Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:53:57
30.04.2009
Rom3l
-> Eidy: koukám že jsi trochu stáhnul výkon motoru,nebo se pletu že tam bylo 105 koní..? 1
11:07:39
30.04.2009
radekp
-> havlik: Zakázat ženskou, piva s Pistou....a je to135
10:58:44
30.04.2009
havlik
-> radekp: když se eidy nebude zase někde flákat v zahraničí a nahánět tam nějaký chřipky tak to stihne:)
10:53:02
30.04.2009
radekp
-> Tuner#2: Eidy psal,že stíhá vyjet až na podzim

-> Eidy: Nebo to stíháš? Rád bych Kóču viděl naživo!
23:39:33
29.04.2009
Eidy
-> pistaa: Já taky. A chuť mi určitě nechybí.1
23:33:34
29.04.2009
pistaa
-> Eidy: To sme rady.. a pivo ti chuti?? :D
23:09:12
29.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak to je dobře. Tak jak jsme si řekli - za dva měsíce je Hrocháč a chci Tě vidět na slalomu4



P.S. Pěkná úvaha, moc hezky se to četlo.
23:03:53
29.04.2009
Eidy
Už jsem dom živ a zdráv 1
22:45:38
29.04.2009
pistaa
-> Zazaa: to snad nie planujem aby ma navstivil takze snad sa to da dokopy a ty hlupaci najdu nieco proti tomu..
18:02:29
29.04.2009
Zazaa
nojo hlasili ze do nemecka a rakouska s tim uz nekdo priletel tak treba bude Eidy slavnej jako prvni u nas :)
08:57:00
29.04.2009
TUNER
Myslim že Eidy se pár dní neozve...si ho nechají f karanténě 1
20:24:17
28.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak šťastnou cestu a krom sebe a zavazedal domů nic nevoz 4
00:19:40
28.04.2009
pistaa
-> Eidy: jo jo uz sa nam vrat Eidy a prines mi buldozer, inak napadlo ma ze vymenim motor za nejake Lega co ty nato?? ja to myslim vazne
20:19:25
27.04.2009
Eidy
-> TUNER: Jo, už mám těch prasáren tady dost 3 Tohle by nevydržel ani Samantus.

-> petr s: Snad to nebude tak horký. To víš no, bejt v evropě tak si vezmu raději tágo. Takhle budu tvrdnout zasejc 20 hodin v letadle s dalšíma lidma. Ale první třída je aspoň víc klimatizovaná a čistší než normální.

Blbý je, že nemůžu mít mezipřistání v USA, páč nemám vízum a musím přes Mexico City. Kua.

Ale tak držte palce, aby se mě nějaká ta svině nechytla 5 .
19:14:26
27.04.2009
petr s
18:58:52
27.04.2009
TUNER
-> Eidy: Nj,to bude určo kvůli tej prasečině...)))
17:37:45
27.04.2009
Eidy
Tak mi právě oznámily, že ode dneška do 6. května zavírají fabriku takže letím domů dřív 8
12:12:33
27.04.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> havlik: s tím bych asi souhlasil,ale pšššt3
12:09:51
27.04.2009
havlik
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: to jo akorát u tý 120tky mi nějak nepasuje to přirovnáni s těma krásnejma liniema atd:))) ted me tu spousta lidí zase ukamenuje
12:08:35
27.04.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Eidy: ted sem si to pořádněcelý přečetl, krásně napsaný, takových nás je asi víc, a nemusí to být jen eRo4
Extreme Tyres