skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
18:25:17
04.09.2011
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Povedly se mu.Montáž byla ok?
18:20:54
04.09.2011
04.09.2011
Eidy
-> Bedřich: Nápad byl můj a návrh a výrobu zajistil Saky.
18:19:47
04.09.2011
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Tvůj návrh?
18:17:56
04.09.2011
04.09.2011
Eidy
-> Bedřich: Pěkný jsou a je to Certal.
18:17:06
04.09.2011
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Úžasné náboje.Jako díl na auto je to kus nádherné práce.Nevíš z jakého materiálu přesně jsou dělané?
18:16:06
04.09.2011
04.09.2011
Eidy
Namontoval jsem další upravený díl. Původní 0,6mm Al plech zpěťáku má 44g, ale podařilo se mi udělat karbonovej díl s 30g Pak jsem upravil vnitřní plech a odvrtal držák.
Těch pár deka nic neznamená, ale dokázal jsem to líp a hezčí než z fabriky. A o tom to je.
Vyskytl se na mě dotaz, kde kupuju tu karbonovou folii. Tak tedy: NENÍ TO FOLIE. VŠECHNO NA MÉM AUTĚ JE OPRAVDU KARBON.
Těch pár deka nic neznamená, ale dokázal jsem to líp a hezčí než z fabriky. A o tom to je.
Vyskytl se na mě dotaz, kde kupuju tu karbonovou folii. Tak tedy: NENÍ TO FOLIE. VŠECHNO NA MÉM AUTĚ JE OPRAVDU KARBON.
00:27:35
03.09.2011
03.09.2011
Eidy
-> Mr_Kubas: Asi vím, měl jsem trochu naspěch.
00:26:40
03.09.2011
03.09.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Jel jsem směrem k Bille ve střibrnym Myšákovi (Carisma), páč mě felda vypekla. Jako by si mě pouštěl, ale jel jsem hned prvním výjezdem, tak si hned jel..
00:20:03
03.09.2011
03.09.2011
Eidy
-> Janeon: Díky.
Tak hluboce jsem elox nikdy nestudoval. Já to chci spíš proti oxidaci. Jízda v zimě nepřichází v úvahu. Ostatně poslední dobou ani v létě
-> Mr_Kubas: Jo, včera jsem tam byl, ale tebe jsem neviděl.
Tak hluboce jsem elox nikdy nestudoval. Já to chci spíš proti oxidaci. Jízda v zimě nepřichází v úvahu. Ostatně poslední dobou ani v létě
-> Mr_Kubas: Jo, včera jsem tam byl, ale tebe jsem neviděl.
21:16:58
02.09.2011
02.09.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Včera jsem tě potkal v Roudnici Passatem na kruháči u Řípu
20:39:32
02.09.2011
02.09.2011
Janeon
krasna prace, luxusne vymazlene auticko
k tomu eloxu. je to pouze jakesi naleptani hliniku, eloxem se hlinik nestane odolny vuci chemikaliim hlavne teda soli ktera se s hlinikem moc nemusi. potom se neni cemu divit ze odleze i elox. jinak elox pouzivam na jizdnich kolech bez problemu ruzne barvy a je to strasne levna povrchova uprava
k tomu eloxu. je to pouze jakesi naleptani hliniku, eloxem se hlinik nestane odolny vuci chemikaliim hlavne teda soli ktera se s hlinikem moc nemusi. potom se neni cemu divit ze odleze i elox. jinak elox pouzivam na jizdnich kolech bez problemu ruzne barvy a je to strasne levna povrchova uprava
00:35:10
25.08.2011
25.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: Taky jsem kdysi viděl podložky v eloxu a po pár letech provozu a ježdění do myčky to bylo trochu jak ementál. Je to otázka chemie. Já už na kola žádnej čistič nepoužívám. Udělal jsem to jednou a začlo to žrát zinek na matkách a krytkách ložisek.
-> m8rinek: Předběžně jsem se domluvil s Lubošem. Ale díky.
-> m8rinek: Předběžně jsem se domluvil s Lubošem. Ale díky.
17:50:47
24.08.2011
24.08.2011
Montér
-> Tuner#2: Ono je otázka jakej to byl materiál a jak byl ten elox dělanej.. Co má strejda na motorce kluzáky a brejle, tak to mu eloxovali ještě za socíku v Avii a vypadá to pořád stejně, bez známek opotřebení. A druhá zkušenost je moje, mám takovej kousek udělanej z kalenýho duralu (tak mi to bylo řečeno, našel bych i normu) tak to jsem nedopatřením nechal přes půl roku zapíchnutý na hlíně a kupodivu to taky vypadá jak nový i bez povrchový úpravy
17:31:12
24.08.2011
24.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Co jsem slyšel o podložkách v eloxu, tak prý pár umytí kol a ten elox strašně flekatí/loupe se. Otázka kam to ten člověk dává.
17:28:15
24.08.2011
24.08.2011
m8rinek
-> Eidy: elox umíme průmyslovej. Tj jen černej nebo čirej, je to jen ochrana ne nějaká parádička.
Barevnej bych snad uměl dohledat kontakt...
Barevnej bych snad uměl dohledat kontakt...
08:58:02
24.08.2011
24.08.2011
TUNER
Kdyby jsi chtěl elox,dej vědět
08:41:25
24.08.2011
24.08.2011
radekp
-> Pilot 105: Jo, toho jsem si nevšiml, ale pracovat by se s tím dalo
-> Eidy: nz
-> Eidy: nz
23:23:25
23.08.2011
23.08.2011
Eidy
Asi se na to lakování vyprdnu. Sice mě to trochu mrzí, ale musel bych třmen rozebrat a to mi přijde zbytečný. Každopádně díky za nabídku -> radekp .
20:51:56
23.08.2011
23.08.2011
Pilot 105
-> radekp: Porovnej si pořádně ta loga (net - foto brzdiče co tu má Eidy).
20:19:17
23.08.2011
23.08.2011
radekp
www.seeklogo.com/willwood
-brakes-logo-152999.html
není problém to nakreslit, ale lepší je to stáhnout: :-)
není problém to nakreslit, ale lepší je to stáhnout: :-)