Šílený.
Ten chlápek musí ten okruh znát nazpaměť dost dobře, podle toho co si dovolí. Ale když někdy dává v zatáčce v plný rychlosti kontra, vypadá to dost hrůzostrašně. Ještě ty nápisy do toho - Angstkurve, Hohe Acht. No cvrknul bych si.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
11:54:31
09.01.2009
09.01.2009
Labros
09:24:35
09.01.2009
09.01.2009
gim
-> spyker: jen mi prijde ze mu na rovinkach chybi 6
09:16:54
09.01.2009
09.01.2009
radekp
-> spyker: To je nějaký blázen do minicooperů, tady je jeho stránka
ringmini.de/index.html
Má tam hodně zajímavé modely, jeden s turbem z RS4
Jinak si všimněte zrcátek Beskydsport
ringmini.de/index.html
Má tam hodně zajímavé modely, jeden s turbem z RS4
Jinak si všimněte zrcátek Beskydsport
08:18:57
09.01.2009
09.01.2009
Eidy
-> spyker: Jo, to vypadá dost sympaticky. Teda já snad ten Ring vyrazím už letos. Pořád koukám na různý videa a láká mě to čím dál víc.
Přidal by se hypoteticky někdo? Ne nutně letos, ale tak vůbec?
Přidal by se hypoteticky někdo? Ne nutně letos, ale tak vůbec?
00:24:28
09.01.2009
09.01.2009
spyker
20:53:15
08.01.2009
08.01.2009
Tommyk
-> Eidy: na mě taky
21:38:27
07.01.2009
07.01.2009
Eidy
-> Danster: Díky pane.
-> Tommyk: Tady už jo. Tohle už je na mě asi moc.
-> Tommyk: Tady už jo. Tohle už je na mě asi moc.
19:39:46
07.01.2009
07.01.2009
Tommyk
-> Eidy: strach?
15:07:38
07.01.2009
07.01.2009
Danster
Mooc pěkně udělaný Rko přesně tenhle styl úprav se mi líbí
08:45:03
07.01.2009
07.01.2009
Eidy
-> Tommyk: Ty woe Tak to snad ani radši ne.
19:48:37
06.01.2009
06.01.2009
Tommyk
11:25:51
31.12.2008
31.12.2008
Eidy
Přeju všechno nejlepší do nového všem poctivým a šikovným škodovkářům na celém světě.
Ať vám Škodovka dělá jen samou radost a kobylky pod kapotou ať se množí buněčným dělením .
Ať vám Škodovka dělá jen samou radost a kobylky pod kapotou ať se množí buněčným dělením .
00:34:15
31.12.2008
31.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Nemyslím si, že bych se choval nějak vyloženě špatně, ale přece jen odkroutím víc km (což se asi změní :-) a auto je výrazně těžší. Krom klasického spoje blatníku se sloupkem zatím nic výrazně taky nepracuje, ale co jsem objevil je naprasklý "kit" okolo zadních domků pružin, tak to zkusím očistit a mrknout na to a případně provařit. Předek díky rozpěře se teď ani nehne a Alkyton není ani po 4 letech ve spojích v kufru popraskaný.
00:26:25
31.12.2008
31.12.2008
Eidy
-> Tuner#2: Mě nikde nic nepraská a to to mám tvrdý dost. Je to tedy dost o chování se k autu. Ale klidně brnkej
-> radekp: Cožpak o to, dosáhnu, ale už se musím předklánět.
-> radekp: Cožpak o to, dosáhnu, ale už se musím předklánět.
00:09:38
31.12.2008
31.12.2008
radekp
-> Eidy: Tomu říkám pracoviště-dopadneš vůbec na blinkry za jízdy?
00:06:01
31.12.2008
31.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ale to zas ne, ale už takhle se bojím o kasli aby se nerozlámala úplně a necci aby to třeba na nerovnostech odskakovalo. Ale zas třeba v zatáčkách bych uvítal menší náklon a nižší posez. Mám něco v plánu a kdyžtak Tě brnknu pro konzultaci.
00:00:25
31.12.2008
31.12.2008
Eidy
-> Tuner#2: Hmm, něco jako vodka tabljetnaja, co?
23:56:54
30.12.2008
30.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ještě ne, dneska jsem doloval "starý" ven bez lisu. Díky tomu, že mám nový trubičky jsem to vzal krapánek dezolačně a o víkendu budu dávat ty tvrdý. Pořád váhám s pružinama a nevím - kdyby to šlo vyzkoušet předem
23:49:00
30.12.2008
30.12.2008
U-Geen
-> Eidy: nj, neco mi to pripominalo... ja mam i 1203skovou kulisu, ale klacek zas zkracenej
23:44:29
30.12.2008
30.12.2008
Eidy
-> U-Geen: fofrklacek 1203, kulisa normální sedanová 5°.