skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
14:02:24
24.05.2010
24.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa: Dodnes lituju, že jsem nebyl pojízdnej :-/
13:55:17
24.05.2010
24.05.2010
Zazaa
-> Eidy: mel si bejt na jare to bylo od rana postupne od vody po sucho
12:56:50
24.05.2010
24.05.2010
Eidy
-> havlik: Včera večer. 74,9kg. Co tam máš dál?
-> Tuner#2: pršet jóó. Aspoň trošku. Já mám na tenhle podvozek moc málo koníků a chci si dát pořádně pár bůčků
-> Tuner#2: pršet jóó. Aspoň trošku. Já mám na tenhle podvozek moc málo koníků a chci si dát pořádně pár bůčků
12:30:56
24.05.2010
24.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pršet ne, já jsem zvědavej na čas proti loňsku :-)
12:27:49
24.05.2010
24.05.2010
havlik
-> Eidy: řidiče
12:27:28
24.05.2010
24.05.2010
Eidy
-> jarda.u1: Loni to díky gumám už moc nešlo. Nikdy bych nevěřil, že to řeknu, ale letos by v Mostě mohlo pršet
-> Tuner#2: jsem čekal, že origo startér bude těžší. Co ještě zvážíme?
-> Tuner#2: jsem čekal, že origo startér bude těžší. Co ještě zvážíme?
10:17:53
24.05.2010
24.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ty jo dobrej rozdíl, ale startér už mám, takže leda tu kliku :-)
09:57:13
24.05.2010
24.05.2010
jarda.u1
-> Eidy: zas ten zadek moc neodlehcuj,vypadalo to pekne,kdyz jsi jezdil v Moste "dverma napred"
09:16:59
24.05.2010
24.05.2010
Eidy
-> jarda.u1: JJ,a ještě k tomu je to ušetřený na zadku. O to je to lepší.
-> Syny: Máš tam odpověď.
-> Syny: Máš tam odpověď.
08:40:30
24.05.2010
24.05.2010
jarda.u1
-> Eidy: Tak uz jsi taky poridil reduktorovej starter?Tady je vahova uspora opravdu velka.Jinak mas ho pekne vyfesakovanej
01:56:50
24.05.2010
24.05.2010
Syny
-> Eidy: Ahoj, mohl bych te prosim o neco poprosit? Pisu do SZ :)
00:08:46
24.05.2010
24.05.2010
Pavel P..
-> Eidy: udělej si kliku z karbonu :-))
00:06:04
24.05.2010
24.05.2010
Eidy
-> Pavel P.., Nwkt: Taková klika taky něco váží. To chce bez kliky a roztlačit
23:44:10
23.05.2010
23.05.2010
Nwkt
-> Eidy: A kdybys tam nedal žádnej a natáčel to klikou ....
23:44:08
23.05.2010
23.05.2010
Pavel P..
-> Eidy: moc těžký.... zahoď i ten a pořiď startovací kliku
23:42:41
23.05.2010
23.05.2010
Eidy
Dnes jsem Kóču odlehčil o další 3 kila pomocí feldího startéru
21:26:02
19.05.2010
19.05.2010
Eidy
-> m8rinek: Tak ono ani na 130 nejsou ojnice v půlce pístních čepů takže to zas tak nevadí. Asi. To se uvidí.
No a ty kola jsou tak jak píšu. Jsou tu i fotky. Jako hlava mi to taky nebere. Jestli jsou límce z olova a středy z helia to nevím. Je fakt, že zadní mají silnější paprsky resp. hlubší. Ono to takhle není vidět, ale při bližším zkoumání to poznáš.
-> havlik: Tak nějak
-> DuriQ: No to se ještě uvidí. Nejdřív to musí vrčet a pak se může ladit co dál. Taky je tu možnost dát většího šneka a postrčit to do vyšších otáček, ale to se bavíme v horizontu... Ani si netroufám odhadovat. Nejdřív poladím ještě trochu podvozek, aby byl ještě lepší než suprovej a pak se pomalu začne dělat na motoru.
No a ty kola jsou tak jak píšu. Jsou tu i fotky. Jako hlava mi to taky nebere. Jestli jsou límce z olova a středy z helia to nevím. Je fakt, že zadní mají silnější paprsky resp. hlubší. Ono to takhle není vidět, ale při bližším zkoumání to poznáš.
-> havlik: Tak nějak
-> DuriQ: No to se ještě uvidí. Nejdřív to musí vrčet a pak se může ladit co dál. Taky je tu možnost dát většího šneka a postrčit to do vyšších otáček, ale to se bavíme v horizontu... Ani si netroufám odhadovat. Nejdřív poladím ještě trochu podvozek, aby byl ještě lepší než suprovej a pak se pomalu začne dělat na motoru.
18:51:19
19.05.2010
19.05.2010
DuriQ
k tomu snecikovy ;) budes potrebovat dlhu prevcu ;)
16:34:22
19.05.2010
19.05.2010
m8rinek
Hele Eidy at počítám jak počítám...
NO NAME 14";. Šířka vpředu 6,5" a vzadu 7" (hmotnost 14,1 a 17,1 kg i s pneu).
odečtu li gumy (odhad 7kg/ks), mam jedno kolo co má 7kg a druhý 10Kg, to je jako rozdíl toho 0,5'' šířky ráfku vyvážen 3Kg hmoty?
NO NAME 14";. Šířka vpředu 6,5" a vzadu 7" (hmotnost 14,1 a 17,1 kg i s pneu).
odečtu li gumy (odhad 7kg/ks), mam jedno kolo co má 7kg a druhý 10Kg, to je jako rozdíl toho 0,5'' šířky ráfku vyvážen 3Kg hmoty?
16:22:37
19.05.2010
19.05.2010
havlik
-> m8rinek: to by nebyl ten správnej tuning