapidem RH (ten sice měl delší SP, ale menší kola). Hodnota 256km/h už bude na Most stačit.
21:34:53
12.04.2013
12.04.2013
m8rinek
-> fido06: psal jsem to ve fóru myslim dost obsáhle, kdo chce tak to najde ;).
21:17:16
12.04.2013
12.04.2013
fido06
-> vhml: tohle je komentář úplně k hov..
vysvětli mi, proč nenapíšeš rovnou, jaké je úskalí teto úpravy.
Třeba to Vrba, ví, ale možná mu ušetříš práci a čas.
vysvětli mi, proč nenapíšeš rovnou, jaké je úskalí teto úpravy.
Třeba to Vrba, ví, ale možná mu ušetříš práci a čas.
21:03:41
12.04.2013
12.04.2013
Eidy
-> T: To se pozná z časů. Tady to bude asi prašť jako uhoď.
21:00:52
12.04.2013
12.04.2013
T
-> Tuner#2: : teď co je nepříjemnější ? v pár zatáčkách využít menší potenciál podvozku nebo ve 3 se dostat za hranici možností motoru ?
20:51:23
12.04.2013
12.04.2013
T
-> Eidy: : to jsou přesně tyhle místa, které jsem myslel...že by jsi se mohl dostat na maximálku.....
20:46:46
12.04.2013
12.04.2013
Eidy
-> Tuner#2: Tobě vyšlo 205? tak to jsem buď někde udělal chybu nebo si to už nepamatuju. Pravdou ale je, že na maximálku si šahám ještě dole na tý rovině (je to lehce poznat na videu s kamikaze. V jednom kole to lehce cuklo, ale akorát přišel čas brzdění) a nemám k ní daleko za šikanou po cílovce.
-> T: Dočasné jako výpomoc rudé armády . Časem bude určitě něco jinýho, ale příští 2-3 roky rozhodně ne.
-> T: Dočasné jako výpomoc rudé armády . Časem bude určitě něco jinýho, ale příští 2-3 roky rozhodně ne.
19:58:33
12.04.2013
12.04.2013
T
-> Tuner#2: : souhlas, ale aby se nenašly další "cílovky"
-> Eidy: : předpokládám, že by tohle mělo být stejně jen dočasné řešení, ne?
-> Eidy: : předpokládám, že by tohle mělo být stejně jen dočasné řešení, ne?
15:24:05
12.04.2013
12.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 12.04.13 12:33:56: Tak cílovka je tam jen jedna, ale zatáček kde půjde jezdit na trojku a lépe z nich akcelerovat nespočet
-> Eidy 12.04.13 12:54:35: Jasný neva. Jinak mě to vychází 197 vs. 205km/h po zaokrouhlení což není tak drastické na to co získáš
-> Eidy 12.04.13 12:54:35: Jasný neva. Jinak mě to vychází 197 vs. 205km/h po zaokrouhlení což není tak drastické na to co získáš
12:54:35
12.04.2013
12.04.2013
Eidy
-> Tuner#2: No jo, nějak jsem na Vénu zapomněl. Teď už je to jedno.
Maximálka spadne z 200 na 192, to není tak malej rozdíl, podle mě.
-> minno: Dík. Jsou tam 2 mělký schránka na cokoliv a pod tím samozřejmě rezerva a výbava.
Maximálka spadne z 200 na 192, to není tak malej rozdíl, podle mě.
-> minno: Dík. Jsou tam 2 mělký schránka na cokoliv a pod tím samozřejmě rezerva a výbava.
12:52:46
12.04.2013
12.04.2013
ochoda
-> minno: je tam rezerva a spousta místa... ?:D
12:33:56
12.04.2013
12.04.2013
T
-> Tuner#2: : o tom žádná, že to bude sakra znát jen bude zase o to dřív na maximálce, ne?
12:29:35
12.04.2013
12.04.2013
vhml
Snad se bude Vrba při zkracování divit míň než já a m8 :-D