skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
13:48:58
30.09.2011
30.09.2011
Eidy
-> minno: Nevím co myslíš. Vysvětli.
13:27:47
30.09.2011
30.09.2011
minno
-> Eidy: a to je aké bočné zrýchlenie?
12:15:33
30.09.2011
30.09.2011
MATTESS
-> Eidy: to bude zajímavé. Jsem zvědav na ty hodnoty
11:51:07
30.09.2011
30.09.2011
Eidy
Mám na okruhování zapůjčenou kameru GoPro Hero. Má široký záběr, takže musím vyrobit nový držák, daleko víc dopředu. Mezi sedačkama. Takovej hliník, je na to přímo ideální
A ještě budu mít jednu fíčuru. Nainstaloval jsem si do iPhonu aplikaci na měření bočního zrychlení, takže konečně budu znát výkon Kóči. Snad nebudu zklamán. S Tunerem2 jsme se bavili o zrychlení v zatáčkách a on si myslí, že zvládneme kolem 1G. Já říkám, že míň. Odhaduju to maximálně na 0,9G. Tak uvidíme, kdo má pravdu.
A ještě budu mít jednu fíčuru. Nainstaloval jsem si do iPhonu aplikaci na měření bočního zrychlení, takže konečně budu znát výkon Kóči. Snad nebudu zklamán. S Tunerem2 jsme se bavili o zrychlení v zatáčkách a on si myslí, že zvládneme kolem 1G. Já říkám, že míň. Odhaduju to maximálně na 0,9G. Tak uvidíme, kdo má pravdu.
07:37:01
28.09.2011
28.09.2011
m8rinek
-> Eidy: S tim počítám, že zlepšení teprva přijde ;).
21:11:02
27.09.2011
27.09.2011
Eidy
-> m8rinek: A ohřál si je? A taky si musí sednout na kotouč.
20:57:22
27.09.2011
27.09.2011
m8rinek
-> Eidy: Jo jo je to tu. Projel jsem to tu, projev mi na těch pár km přišel podobnej jako serie, ale uvidíme v zátěži... Na druhou stranu, potřebuju širší gumy protože zablokovat kola je to nejmenší...
20:51:20
27.09.2011
27.09.2011
Eidy
-> Tuner#2: to maj možná na projíždění kanalizace, aby jim to v rouře neuklouzlo, jinak nevím.
-> Zazaa: Přesně, když nikomu neškodí...
-> m8rinek: Takže dorazily, Super. Zítra bude zkouška?
-> Zazaa: Přesně, když nikomu neškodí...
-> m8rinek: Takže dorazily, Super. Zítra bude zkouška?
17:21:22
27.09.2011
27.09.2011
m8rinek
-> Eidy: Jdu nasadit destičky. Díky
17:21:06
27.09.2011
27.09.2011
Zazaa
-> Tuner#2: ma to nejaky rozbity :)
jinak nechapu , ale co lidi delaj i divnejsi veci ...
jinak nechapu , ale co lidi delaj i divnejsi veci ...
17:16:06
27.09.2011
27.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
09:37:11
25.09.2011
25.09.2011
Eidy
-> ZdenoR: Jo, je tam silent asi 5cm dlouhej.
09:24:27
25.09.2011
25.09.2011
T
-> Eidy: : nic zvláštního, pak nebude asi tolik zájem se s Tebou vozit, když to neni nic moc tak si tu jízdu rezervuju zbytečně asi
je pravda, že místo 85 koní mít 190 neni zas takovej rozdíl
je pravda, že místo 85 koní mít 190 neni zas takovej rozdíl
07:46:58
25.09.2011
25.09.2011
ZdenoR
-> Eidy: Koukám na ten šroub na horním ramenu. Jak máš řešený horní doraz ? Tuším něco delšího ať se tolik neprověsí ramena.
07:35:33
25.09.2011
25.09.2011
Eidy
-> Tuner#2: Nemyslím ty výfuky ani složený auta. To znám a opodstatnění je víceméně jasný. japka mají málo prostoru na svůj počet obyvatel a tak jim občas hrabe. Ale to všechno je ok. Prostě show. Ale ty děsný áčka. I kolem 30°. To už mi přijde fakt nebezpečný.
00:13:44
25.09.2011
25.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.09.11 23:52:49: Čemu se divíš? V japonsku jsou takhle složený auta a blouhé výfuky kultovní tradice a závod v tom, komu víc km vydrží samolepka od výrobce na gumě je nový trend: www.7tune.com/wp-content/
.../LIKE-A-BOSS.jpg
BTW víc by mě zajímalo to dořešení brzd, škoda že se Michal odmlčel a chválím přípravu na Most.
BTW víc by mě zajímalo to dořešení brzd, škoda že se Michal odmlčel a chválím přípravu na Most.
23:52:49
24.09.2011
24.09.2011
Eidy
-> Zazaa: noooo
Nějak nevím, kam to dát, tak sem. Většinu úprav aut chápu, ale tady mi trochu zůstává rozum stát
speedhunters.com/archive/ .../event-gt-gt-king-of-se dan-festival-pt3.aspx
speedhunters.com/archive/ .../event-gt-gt-king-of-se dan-festival-pt1.aspx
Mám na mysli ty štafle. Ložiska musej bejt nadšený, nehledě na zřejmě "úžasný" jízdní vlastnosti. Takže shnilá vlečka je jen slabej odvar.
Nějak nevím, kam to dát, tak sem. Většinu úprav aut chápu, ale tady mi trochu zůstává rozum stát
speedhunters.com/archive/ .../event-gt-gt-king-of-se dan-festival-pt3.aspx
speedhunters.com/archive/ .../event-gt-gt-king-of-se dan-festival-pt1.aspx
Mám na mysli ty štafle. Ložiska musej bejt nadšený, nehledě na zřejmě "úžasný" jízdní vlastnosti. Takže shnilá vlečka je jen slabej odvar.
20:52:59
24.09.2011
24.09.2011
Zazaa
-> Eidy: prej akorat motor ...
20:17:28
24.09.2011
24.09.2011
Eidy
-> T: Do příštího Mostu bude akorát motor a gumy a určitě zadní brzdy. Takže nic zvláštního.
Co já budu dělat potom?
Co já budu dělat potom?