Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:49:17
15.03.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> radekp: Kolik myslíš, že váží moje??1
08:49:15
15.03.2010
vhml
-> radekp: protože to má na plecháči. Já mám disk asi 5 kg, závodní matadorka 7kg.



-> Eidy: taky budu dělat takhle přívod vzdichu k brzdám. Jenom nevím jestli to taky takhle hezky laminotat, nebo tu přírubu na hadici svařit ze dvou plechů a nanejtovat k čelu. Funkční prasečina 3
08:24:51
15.03.2010
radekp
-> vhml: Tak to je mazec, kolo které váží 19kg8 moje váží 111
08:21:40
15.03.2010
vhml
-> radekp: Tohle je Maxsport, protekror na sériovém kordu, který je hodně vyztužen. Proto ta váha
08:01:43
15.03.2010
radekp
v první chvíli jsem si myslel že je to tahle guma:

img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_1_34195__2010-03-1 1_21-08-56_49.jpg

z fóra dnešní nákup, majitel Petřík píše, že guma váží 10kg, aby tenhle případ nebyl váhově stejně. Je to protektor seriové gumy?
06:31:13
15.03.2010
pistaa
-> Tuner#2: nemas nejaky odkaz na recenziu? len pre zaujimavost. diK`
upraveno 1x, naposled 15.03.2010 06:52:05
23:18:03
14.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Lepší ani srovnatelné s tím co máme to není, četl jsem recenze už před rokem.
23:10:46
14.03.2010
Eidy
-> pistaa: Neznám, čumím jako puk. Jsem rád, když můžu koupit věci levně, ale tohle je až podezřelý.

Pochybuju, že to bude lepší než co mám teď. Ale za ty prachy, no, jesi to bude lepší než sériová guma tak je to pecka.
22:28:16
14.03.2010
havlik
-> Tuner#2: jako cena je více než zajímavá
22:25:15
14.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa: Známe, před rokem se to řašilo na autohifi, pár lidí na tom jezdí a chálí si to, bohužel nikdo z nich přímo neporovnal třeba s tím co mám já nebo Eidy.
20:51:40
14.03.2010
pistaa
-> Eidy: poznas??



www.pneunet.cz/pneu/.../r egal-racer-195-50-R-15-82- V-letni



vyzera to zaujimavo a je to aj v 14ke :)
16:12:00
01.03.2010
Max
-> Eidy: dobre hever tuning :-) taky plánuju rozšíření...a pak větší podložku s řetízkama na převodovky. techlech za 5ti kilo už mám doma dost na ND :-)

ted jsem si koupil pořádnej na 3T...něco stál,ale vydrží...taky má přes 40kg 3
23:44:07
28.02.2010
Eidy
-> U-Geen: 3
23:38:37
28.02.2010
U-Geen
-> Eidy: hm divny... zadny acka?
23:29:31
28.02.2010
Eidy
Tak jsem složil hever. Jak vidno, je snížený na 11 cm, to už pod stabilizátorem projedu :) a taktéž rozšířený. Zatím jsem ho zkoušel jen tak lehce, ale v zatáčkách se chová dobře 1 . Ta černá barva je vodou ředitelná a musím říct, že sice nesmrdí, ale taky vůbec nedrží na podkladu 10. Velmi snadno se odře, takže rada pro všechny je, vodovky nebrat.
16:17:52
23.02.2010
Eidy
-> radekp: Zajímavý řešení. To jsem zvědav na výsledek a na hever.
10:08:45
23.02.2010
radekp
-> Eidy: Já mám v plánu inspirovat se u cobry1. Nechám si vypálit z nerezu nový držák nárazníku, který bude mít zespod tyhle "sloní uši"1 .Současně tam bude díra pro tažné oko, protože užovky ho mají vyřešené fakt blbě

A pak už jen posvařovat nějakou rudlu na zvedání

upload.wikimedia.org/wiki pedia/.../Blue_AC_Cobra_42 7_side.JPG
upraveno 1x, naposled 23.02.2010 10:09:23
22:45:16
22.02.2010
Minik03
-> Eidy: Ano, presne to myslim. Uvazoval jsem, ze bych si ho take udelal, ale planuju take vyrazne snizeni, takze jsem rad za kazdou zkusenost. eLko mi pripada jako rozumne reseni na zavody, kde je potreba rychle prezout gumy, pri zmene pocasi, ale je pravda, ze co se stability tyce, s pojezdem se to neda rovnat.
22:36:44
22.02.2010
Eidy
-> m8rinek: 1) ty se v diskuzi taky s některejma výrazama nemažeš tak nekaž.

2) Neřekl jsem, že je k ho***, ale že MĚ je k ho*** a to je rozdíl.

-> Minik03: Nevím přesně, ale asi tuším kam míříš. Takový eLko? Táta si to kdysi svařil, ještě to má. Ale opět narážím na problém s výškou. Ta trubka dopředu by musela být dlouhá takže bych to neuzvedl. A čumí to daleko z pod auta.
22:27:46
22.02.2010
Minik03
-> Eidy: A neuvažoval jsi o konstrukci rychlozvedáku z Plška?
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...