T
Čo to je? Ťůningový zadní světla?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
00:00:01
02.07.2009
02.07.2009
Rabbit
20:05:12
01.07.2009
01.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> T: to bolo obrazne chcel som tym povedat aby si sa nenahlil-kto pocka,ten sa docka :) a tym nebude zle urobene auto a na rychlo
19:52:41
01.07.2009
01.07.2009
T
-> Tomo: : nebudu cekat.ale makat to chce jinak souhlas :-)
15:15:01
01.07.2009
01.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> T: neboj !!! hlavne sa nenahly !!! a dockas sa :) ale viem pochopit ze to chces mat hotovo a uz sa vozit :) zober si priklad zo mna :D mrkocem o kile ... ! stale!!! a vidis kde je :D nikde ! ale tak co kto si pocka ten sa docka
09:12:16
01.07.2009
01.07.2009
T
-> ZdenoR: : no to nevim,jak tak koukam tak jsi na tom podobne jako ja :-) tak drzim palce ta to mas driv jak ja :-) :-D
22:09:53
30.06.2009
30.06.2009
T
-> ZdenoR: , -> Tomo: . nojo no to je pravda :-) ale kdyz to nestihnu do konce prazdnin tak s nezvezu a muzu cekat zase na slunicko pul roku no uvidime no.delam co muzu :-)
21:35:06
30.06.2009
30.06.2009
Tomo - zrušená registrace
-> T: presne tak ako pise -> ZdenoR: radsej pomalsie ako nikdy :) alebo rychlo a zle !!!
20:05:12
30.06.2009
30.06.2009
ZdenoR
-> T: Dobra prace i tak ti to jde rychleji nez me.
17:25:10
30.06.2009
30.06.2009
T
moje práce za posledních 14 dní
a to jsem chtěl o prázninách jezdit
a to jsem chtěl o prázninách jezdit
11:42:09
23.06.2009
23.06.2009
HavajskejBubeník
Super cara
21:45:26
15.06.2009
15.06.2009
T
-> Tuner#2: : jasný
21:08:03
15.06.2009
15.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak to bylo i myšleno, neber to zle.
20:22:02
15.06.2009
15.06.2009
T
-> Tuner#2: : no to ti děkuju
ne, dělam si legraci, nemam ani poloviční motor jako ty,chci se jen svézt a občas za to vzít ale já jsem spíš kochálek
ne, dělam si legraci, nemam ani poloviční motor jako ty,chci se jen svézt a občas za to vzít ale já jsem spíš kochálek
15:43:39
15.06.2009
15.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Pokud je to ten co mě to našlo a má to specifikaci SL, tak to nic špatného nebude. Pokud to chceš často honit, tak bych dal to co jezdím já, ale myslím, že na Tvůj motor je to zbytečnost, takže Delphi postačí.
00:43:30
15.06.2009
15.06.2009
Kloggie
-> Eidy: Vono i renomovaný firmy prodávaj všelijaký blafy do motoru. Já jsem podlehl značce STP a jejímu výrobku co zlepší akceleraci a vyčistí škrtící klapku (mám VW GII 1.6 MonoJetronic) a ono je to pořád stejně blbý:)
09:05:24
14.06.2009
14.06.2009
T
tak je to 10W40 od DELPHI...dobry? :-)
08:49:08
13.06.2009
13.06.2009
T
-> Eidy: ,-> Tuner#2: : tak vám teda děkuju mam to od kamarada za par penez takze asi vznesu jinou otazku....na skodu to nebude ne? :-)
23:13:09
12.06.2009
12.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Viděl jsem kdysi prezentaci na výstavě, pročetl o tom mraky na netu a za mě rozhodně nebrat. Kdyby to bylo tak zázračný, tak už všechny olejářské firmy to nabízí a nebo je to obsaženo přímo v oleji. Je to jen klam na lidi.
23:09:42
12.06.2009
12.06.2009
Eidy
-> T: Tohle jsou hovadiny. Jde jen o to vylákat z lidí prachy. Kdybych něco takovýho vymyslel tak to nebudu takhle pokoutně prodávat, ale nechám si to patentovat a pak to pronajmu velkým značkám za dlouhý prachy a do smrti jsem vychechtanej.
O člověka, kterej by tohle vymyslel by se špičkový značky přetahovaly a platily mu zlatem.
Je to vážně blbost.
O člověka, kterej by tohle vymyslel by se špičkový značky přetahovaly a platily mu zlatem.
Je to vážně blbost.
22:20:00
12.06.2009
12.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jerrom: To je přežitek a blbost. Podívej se na technické specifikace třeba Mogulu (viz. tohle téma: skoda-virt.cz/cz/.../)
Tam zjistíš, že při 100°C mají 0W40, 10W40 i 15W40 naprosto stejnou viskozitu, liší se jen viskozitou za studena. Pokud chceš hustější olej za tepla, tak musíš jít na 50tku.
Tam zjistíš, že při 100°C mají 0W40, 10W40 i 15W40 naprosto stejnou viskozitu, liší se jen viskozitou za studena. Pokud chceš hustější olej za tepla, tak musíš jít na 50tku.