![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
-> Tuner#2: a ještě jsi zapoměl dodat finalizaci dešťovou vodou před sušením ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> vhml 11.06.12 15:32:56: Ten rotační dělá škrábace jako automyčka a wapka má tak velký tlak, že tam kde je načatý lem apod. to má tendenci odfukovat. Navíc jak psal Eidy auto je pak jak jeden velký bazén, protože se ta voda protlačí všude...
Kdepak chce to jedině hadici, na to nacvaknu koncovku s regulací od rozprachu až po paprsek proudu ale s běžným tlakem ve vodním řádu 2,5-3,5 atm pěkně jen poprášit rozprašovačem. Nechat chvíli mokré aby se to rozmočilo. Pak zvova poprášit, umejt houbou a nakonec final poprášení. Pak už jen švédská utěrka na vysušení.
Kdepak chce to jedině hadici, na to nacvaknu koncovku s regulací od rozprachu až po paprsek proudu ale s běžným tlakem ve vodním řádu 2,5-3,5 atm pěkně jen poprášit rozprašovačem. Nechat chvíli mokré aby se to rozmočilo. Pak zvova poprášit, umejt houbou a nakonec final poprášení. Pak už jen švédská utěrka na vysušení.
-> Tuner#2: a co to dělá? Ne že by naše laky byly nějaký slavný, ale chci právě na auto kupovat wapku v blízké době. hlavně na oplach bordelu. Táta dělá do zemedelstvi, takže auto pořád zasraný.
-> Tuner#2: Jo, bude to zase malá maturita.
-> francomk: To jsem měl, ale ten je teď vyndanej, navíc si kvalitní kameru vždycku půjčuju. Sám mám jen starší foťák a ten tam dát nejde.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> francomk: To jsem měl, ale ten je teď vyndanej, navíc si kvalitní kameru vždycku půjčuju. Sám mám jen starší foťák a ten tam dát nejde.
-> Eidy: Ak sa nemylim, tak si mal stativ v aute, ne?
-> Luky. 11.06.12 15:00:47: I s lakem.
Ne fakt díky, stačí mě když vidím to to dělá s lakem na tátovo Feldě...
-> Eidy: Tak opatrně ať je v pátek a sobotu co fotit![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Eidy: Tak opatrně ať je v pátek a sobotu co fotit
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> francomk: Na to nemám držák a když to budu držet v ruce, tak nemůžu řadit. Takže asi smolík.
-> Eidy: Tak to aj zachyť na nejaký dátový nosič ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2 31.05.12 19:47:48: máš špatnou wapku - ta co má rotační drátěný kartáč by ty mouchy určitě sundala ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> francomk: Snad ano, už jsem to tu v kartě někde popisoval. Když vydrží ještě 3 hodiny nepršet, tak to ověřím v praxi.
-> Eidy: Už si vyriešil problemy s dodavkou paliva?
-> Tuner#2: To jezdí už teď
. Kecám.
Než udělám difuzory, to bude chvíli trvat. Ale je náhoda, zrovna tenhle týden jsem přemýšlel, jak je vytvarovat a jak na to.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Než udělám difuzory, to bude chvíli trvat. Ale je náhoda, zrovna tenhle týden jsem přemýšlel, jak je vytvarovat a jak na to.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy: Jenom čekám kdy Kóča bude mít difuzory a v Mostě bude jezdit o 50km/h v zatáčce rychleji než my
www.speedhunters.com/2012 /.../for-my-ally-is-the-fo rce
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
www.speedhunters.com/2012 /.../for-my-ally-is-the-fo rce
-> Radek Retro eLeSo 31.05.12 15:17:11: To se jako nesmí reagovat?
Táta má vapku od Karchera celkem drahou, ale nepřesvědčilo mě to ani u spotřebáka kde jsem to zkoušel. Velký tlak se dostane i do míst kam nechceš a přitom mouchy to ani zdaleka nesmeje úplně a stejně to musíš vzít ručně. Do podběhů se s tím nedostaneš, takže to co se drží za lemem tam jen krásně navlhne a hnije a hnije... Než riskovat ochlípnutí laku v místě kde je třeba narušený od kamínku, tak opravdu děkuji... Raději to namočím, nechám chvíli mokré a pak jde mytí samo. Nakonec oplach a vysušení švédskou utěrkou.
![41](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
Wapka (tak jak správnje wap vypadá) má moc velkej tlak. Teda ne že bych se bál, že mi odloupe lak, ale co si budem povídat, dveře ani kapoty tak skvěle netěsní a nechci mít vodu úplně všude. A to nemluvím o dutinách a jakýchkoliv zákoutích, kam ten tlak vodu nacpe. Že to umeje mouchy a všechen bordel, to je fakt, ale když to nechám namočený dýl a pohraju si s houbou, umeju to taky.
A navíc mi to přijde takový nelidský.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A navíc mi to přijde takový nelidský.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Radek Retro eLeSo: tiež nevidim problem v umývani vapkou(teda oplachy), umývajú sa aj drahšie laky za tisíce eur. Len to človek nesmie z 2cm vzdialenosti a najsilnejším prúdom, že
Inak tie ručné autoumývarky to majú na najslabší tlak zrovnateľný s hadicou.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Radek Retro eLeSo: : tak tak ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> T: u mě taky rúčo,wapka jen předmejt a oplach,ten jejich kartáč nikdy!!
prostě ty mouchy jen z hadice nesundám ani omylem
prostě ty mouchy jen z hadice nesundám ani omylem
-> MATTESS: reagoval sem prostě,nic víc
já bych to teda jen hadicí neumyl ten humus co sem třeba ted' nachytal cestou z německa
každej at' si meje po svym když mu to jde![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
já bych to teda jen hadicí neumyl ten humus co sem třeba ted' nachytal cestou z německa
každej at' si meje po svym když mu to jde
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy: : no já jsem na tom stejně, takže bych ti asi zavolal v sobotu ráno, pokud bych vyrážel
-> Radek Retro eLeSo: : já taky wapku nee, jen takovou mrňavou domácí a pak ručně hezky :-)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Radek Retro eLeSo: : já taky wapku nee, jen takovou mrňavou domácí a pak ručně hezky :-)