Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:38:59
26.07.2010
-> Eidy: : jsem si četl po delší době ten tvůj proslov,co mu máš.....a ještě, že tu je 4 neni tam kouska lži a proto jsem poslední dobou jen v garáži a u auta 4 5
17:54:01
26.07.2010
johaning
tak doufam ze auto bude fungovat co nejlepe a musim rict ze auto mas fakt bomba,a at ti ta stk slouzi.
10:55:01
26.07.2010
-> Eidy: : máš foto? klidně na email 4
08:16:02
26.07.2010
Eidy
-> T: Tak se s ním musíš vyhnout jako já. Mě to vede nad origo válcema.
08:13:43
26.07.2010
-> Eidy: : aha, no a jezdíš, tak tpo asi neni tak nutný 4ale do toho kufru ji dam, jen nevim jak kvůli posilovači 8
08:04:11
26.07.2010
Eidy
-> T: Výztuhy, rozpěry nebo tak něco? Ne, ne a ne. Teda pouze vzpěru mezi př. tlumičema.
11:17:20
25.07.2010
-> Eidy: : tak mě tak napdá,když tam cpu, cop tam cpu za podvozek....máš vůbec někde nějaký výztuhy, nebo rozpěry, nebo tak něco? 5
16:26:33
19.07.2010
když už tady koukáte na videa, tak jsem teď našel jedno nové z Pikes Peak 5 www.rozzlobenimuzi.com/?l inkid=216...
12:22:48
19.07.2010
Luky
-> Eidy: Jezdit se s tim asi smí všude, ale na kontinentu to nepřihlásíš
10:00:45
19.07.2010
Eidy
-> Luky.: Ale od dob EU by měla homologace platit i jinde. Nicméně jak jsem psal, posledně nebyl nějak specielně seštělovanej, jen upravili (stejně jako je může nastavit kterýkoliv majitel Radicalu) tlumiče, jinak byl zvednutej, aby zvládli cestou příčný práhy, najet a vyjet z trajektu atd. A ten řidič byl na Nordschliefe asi po roce nebo dvou. Takže žádná specielní úprava na autě (spíš naopak) a žádná příprava pilota. To podle mě přidává na váze celého rekordu.
upraveno 1x, naposled 19.07.2010 10:01:33
09:47:34
19.07.2010
Luky
-> Eidy: Ono s tím rekordem Radicalu na Nordschleife je to trochu kontroverzní, protože Radical má homologaci pouze v UK, takže to není tak úplně "silniční auto" 1
09:38:58
19.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.07.10 09:03:29: Jo to je ono. Tehdy mě nějak neseplo, že to je Radical, respektive jsem to v té době asi neznal a myslel jsem, že to byla nějaká závodní placka. No je to mazec, po tom co jsem viděl loni v Mostě na srazu sportovních aut mě Radical fascinuje. Díky za odkazy.
upraveno 1x, naposled 19.07.2010 09:40:05
09:03:29
19.07.2010
Eidy
-> Tuner#2: Myslíš tohle?

radical SR8 nurburgring




Už je to starší. Radical zajel vloni rekord 6:48, který je lepší o několik vtěřin než předchozí a stal se tak tehdy nejrychlejším "sériovým" autem. Ale nevím kolik zajela Zonda. Každopádně s tím Radicalem dojeli po ose z Anglie až na okruh, akorát doštelovali tlumiče a při třetím kole rekord. A neměli závodní gumy, "pouze" semislicky jako ty nebo já. Nějaký Dunlopky v nejtvrdší směsi, ty na kterých jeli z Anglie.

OFFICIAL Radical Sportscars 2009 Nordschleife Record Lap by evo- with data!
upraveno 3x, naposled 19.07.2010 09:45:26
11:10:03
16.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Čau pane, vzpomeneš si na link toho videa z Nordschleife s tou plackou jak jsi sem dával? Já právě skouknul jak rekord Ferrari 599XX překonala Zonda R a stala se nejrychlejším autem odvozeným ze sériové produkce: speedhunters.com/archive/ .../video-roll-gt-record-b reaking-zonda-the-ring.asp x



Mám pocit, že ta placka byla ještě rychlejší a hlavně to video bylo krásně reálně natočené.
00:51:33
04.06.2010
Eidy
-> Pavel P..: Nic si z nich nedělej, já jezdím většinou ecorally se spotřebákem. Na zimákách mám dlouhodobej průměr 4,2l 40
00:49:51
04.06.2010
Eidy
-> filcek: Díky.4

-> jarda.u1, Tuner#2: Snažím se, ale Mácha ze mě asi nebude 1 Startér funguje perfektně, má pěknej zvuk.

-> Pavel P..: Ještě jsem to nevypouštěl, ale po tomhle kalupu počítám tak decku. Tenhle motor strašně tlačí. Teče to pod ventildeklem, krytem zdvihátek a guferem u setrváku 8 Nevím jestli netěsní kroužky nebo co. Ale prdím na to.
23:38:00
03.06.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: šak vim :-) bylo to na sytič a to je jak dýmovnice.3
23:34:37
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 03.06.10 23:16:57: Na GLSu to byla nezbytnost, když byla fakt zima, tak i 3 - 4km, jinak to chcípalo na křižovatkách. U Žlutky je to záležitot startu, prvního rozjezdu a pak ho úplně stáhnu a už pohoda. Dělá to ten předehřev sání. Bez něj to bylo taky špatný.



-> Pavel P.. 03.06.10 23:18:17: No a ještě větší byl za Tebou. Jako fakt, teď bezesrandy, bylo to asi když jsi přeřazoval a nebo ubral plyn, tohle prostě studený dělá a poznáš to při zátěži, na místě ne. Když nevěříš, zeptej se havlika.4
23:18:17
03.06.2010
Pavel P..
VeTeV 03.06.10 23:16:57 napsal:

→ Tuner#2: hele me napada – co ty a sytic? u nas

s Pavlem je to nezbytna vec a motor vykazuje pote mensi cudiky – viz img.skoda-virt.cz/galle­r y_upload/.../250_2­1  066_3645.jpg


ha! modrej obláček.3
23:16:57
03.06.2010
VeTeV
-> Tuner#2: hele me napada - co ty a sytic? u nas s Pavlem je to nezbytna vec a motor vykazuje pote mensi cudiky - viz img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../250_21066_3645 .jpg
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...