Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:34:06
22.04.2009
pistaa
-> Eidy: mam len velmy maly krok k tomu ze ked to nik nechce tak to proste darujem .. ty by si si ho zasluzil.. jo jo a pozri mi cenu tej pneu pre man mal by som to ako mokre, dik staci mi to napisatr do sprav dik



-> Gemini: mal by si to skusit a obetovat pripadne motor..
18:29:51
22.04.2009
radekp
-> Eidy: Yokohama moje zančka!1 Vypadají luxusně! S tou šířkou vím o čem mluvíš-já měl Dunlop SP2000 175/50 a oproti 175/70 byly 4 pneu vyšší možná o 1/4!! Takže reálná šířka 195mm...Užij si Mexiko a ser na chlast, radši řekni,jaké jsou tam baby
15:40:47
22.04.2009
Labros
-> Eidy: Ok, já bych to bral, vyměnil bych to za maximálku ze zahradního traktoru Mountfield. 4
15:21:33
22.04.2009
Trax
-> Eidy: Krasne pneumatiky105
15:19:52
22.04.2009
Eidy
-> Labros: Nějakej ten záklon mi doma zbyl a taky asi půl kýble komprese kdybys chtěl. 1 Taky jsem měl zbytečnejch 20 koní, ale nevím do kterýho šuplíku jsem je strčil. 3
15:17:49
22.04.2009
Eidy
-> venni: V Bratislavě. www.automotoshop.sk/pneum atiky
15:13:33
22.04.2009
venni
-> Labros: 3 bingo

-> Eidy: kde jsi kupoval yokohamy?v ČR?
13:33:30
22.04.2009
Labros
-> Tuner#2: tak po tom bude teď na virtu velká sháňka - koupím větší odklony, větší záklon rejdového čepu nebo rovnou koupím volant, co se vrací zpátky 4
13:25:12
22.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Za to můžou větší odklony. To jsem pocítil i já a taky má Eidy větší záklon rejdového čepu.
13:11:59
22.04.2009
Labros
-> Eidy: Jak že jsi upravoval tu geometrii, že kola jdou sama kontra? Ty jsi něco dělal s rejdovým čepem?
12:45:21
22.04.2009
elen3
krasne videika ozaj , krasa 1
02:04:04
22.04.2009
Eidy
-> Gemini: Jojo, běž si to zkusit. Řekl bych, že to bezpečná zkouška podvozku a auta celkově. Přecijen je tam nějaký to místo okolo. Na kopci s tím praštíš do svodidel a konečná vystupovat. Není to kam pustit.

Na videu se mí líbí 2 momenty. Na prvním je to 3:58, kde je hezky vidět co dělá vylepšená geometrie když jde auto bokem. Kola se sama natáčí kontra. A na druhém 6:49, kdy v zatáčce v pohodě držím krok s BMW. 5 Ale rovinky jsou bídný. Je cítit jak motor nemá sílu, prostě je slabej. 10 Nechceš mi věnovat nějakej 150ti koňovej motor? Třeba ten pistuv? 1 Co pistik?
23:24:32
21.04.2009
Gemini
ty videjka z okruhu su moc moc dobre, mozno ze ma raz pistaa nahovori na piestany 5
08:58:21
21.04.2009
pistaa
-> Eidy: jo jo v kazdom pripade to skus a potom kedy mas cestu okolo?? snat nebude prsat ;)
22:45:40
20.04.2009
Eidy
-> pistaa: Tak to budeš šťastnej kluk, když ti to bude vrčet. Já vyjedu tak koncem léta, jestli vůbec. 8

Já teda s chlastem moc velkej kámoš nejsem, spíš tak něco míchanýho jako tequila sunrise apod. Ale ochutnat můžu.
22:41:51
20.04.2009
pistaa
-> Eidy: mne osobne to ich nechutilo ked som bol v mexiku a kolegovai to vylievali do vylevky ked som im dal tu domacu ;) i tak neni na domace, a verim ze ked sa vratis tak mi to bude vrcat ;) tak si to tam uzi
20:00:44
20.04.2009
Tommyk
Eidy 20.04.09 18:47:43 napsal:

→ TUNER: Určitě 4 Mexikánci co byli v evropě

říkají, že to co se u nás prodává jako tequila, by nepoužili ani

na úklid.


3
18:47:43
20.04.2009
Eidy
-> TUNER: Určitě 4 Mexikánci co byli v evropě říkají, že to co se u nás prodává jako tequila, by nepoužili ani na úklid.
18:42:41
20.04.2009
TUNER
-> Eidy: Tak přivez nějaký pořádný mexický pití.... 1
18:16:06
20.04.2009
Eidy
-> Tuner#2: JJ, Toyo nakonec nejsou k mání. A Yokohamky jsou prej lepší. Takže ok.
Extreme Tyres