Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:14:05
01.09.2008
Eidy
jo a přes zimu plánuju trochu vymazlit interiér. Chci pár věcí zabalit do černé elcantary, sedačky, dveře, vršek nad palubkou a možná ještě něco.
15:12:43
01.09.2008
Eidy
-> Tuner#2: tak to já řikám pořád. 3
14:42:27
01.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Po takové době mám občas pocit, že bych měl už začít odznova a lépe3
14:20:20
01.09.2008
Eidy
-> Labros: eee, co? Tak až mi na oplátku nabídneš Lamborghini Muira, plácnem si hned 1 Na stavu nezáleží.

-> Rapid05: Tak trpělivost mě teda ke konci dost opuštěla. Ale vyděržaj pijanjer 3 Vždyť to auto už dělám osmým rokem. Musí to být někde znát.
13:49:48
01.09.2008
Rapid05
-> Eidy: No klobouk dolu, pěkně sis zaleštil, obdivuju lidi co maj tu trpělivost se s tim takhle (s prominutím) srát.
13:46:04
01.09.2008
Labros
-> Eidy: a v kolik že vstáváš, v 8.00.0? To musí bejt řev 1
13:44:59
01.09.2008
Labros
-> Eidy: Koukal jsem na nové fotky... koupím tvoje auto, platím kartou přes internet1
12:18:30
01.09.2008
Pavel P..
-> Eidy: fíha... tak na to seru nechám to jak to je. ale díky 4
12:15:31
01.09.2008
Eidy
-> Pavel P..: to moje bylo taky. Se podívej na starší fotky. Bylo to normálně litý do písku. Začal jsem 40 šmirglem, pak, 80, 120, 180, 240, 400, 800, 1200 a pak filcák a pasta. Ale ruce jsem měl na hadry.
17:04:11
31.08.2008
Pavel P..
-> Eidy: čím jsi to leštil? já mám AVON a to je hrozně hrubý, a představa že bych to celý brousil do hladka mě děsí...1
22:33:06
30.08.2008
Eidy
-> havlik: 85
22:11:58
30.08.2008
havlik
-> Eidy: víko fakt mazec105 ostatně odpovídá zbytku
22:07:51
30.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: nejsem žádný vořezávátko 1

-> Zetek Milan: děkuji
21:04:48
30.08.2008
kit car
Špica!9
18:03:14
30.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Já to říkal, ale musím říct, že jsi mě mile překvapil. Já myslel, že zbrousíš a vyleštíš jen ty výstupky nahoře, ale takhle celé je to mazec9
18:10:23
29.08.2008
Bery
-> Eidy: sací 225mm vyjde akorát na chladič,jen dovymyslím patky.Ovšem až dorazí domu:-)Dneska jsem panu Chovancovi psal jak to vypadá,protože čekám ještě na jiný věci,tak doufám,že v pondělí budu vědít.
10:20:47
29.08.2008
Eidy
-> Bery: A jakej typ chceš? Já přemýšlím o

Sportovní ventilátor SPAL 190mm - sací

VA14-AP11/C-34A

a nebo

Sportovní ventilátor SPAL 225mm - sací

VA07-AP12/C-58A

Jenže mám nízkej chladič a aby přečuhoval tak to nemá smysl. Asi vyhraje 190ka.

-> Labros: Jenže koníček nedělaš abys ušetřil, ale odreagoval se a užil si. Ale jinak máš recht. 4
09:45:20
29.08.2008
Bery
šikulo,na větrák od engitechu už čekám 3. týden...tak doufám,že zboží už bude skladem,protože sezona začíná...jen co se mi uzdravi krk,jdu na to)
16:15:55
28.08.2008
Labros
-> Eidy: A když zmiňuju ten vtip, tak já si naposledy kvůli výměně tlumičů (předohrab) pořizoval stahováky pružin, a kvůli výměně manžet zase plánuju pořídit stahovák kuláků. Prostě kutilství je ohromnej koníček a člověk ušetří spousta peněz a času 1
Extreme Tyres