skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
12:08:21
11.02.2012
11.02.2012
vhml
-> Eidy: doufám že stihnes at muzeme pomerit síly. Me dneska prisel stabík 23mm, tak jsem zvedav odkud se zacne trhat z kastle :-D
13:58:44
05.02.2012
05.02.2012
radekp
-> Eidy: tak oživení už bude hračka, ne?
Já místo práce na autě dělám postele
Já místo práce na autě dělám postele
22:09:18
02.02.2012
02.02.2012
Eidy
-> radekp: No, skoro. Pořád nemám gumy, takže moc nemůžu dělat. Nicméně ZdrubT mi půjčil aspoň 2 obutý plecháče, takže jsem svrtal přírubu a poprvně přišrouboval motor. No a teď mi zbejvá ještě spousta drobností okolo. Snad ten Most stihnu. Uvidíme.
14:36:15
02.02.2012
02.02.2012
radekp
-> Eidy: Tady se přes zimu spí?
21:21:17
05.01.2012
05.01.2012
Eidy
-> Tuner#2: No, ještě se mám co učit. Já to pořád říkám.
15:50:27
05.01.2012
05.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
19:02:39
29.12.2011
29.12.2011
T
-> Eidy: : tak pak to bude muset zůstat jak píšeš no :-( a uvidíš po prvním Mostě a barvu kol neprozradíš?
15:25:52
29.12.2011
29.12.2011
Eidy
-> T: Kdyby nižší profil existoval, tak bych ho samozřejmě koupil. A zvedat to nechci.
-> Martin136COUPE: To třeba jo, ale až někdy časem. Bude to chtít nějaký pořádný kola.
-> vhml: Asi jo teta. Aspoň bude nějaká sranda. Nudný auto je to poslední co bych chtěl. Já ti rozumím. A v zatáčkách to není tak strašný a bude víc srandy na rovinkách.
-> Martin136COUPE: To třeba jo, ale až někdy časem. Bude to chtít nějaký pořádný kola.
-> vhml: Asi jo teta. Aspoň bude nějaká sranda. Nudný auto je to poslední co bych chtěl. Já ti rozumím. A v zatáčkách to není tak strašný a bude víc srandy na rovinkách.
14:00:33
29.12.2011
29.12.2011
vhml
-> Eidy: to asi fakt bude nejlepsi se na to vysrat a nechat úký, o to zábavnější to auto bude. Já nasadil gumy z formulky a od tý doby je to poněkud nudný, rychlý, ale nudný.
13:36:19
29.12.2011
29.12.2011
Martin136COUPE
-> Eidy: A co přejít ze 14" na 13" jak bylo kdysi řečeno ?
13:34:48
29.12.2011
29.12.2011
T
-> Eidy: : a nižší profil a trošku podložený pružiny....blbost co?
13:22:38
29.12.2011
29.12.2011
Eidy
Lemy sedí na gumách, je to prostě příliš.
13:11:25
29.12.2011
29.12.2011
T
-> Eidy: : no já myslel to odstrojit a rovnou dát všude lamino a hrát si s nim no,ale to je asi fakt už jinde no :-( ale takhle aby jsi si asi fakt nastavil pedál tak na pů plynu :-/ ale co, myslím, že se to všechno uvidí až vyjedeš
13:04:49
29.12.2011
29.12.2011
Eidy
-> vhml: úzkýho molčana a vepředu celý ramena na unibaly? Hmmm, ne.
Nechat široký aspoň vzadu navrhoval už T2, ale vzhledem k jinýmu profilu by se mi to nelíbilo. Na tohle už mám prostě úzký kola.
Nechat široký aspoň vzadu navrhoval už T2, ale vzhledem k jinýmu profilu by se mi to nelíbilo. Na tohle už mám prostě úzký kola.
13:03:07
29.12.2011
29.12.2011
Eidy
-> ZdrubT: Ještě nemám.
-> T: To sice jsou, ale to je na kompletní úpravu lemů (nejlíp vyříznout a posunout nahoru a vytáhnout) včetně lakování. To se mi teď vážně nechce.
A fakt je to balónovitý. Jak kola z teréňáku.
-> T: To sice jsou, ale to je na kompletní úpravu lemů (nejlíp vyříznout a posunout nahoru a vytáhnout) včetně lakování. To se mi teď vážně nechce.
A fakt je to balónovitý. Jak kola z teréňáku.
13:02:13
29.12.2011
29.12.2011
vhml
Teda podle toho co s tím zamýšlíš. Pokud radostnou jízdu driftem, tak 185 jako jooo. Ale pokud chces trhat tratovy rekordy, tak to bude pekelne malo...
13:00:07
29.12.2011
29.12.2011
vhml
-> Eidy: vepredu bych smele nechal ty 185tky. Ale vzadu, vzadu bych mel strach.
Dát úzký nápravy je asi špatnej napad :-D
Dát úzký nápravy je asi špatnej napad :-D
12:59:06
29.12.2011
29.12.2011
ZdrubT
-> Eidy: Nějaké foto nemáš?