skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:15:58
14.07.2008
14.07.2008
MATTESS
-> Eidy: pěkná fotečka. Věřím, že jsi byl ve svým živlu
23:05:50
14.07.2008
14.07.2008
Eidy
-> deathcat: no tak s videama to bude trochu horší. Držák je sice super, ale kamera byla nějak mimo sebez těch vobrací. Občas je to tak rozšmudlaný, že lze težko poznat co se vůbec děje. A to hlavně v zatáčkách, kde jsem krásně driftoval. Zkusím z toho něco vymámit. Myslím, že na vině je optický stabilizátor, který prostě nestíhal. Příště ho vypnu.
Ale protože si zasloužíte aspoň něco, tak dávám akční foto, za které velmi velmi moc děkuji Láďovi Ladičovi a jeho pohotovému ukazováčku. Díky Láďo!
Ale protože si zasloužíte aspoň něco, tak dávám akční foto, za které velmi velmi moc děkuji Láďovi Ladičovi a jeho pohotovému ukazováčku. Díky Láďo!
13:57:56
14.07.2008
14.07.2008
deathcat
-> Eidy: Tak co pane, jak dopadly závody? Budou nějaká videjka, když byl takový super držák
23:23:56
09.07.2008
09.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: jo chapem
23:19:27
09.07.2008
09.07.2008
Eidy
-> gabo00000: propojky ne. Ale na brzdovém válci jsou 12mm průtokový šrouby a na tlakových hadicích jsou 10mm díry. Nakonec jsem provrtal rovnou oka na hadicích a hotovo.
23:59:18
08.07.2008
08.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: prepojky?
23:56:28
08.07.2008
08.07.2008
Eidy
Tak ve 23 hod jsem přijel z práce a ještě utíkám do garáže jakože zapojit ty brzdy. No jo, jenže ty průtokový oka co jsem chtěl použít jsou malý (a potřebný správný asi neexistujou), takže je zítra musím převrtat. Proč to nejde jednoduše?
22:03:40
07.07.2008
07.07.2008
Eidy
-> David V6: Jenže závody jsou v Ústí a odtud na Hrocháč mapa ukazuje cca 198km
-> U-Geen: i s podválem
-> U-Geen: i s podválem
21:47:22
07.07.2008
07.07.2008
U-Geen
-> Eidy: tak na sraz mužeš i pašíkem na pokec :-)
19:47:33
07.07.2008
07.07.2008
David V6
-> Eidy: jak to že to máš tak daleko já to mám 170km
12:07:34
07.07.2008
07.07.2008
Eidy
-> Tuner#2: no jasan, Když jedeš ráno tak je to pohoda. Jenže závody skončí cca v 17 hod., možná později takže bych se tam dostal řekněme ve 22hod, což je na pikaču.
-> TUNER: Tak to si asi nechám ujít.
-> TUNER: Tak to si asi nechám ujít.
11:11:57
07.07.2008
07.07.2008
TUNER
-> Eidy: Jak na samotnou afterpárty...můžeš s náma jet v neděli kouknout do Vysokýho Mýta na závody......skůtrů.
10:40:53
07.07.2008
07.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: My 230km, ale chápu, že na samotnou afterparty by to byl drahej výlet.
10:29:17
07.07.2008
07.07.2008
Eidy
-> MATTESS: snad jo
-> Tuner#2: díkes
škoda, že je to do Hrocháče tak daleko, jinak bych přijel aspoň na afterparty, ale mám to 200km.
-> Tuner#2: díkes
škoda, že je to do Hrocháče tak daleko, jinak bych přijel aspoň na afterparty, ale mám to 200km.
09:45:13
07.07.2008
07.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak držím palce ať se daří.
06:42:27
07.07.2008
07.07.2008
MATTESS
-> Eidy: hezký, takže budou on-board videa
00:07:23
07.07.2008
07.07.2008
Eidy
Teď jsem přišel z garáže. Je týden před závodem a jí zase finišuju. Takže vepředu zmizela montovaná vzpěra mezi tlumiči a přibyla navařená, vyměnil jsem olej a filtr, nandal vetši difuzory, nandal trubku místo tlumiče, vyrobil, nalakoval a namontoval držák kamery, rozebral brzdové hadičky od nádobky k válcům a v týdnu to musím dořešit, vyčistil obal převodovky a odvrtal zalomený šroub v talíři diferenciálu (to byl hnus), namontoval ventilátory na chladič a to je snad všechno.
22:16:53
02.07.2008
02.07.2008
havlik
-> Eidy: a nebo ale to dá víc práce
22:13:46
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy:
22:12:37
02.07.2008
02.07.2008
Eidy
-> havlik: Toho si všimnou, lepší bude naprat jim tam 4 bary
-> Tuner#2: Ber to tak, že ti dávám šanci vyhrát
-> Tuner#2: Ber to tak, že ti dávám šanci vyhrát