skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:57:21
27.04.2009
27.04.2009
T
-> m8rinek: : ja nerekl ze to odflkakl :-P jen ze to neni bez chyby no:-)
19:55:45
27.04.2009
27.04.2009
T
-> Eidy: . děkuji, ale jak jsem psal tak neni to uplne echt...ale jde to :-P neboj dam foto a jak se to blizi s tim lakem tak snad brzo v aute :-P :-)
jinak kapota mela byt zadni ale neni na to cas takze se bude jezdit prez leto ale pockej po zime :-P
jinak kapota mela byt zadni ale neni na to cas takze se bude jezdit prez leto ale pockej po zime :-P
17:08:25
27.04.2009
27.04.2009
Eidy
-> m8rinek: vím, že to není tapeta, ale psát mu, že to hezky pokarbonoval karbonovým textilem se mi zdá divný
16:42:03
27.04.2009
27.04.2009
m8rinek
-> T: spokojim se i s vadama :D udělej si pořádnou
-> Eidy: myslim že to neni jen potah
-> Eidy: myslim že to neni jen potah
16:18:01
27.04.2009
27.04.2009
Eidy
-> T: Supr palubka. Vyfoť ji až osadíš budíky. Polepíš i kapoty nebo něco jinýho? Takovej Carbon look? Mě by se kapoty líbily.
15:20:25
27.04.2009
27.04.2009
T
-> m8rinek: : neni to jako z továrny ale mě to stačí...hřeje mě že si všechno dělam sám :-) až teda na to čalounění pomáhá máma :-)
11:21:21
27.04.2009
27.04.2009
m8rinek
-> T: supr práce
01:33:35
21.04.2009
21.04.2009
Eidy
-> spyker: A jak to vypadá s tvojí károu?
20:14:08
20.04.2009
20.04.2009
T
-> spyker: : noto doufam že ne
23:52:08
19.04.2009
19.04.2009
spyker
-> T: To jo teda a než já to postavím tak ty budeš muset znovu lakovat
21:05:58
19.04.2009
19.04.2009
T
-> spyker: : kluku černou barvu mam vysněnou už od mojí 120....neboj, stejně jsi z druhýho koutu republiky
10:59:51
19.04.2009
19.04.2009
spyker
takže jdeš teda do tý černý jo
15:53:17
17.04.2009
17.04.2009
T
-> Eidy: : moc ne ze jsem na to lakýru upozornoval a hlavne se tam porad motam ze to je ze znamosti takze sna moc ne
08:13:10
17.04.2009
17.04.2009
Eidy
-> T: Je ti jasný, že budeš mít zahnojený nápravy od stříkání?
19:40:07
16.04.2009
16.04.2009
T
-> ZdenoR: : no teď už jsem moudřejší :-D
-> Tuner#2: : nojo no me tak a pak sjem si to sundal
-> Tuner#2: : nojo no me tak a pak sjem si to sundal
17:44:02
16.04.2009
16.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: JJ to vynadal i mě tehdy, že kitovat je nejlepší na holý plech, že základovku nee.
17:28:35
16.04.2009
16.04.2009
ZdenoR
-> T: jj clovek to v dobre vire obrousi na plech a patla zakladem aby zjistil ze muze brousit znova
Drzim palce
Drzim palce
08:43:47
16.04.2009
16.04.2009
T
-> vojticee: : no tahle základovka jako ze super ale na kit mastna takze musela pryc a i tak rikal ze stejne se dneska ty kity davaji vsechny na plech rovnou....
23:02:24
15.04.2009
15.04.2009
vojticee
-> T: Jak byl základ pod kit špatnej?? Takže základem vůbec nelakovat?