Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:55:01
05.05.2011
Eidy
-> vhml: Jakmile dokážeš zablokovat brzdy, už nikdy víc brzdit nebudeš. Možná je to o dávkovatelnosti, ale třeba jsi nahodil DS3000 a využil kapacity předku, kterej byl v určitý fázi nedobržděnej. Ale jinak ty brzdu z gum víc nevydupou.4
12:02:02
05.05.2011
m8rinek
-> Eidy: kdyby byly na prodej, tak se hlásim ;).
12:01:25
05.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Zbude. Ty DS skoro nemizí.

-> Zazaa: Ale mezi slickama a tím co mám už moc velkej rozdíl nebude. Tady by pomohla jen šířka.

-> Minik03: nemaluj čerta na zeď. -> michal.tuareg: Desky už mám. Asi to nejlepší od Wilwoodu. Kotouče jsem chtěl Brembo, ale dodací lhůty jsou žalostný takže něco jinýho. Ale nepamatuju značku.

-> vhml: Gumy zablokuješ i se sériovýma brzdama. DS možná líp nastupují, nevadnou, ale i sériový brzdy brzdí relativně dost.

Já když dupnu na brzdu tak občas podklouzne přední kolo a při hrubém puštění spojky při podřazení i zadní. Já už brzdím na hraně.
11:21:34
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.05.11 11:17:31: To nevím proč, ale zablokovat/nezablokovat kola je čistě na ovládání pedálu, každý chce asi svůj přístup, ale nikdy jsem neměl problém brzdit na hranici smyku tak že si guma jen pokvikuje na nerovnostech. Na druhou stranu když jde do úzkých, tak zablokuješ kola s čímkoliv. Fyzika a tření gumy a rozdíl směsí gum rozhodně ošálit deskama nejde a jak říkám podstatná je změna gumy a její směs na to co pak brzdy předvedou...
11:17:31
05.05.2011
vhml
-> Tuner#2: a proč jsem tak vydřenej z DS3000 na stejnej gumách, když jsem to dokázal zablokovat i Osinkem?



Ty destičky dokážou gumu využít o hodně lépe tím, že se neblokujou
11:07:13
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 05.05.11 09:58:23: JJ kdo se svezl s Ferrari s karbonovýma brzdama, ale na sériových gumách ví 4
09:58:23
05.05.2011
MATTESS
-> vhml: když to nepřenese guma na silnici, tak můžeš mít sebelepší brzdy a je to prd platný
09:56:20
05.05.2011
fidelmc
Nebyla by fotka , jak si odlehcoval 130 pist? jak si dal dohromady 125 blok a 130 palici? Co je to motor se snekem? 9
09:49:39
05.05.2011
Péďa17
-> Eidy: pěkný brzdy,možná že se na sraze FCC klubu potkáme
09:28:23
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.05.11 09:00:22: Aha a proč jsem teda pořád tak vydřenej z rozdílu sériová guma versus R888 hlavně na brzdách? Podotýkám na stejném autě, ve stejném rozměru, na chlaďákách s deskama ATE?
09:00:22
05.05.2011
vhml
-> Eidy: ale unesou. Já taky nechápal co všechno je schopná DS3000 vyndat ze sériový gumy. Já už pochopil že o gumách a o chladákách to není, ale jen a jen o destičkách
08:55:37
05.05.2011
M@rtin
-> T 05.05.11 07:45:31: To je fakt, teďka už to bude jenom "horší"



-> Eidy 05.05.11 07:54:39: To je fakt, za tenhle styl jízdy by se ti sériová guma odvděčila něčím nehezkým. Taky bych měl vymyslet nějaký jiný gumy na takovýhe ježdění, ty sériovky co mám nic moc.47
08:23:48
05.05.2011
michal.tuareg
k brzdám gratuluji 4 ještě je potřeba k tomu najít vhodnou směs na deskách ( jako kompresibilitu mat. ) vůči kotouči, laborace je to slušná ale výsledek pak stojí za to.

Jaky budou kotouče ? značka atd.
08:20:08
05.05.2011
Minik03
Ty třemeny jsou opravdu třída, ale škoda že je na auto zaděláš až přes zimu. 2 Nebo se Sakyho dodací lhuty zlepšily? Rád bych to viděl co nejdřív v akci. 6
08:15:19
05.05.2011
Norton
-> Eidy: moc pekna ides medzi oblubene :o)
08:12:07
05.05.2011
Zazaa
-> Eidy 05.05.11 07:54:39: no tak potom poridit dalsi sadu na slickach nebo prezout a je to :) beztak vozis kocu na podvale a po silnici s tim moc nenajezdis nebo jo ?
08:09:50
05.05.2011
m8rinek
-> Eidy: nezbude Ti kousíček DS na otestování? :P
07:54:39
05.05.2011
Eidy
-> M@rtin: No to se mi ulevilo 1

Tak on se zlepší spíš nástup a slibuju si lepší dávkování, ale jinak už je to dávno o gumách. O moc víc už toho neunesou.

-> T: Jojo, to je Tábor. A to ještě musím (chci) předělat ten stabík. Už abych začal dělat.
07:52:37
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 05.05.11 07:45:31: Ano 4
07:45:31
05.05.2011
-> Eidy: : FCC...to je ten Tábor? 4 no tak držim palce ať to všechno Saky dodá včas :-)



-> M@rtin: : takhle už jezdí teď 3
Extreme Tyres