prevareni Sp

prohledat
71 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.01.2010 do 13.12.2012, založil/a Mlhoš - zrušená registrace
řadit dle data
22:45:10
13.12.2012
djmaso
-> m8rinek: nebuj taky to znám :) jak říkáš důvěřuj ale prověřuj :)
22:38:58
13.12.2012
vhml
-> m8rinek: ockem nejde ani bez cementovany vrstvy, proto jsem zkoušel mensi matici z 5Q.

Proste a jen upnout do soustruhu, upíchnout, a hned vytočit nožem závit. Já už mám převodovku složenou. Jen k ní nemám auto :-)
upraveno 1x, naposled 13.12.2012 22:39:46
22:29:32
13.12.2012
m8rinek
-> djmaso: jo jo, jak udělat z SP s nějakou zbytkovou hodnotou naprosto bezcennej :D. Důvěřuj, ale prověřuj...
22:23:02
13.12.2012
djmaso
-> m8rinek: OMG (OHŘEJ MI GULÁŠ) TAK TO NASERE 1;2;4;5;8;9;10 :D :D
21:57:49
13.12.2012
m8rinek
Tak úprava složitá není, jen závit pro 4q ložisko (větší než pro 5q) říznout očkem opravdu nejde (kvuli cementované vrstvě).

Moje hřídel má jednu nevýhodu, je to zkrácený SP4,22, protože kolega neumí počítat do 10 :/. Takže znovu.
zvětšit prevareni Sp - obrázek od m8rinek vložen 13.12.2012 21:57:49
20:35:24
05.12.2012
Evž@
-> Jarda...: to převaření je docela zbytečné dle mě když to jde vyladit na pneu...když dáš pneu 175/50 R13 budeš mít SP cca 4,6 1
18:13:49
03.12.2012
Dušan
-> Jarda...: ted si nejsem jistej presne, ale mohl byt to byt cca stejny vliv jako pmeu 165/70 vs 165/80
18:08:54
03.12.2012
Jarda...
Úplně to sem nepatří, ale týká se toho taky, jak velký přínos na zrychlení auta by měl v pětikvaltu ten stálý převod 4,44?Teď mám 4,22, je tu někdo kdo měl obojí a mohl by poreferovat?
10:21:21
30.11.2012
m8rinek
-> vhml: asi to dnes vezmu k soustruhoj :)))
09:28:26
30.11.2012
vhml
-> m8rinek: nemám nůž, tak jakýpa copa :-D Závitník se po 5 závitech zasek, víc to ale nepotřebuje :-) Matice se podloží a zalepí.
09:03:51
30.11.2012
m8rinek
-> Eidy: Já bych to na soustruhu dělal.... vhml nééé :D
08:53:48
30.11.2012
Eidy
-> vhml: Není problém se závitováním? Takže to asi není moc tvrdý. Předpokládám, žes to dělal v soustruhu.
07:43:06
30.11.2012
vhml
-> Eidy: co na tom chceš řešit? Upálíš 5Q hřídel na dýlku 4Q a uděláš závit. Za půl hodiny nemáš co dělat a máš dokouřeno...

Jen pokud chceš použít velký ložisko z 5Q tak musíš udělat hřídel trošku delší, ložisko je širší. Ale nemám oměřeno přesně.
01:29:06
30.11.2012
Eidy
-> vhml: můžeš to trochu rozvést a přidat foto?
20:28:27
29.11.2012
vhml
To se upne flexa do sveraku... :-D

Aneb 3,9 pro 4Q :-)
zvětšit prevareni Sp - obrázek od vhml vložen 29.11.2012 20:28:27
12:20:14
25.10.2012
minno
-> TTomas: a že ovocie je v dnešnej dobe drahé, tak takto to bude určite lepšie :-D
12:18:28
25.10.2012
TTomas
Souhlas s Vaclavem. Pokud to pujde, tak to bude prinos. Zaprve se to obejde bez vareni a zadruhe bude stacit jen jedna hruska.
12:12:46
25.10.2012
vhml
-> Tuner#2: upíchnutí hřídele, vytočení závitu a vytočení kroužku mi jako starost opravdu nepřipadá. Za půl hodiny na soustruhu nemáš co dělat...
11:27:38
25.10.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 25.10.12 09:15:00: Ano, je to leta odzkoušené a bez starosti viz. minno. Ono to není jen o zkrácení lusknutím prstu.
09:15:47
25.10.2012
vhml
-> minno: jo, musíš dodělat mezikroužek
09:15:00
25.10.2012
vhml
-> Tuner#2: opravdu je prevarovani zubu snazsi nez jen zkraceni hřídele? 9
08:30:42
25.10.2012
minno
Tak si to zhrňme.

Ak chceme spraviť 4q 3,9 so zachovaním 4. stupňa zo 4q (dlhá 4), tak to koliesko treba zúžiť alebo nie? Drážky na 5q hriadeli sú síce kratšie, len či potom po zúžení kolieska nevznikne "medzera" medzi kolieskom a ložiskom (ak ponecháme 4q ložisko - 5q ložisko zrejme nepôjde použiť).

Rovnaká otázka pre opačný prípad:
Ak chceme spraviť 4q 3,9 s krátkou 4 z 5q - nakoľko koleso 4. z 5q je užšie, nebude treba hriadeľ doplniť po ložisko nejakým aretačným medzikusom, aby tam neostala medzera?

:)
08:29:08
25.10.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
Když to tady čtu, tak mě tak napadá proč to dělat jednoduše, když to jde složitě 1
08:27:07
25.10.2012
vhml
-> m8rinek: Jo. Dej si ty kolečka vedle sebe a pochopíš. Zuby ubírat nebudeš, jen to zadlábneš pod nima.
upraveno 1x, naposled 25.10.2012 08:27:20
08:17:05
25.10.2012
m8rinek
-> vhml: normálně brutálně ,,stočit,,?
07:44:22
25.10.2012
vhml
-> m8rinek: můžeš, viz -> vhml 24.10.12 21:37:13:
23:18:16
24.10.2012
m8rinek
-> vhml: jenže já chci nechat 4° dlouhej, zůžit kolečko můžu? :D
21:37:18
24.10.2012
peti
-> vhml: jj ak sa pozuije 4kove kolecko z 5Q tak to neni problem a musi to pasovat

edit: hej bol som si porovnat kolecka 4Q a 5Q ato je najidealnejsia moznost,
nedavno som rozberal jeden suchy 5Q tam volakto 2 a 3 stupen dal este kolecka s puzdrami, a to zaistovacie pero bolo rozrezane na dve casti....
upraveno 2x, naposled 24.10.2012 21:40:04
21:37:13
24.10.2012
vhml
-> peti: 4 kvaltový kolečko zúžíš, mam to tak ted v 5q, kdy jsme na skládaný kvalty použili dostupnější kolečko ze čtyřkvaltu a zakrátili
21:35:23
24.10.2012
vhml
-> m8rinek: 5q má užší čtyřkový kolečko. Obecně to tam musí pasovat alespoň v mým případě, kdy chci použít krátkou čtyřku, tudíž až po ložisko to musí všechno pasovat, jen nakonci upálit hřídel a zajistit ožisko.
upraveno 1x, naposled 24.10.2012 21:36:25
21:30:35
24.10.2012
minno
-> Zazaa 24.10.12 21:20:06: potvrdzujem, že nemali. Rozoberal som svoju 4q 1988 a to dvojradé ložisko ako u 5q tam nebolo.
21:22:26
24.10.2012
peti
-> Zazaa: nemali
21:20:06
24.10.2012
Zazaa
z jake 4q skrine to je ? nemely novejsi 4q uz to stejne dvourade lozisko jako 5q ? pak by melo bejt pouzitelne i kolecko
19:26:08
24.10.2012
peti
-> m8rinek: neviem teraz ako to myslis
este ma napada moznot dat vytocit puzdierko na tu 5Q hriadel za tu drazkovanu cast aby bola dlha ako na 4Q a pozuit 4Q lozisko a aj 4Q kolecko 4 stupna
19:22:06
24.10.2012
m8rinek
-> peti: a kdyby bylo kolečko unášený jen z části?
19:20:16
24.10.2012
peti
-> m8rinek: to ze je duta by problem byt nemal, , kolecko nahonu by sa pouzilo s 5Q, vytocit zavit tiez nebude problem, a ze je mesia cast drazkovania pod 4 stupnom bude asi tym ze na 5Q je to dvojrade kuzelikove lozisko sirsie, ja by som pouzil aj lozisko s 5Q , akurat potom sa tam asi nevleze kolecko 4 stupna zo 4Q 8
19:08:47
24.10.2012
m8rinek
-> peti: nj pravda, nicméně dirka je cca v místě náhonu tacha 4q (pro porovnání na foto), to by asi nebyl problém, ale co s těma kratšíma drážkama?
19:03:53
24.10.2012
peti
-> m8rinek: ta 5Q je duta od konca az niekde pod kolecko 4 stupna kvoli mazaniu puzdra na 5 stupni
18:59:27
24.10.2012
m8rinek
Tak nějak nevim, vykrouhat závit asi není probém, dutě se to taky netváří, ale co s tim rozdílem na drážkách?
zvětšit prevareni Sp - obrázek od m8rinek vložen 24.10.2012 18:59:27
16:55:03
24.10.2012
m8rinek
-> Bery: Já na něj čekal, až jsem stihl rozebrat špajz :D
07:26:34
24.10.2012
Bery
kdyby jste někdo potřeboval SP 3,9 tak mi tu zbývá pořád jeden jetej a v pořádku a jeden novej v mastným papíře ještě nepoužitý
21:38:27
23.10.2012
m8rinek
Ty SP maj jednu blbou vlastnost, jsou v různých garážích vzdálených cca 2km od sebe :D, jinak bych vám řekl... :D
20:26:08
23.10.2012
rOMAN
jen se vratim k panovi z Rokycan tak se hlasim jako spokojeny zakaznik :) 5q - 4.44
20:17:48
23.10.2012
Eidy
-> m8rinek: 4x prosím.1
18:43:35
23.10.2012
Zazaa
klidne 3x :)
15:03:40
23.10.2012
vhml
-> m8rinek: poreferuj a vyrob to krát 2 :-D
14:20:53
23.10.2012
m8rinek
-> vhml: už to mam vytažený, jen to porovnat ;)
12:19:23
23.10.2012
vhml
Stejně jako m8 i mě láká 3,9 do 4kvaltu s krátkou čtyřku. Převařovat to je podle mě zbytečně práce. Má někdo ozkoušení zkrácení 5kvaltové hřídele? Podle mě je to snažší. Upíchnout, vytočit závit a poprdeli. Práce na půl hodiny. Popř není ta hřídel v tom místě dutá?
19:01:48
04.10.2012
MOLSO
Tuner#2 04.10.12 13:32:20 napsal:
→ m8rinek 24.09.12 15:47:38: Umím zařídit, cena myslím
1500,– (pro kamose z virtu za trojku)...
107
13:32:20
04.10.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 24.09.12 15:47:38: Umím zařídit, cena myslím 1500,- (pro kamose z virtu za trojku) kdyz dodas obe hrušky. Děla to vysoustruzenim cepu a protikusu aby to nebylo jen na tupo. Drzi to i na rally kde děla 4,5 převody uz leta.
upraveno 1x, naposled 04.10.2012 17:46:03
Extreme Tyres