Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:38:41
06.04.2012
havlik
-> radekp: řekl bych že to bylo myšleno tak že to oplácneš podle origo nárazníku pak srovnáš a dáš na auto, ne že to to necháš i s tim ocelovym nárazníkem.
11:36:57
06.04.2012
radekp
-> TTomas: Práce na finálním povrchu je stejně složitá jako výroba formy. Navíc když máš formu, můžeš opakovat. Nevidím důvod proč si hrát na to, že mám uhlíkovou kapotu když je ocelová. To si Eidy může nalepit nálepku Ferrari a říkat Kóči skoroDino 3
11:31:58
06.04.2012
Eidy 05.04.12 23:20:08 napsal:

→ TTomas: Co bys asi tak řekl? 4 A vůbec, že jsem

nedržel hubu.1
: no koukám, že jsi jak pavlačovka 40
08:58:38
06.04.2012
TTomas
-> Minik03: Pochopitelne z nej sundat a pouzit jen skorapku. Bude o fous vetsi, ale to bych neresil. Bude vic prace na finalnim povrchu, ale odpadne pracne vyrabeni 4 forem a navic i ta nechtena seriova vyroba:)
07:16:16
06.04.2012
Minik03
-> TTomas: Neubereš kila
23:22:50
05.04.2012
TTomas
-> Eidy: No podle tve reakce ted uz asi formu, ale ja ani na oplacani plechoveho nevidim nic spatneho.
23:20:08
05.04.2012
Eidy
-> TTomas: Co bys asi tak řekl? 4 A vůbec, že jsem nedržel hubu.1
23:14:26
05.04.2012
TTomas
-> Eidy: No a planujes jen oplacat plechovej nebo udelat poradnou formu?
22:34:56
05.04.2012
Eidy
-> Bedřich: No, pokud bych takový díl vyráběl, tak upozorňuju, že cena nebude v řádu stokorun ale tisíců. Tobě je to asi jasný, to spíš pro ostatní. Určitě nehodlám rozjíždět sériovou výrobu, protože je to dost náročný vzhledem k tomu, že to nejde překytovat a zalakovat.
20:39:03
05.04.2012
Milan 136
-> Bedřich: myslíš ten venkovní rám?3
19:54:47
05.04.2012
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Pokud by jsi takový díl vyráběl, měl by jsem velký zájem.
upraveno 1x, naposled 05.04.2012 19:54:58
14:38:01
05.04.2012
-> Eidy: : toho jsem se bál 40 5
20:59:11
04.04.2012
Eidy
-> T: Musíme přes zimu máknout, abychom na další sezónu zase překvapili.1
19:59:12
04.04.2012
Milan 136
-> Eidy: já mám taky jen čtyřsvíčkovej.

Zkus a uvidíš
14:04:29
04.04.2012
tahle debata se mi líbí 1
11:42:46
04.04.2012
vhml
-> radekp: ale na Slovensku jo :-)



EDIT: aha ,vy řešíte chromování nárazníku, myslel že karbonovou kapotu
upraveno 1x, naposled 04.04.2012 11:44:11
11:39:33
04.04.2012
radekp
-> Eidy: myslím že tak velká vakuová pec snad ani v republice není...

-> havlik: přesně, to by se dalo
11:37:48
04.04.2012
Martin136COUPE
-> havlik: Zrovna jsem to chtěl napsat. 40Třeba karbonový kapoty na červeným autě vypadají luxusně. 52
10:44:54
04.04.2012
havlik
-> Eidy: jistě udělej rovnou karbonový:)
Extreme Tyres