skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
00:28:57
15.11.2011
15.11.2011
Eidy
-> U-Geen: No uvidíme. Tohle bych rád, aby mi vydrželo dlouho.
00:19:50
15.11.2011
15.11.2011
U-Geen
-> Eidy: jo, ale tam by to asi chtelo foukat, placata alfa je vykonnejsi :) No uvidis, menit muzes dycky az se ti zachce nizsiho teziste.
23:36:14
14.11.2011
14.11.2011
Eidy
-> U-Geen: Jo tys myslel japonskej. No to mě samozřejmě napadlo taky, ale takový se moc neprodávají, rozhodně ne v mých možnostech.
Tohle mělo prostě nejlepší poměr cena/výkon/hmotnost.
Tohle mělo prostě nejlepší poměr cena/výkon/hmotnost.
23:24:29
14.11.2011
14.11.2011
Zazaa
-> Nwkt: jenze ty to nas 16ventila kterej ma jen hlavy asi 2x vetsi nez 8ventil + zeleza tam je taky kolem povicero a to da myslim kolem 20kg rozdilu
coz me napada ze ten vykon mel podobnej 1.7 16V boxer a 2.0TS, ten muj "lehkej" 8ventil ma asi -25koniku
coz me napada ze ten vykon mel podobnej 1.7 16V boxer a 2.0TS, ten muj "lehkej" 8ventil ma asi -25koniku
23:12:54
14.11.2011
14.11.2011
Nwkt
-> Zazaa: O něco těžší bude, škodováckej jsem přenášel sám, boxera nezvednu. Ale žádnej extrémní rozdíl to nebude
23:09:30
14.11.2011
14.11.2011
Zazaa
blok sice z litiny, ale daleko mensi stejne jako celej motor a i klika je polovicni, hlavy atd atd :)
ve finale ten motor (8ventil) vazi podobne jak skodovka, ja jezdil vzadu seriove gardovacke pruziny s 1cm podlzokou pod hrncem kterou sem pak stejne vyndal :)
s tim vykonem to je horsi vsak sme se o tom bavili, i kdyz v seriove podobe maj ty motory oba vykony myslim podobne tak u boxera by te to dolovani teprve cekalo
ve finale ten motor (8ventil) vazi podobne jak skodovka, ja jezdil vzadu seriove gardovacke pruziny s 1cm podlzokou pod hrncem kterou sem pak stejne vyndal :)
s tim vykonem to je horsi vsak sme se o tom bavili, i kdyz v seriove podobe maj ty motory oba vykony myslim podobne tak u boxera by te to dolovani teprve cekalo
23:04:37
14.11.2011
14.11.2011
U-Geen
-> Eidy: jj jako Zazaa :) pripadne ohrivac jidla. Ja mel teda na mysli neco blizsiho ty moji uchylce - Subaru :)
22:57:49
14.11.2011
14.11.2011
Eidy
-> U-Geen: Jako abych měl ještě kufr i vzadu? Tak to byla samozřejmě první myšlenka, ale to má zase blok z litiny. On teda není moc velkej, ale litina to je. Bude to plus mínus stejný. Ale kvůli těžišti jednoznačně plus. Na druhou stranu vydloubat z "placatýho" motoru tenhle výkon, To by byla šichta.
22:54:45
14.11.2011
14.11.2011
U-Geen
-> Eidy: skoda zes nezvolil neco placatejsiho.. ale to bude takova moje aktualni uchylka, to prejde :)
22:45:54
14.11.2011
14.11.2011
Péďa17
-> Eidy: Tak to jsem čekal že to bude vážit víc.Jinak dneska jsem se díval na video z Běšin Podzim 2002 a je znát že od té doby Kóča ušla hodně velký kus cesty
22:34:30
14.11.2011
14.11.2011
Eidy
-> Péďa17: Zatím bez sání, altíku, elektriky a nějakýho uchycení 114kg. Dohromady to bude mít odhadem nějakých 130kg. Bohužel. Ale už přesouvám baterku a nářadí do kufru, čili vyvážení zůstane velmi podobný a celková hmotnost auta taky. Takže to nebude takový zlo.
21:54:14
14.11.2011
14.11.2011
Péďa17
-> Eidy: Kolik váží nový motor?
07:05:04
14.11.2011
14.11.2011
TUNER
-> Milan 136: tak nějak přežívam.
18:31:59
12.11.2011
12.11.2011
Eidy
-> Péďa17: Visí na ní špajzka.
18:10:31
12.11.2011
12.11.2011
Péďa17
-> Eidy:
17:59:12
12.11.2011
12.11.2011
Eidy
-> Péďa17: Aby mě mohli dotáhnout zpátky, až mi to klekne.
10:35:16
12.11.2011
12.11.2011
Péďa17
-> Eidy: na co máš tu bílou šnouru na pravé straně ?
09:39:42
12.11.2011
12.11.2011
Šupi
-> Eidy: aj ja si to myslíím :)
20:07:05
11.11.2011
11.11.2011
Milan 136
-> TUNER: ty taky žiješ chlape? Že ses tady ukázal...
12:07:20
09.11.2011
09.11.2011
T
-> Eidy: : no tak 8 kg jsem nečekal, to chce dietu no jsem zvědav kolik z toho vykouzlíš