skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:58:16
29.07.2009
29.07.2009
T
-> Tomo: : dekuji :-) jde,nejde no...potrebuju pomoct :-D
13:07:21
29.07.2009
29.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> T: coraz lepsie to vypada cim to je ? ide ti to dobre len tak dalej
21:12:55
21.07.2009
21.07.2009
Vitek
-> T: schanim schanim
21:04:20
21.07.2009
21.07.2009
T
09:03:51
21.07.2009
21.07.2009
Tomo - zrušená registrace
T 19.07.09 20:35:08 napsal:
→ Tomo: : tak jako zadní :-)nejak som zabudol ze mas zadne uz :) a v ciernej
→ Tomo: : tak jako zadní :-)nejak som zabudol ze mas zadne uz :) a v ciernej
22:03:27
20.07.2009
20.07.2009
Vitek
-> T: pěkně jedeš,hod foto jak jsi pořešil to radio
já chci taky chromový budíky
já chci taky chromový budíky
21:08:26
20.07.2009
20.07.2009
T
a jeste ze vcera, cimz dekuji pritulce za spolupraci :-)
máme druhé dveře... :-)
máme druhé dveře... :-)
21:02:17
20.07.2009
20.07.2009
T
popojedeme....konečně mam nový patice a žárovky takže vše funguje jak má :-)
20:35:08
19.07.2009
19.07.2009
T
-> Tomo: : tak jako zadní :-)
15:20:34
17.07.2009
17.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> T: a ake maju byt ? tiez cierne ? biele ?
08:00:05
17.07.2009
17.07.2009
T
-> Tomo: : dik :-)
jojo budou,az jé mama dodela,snad dodela :-/
jojo budou,az jé mama dodela,snad dodela :-/
14:42:47
16.07.2009
16.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> T: ten interier bude super ked sa dokonci uz teraz vypada paradne tie sedacky co teraz mas v aute budu nadalej ?
22:14:50
15.07.2009
15.07.2009
petřík
-> jerrom: jasně u spolujezdce to vydrží dl no.. páč jezdim hlavně sám a takj ty dveře neotvírám :-D
18:22:53
15.07.2009
15.07.2009
T
-> milanrejpid: . dej sem konecne fotky tvyho auta nebo je dam ja :-P :-D
15:05:58
15.07.2009
15.07.2009
Kloggie
-> milanrejpid: jj, takhle mi to popraskalo několikrát, řešení bylo v použití Led žárovek, akorát sotva jsem je koupil, tak jsem auto rozebral:)
12:52:53
15.07.2009
15.07.2009
T
-> petřík: : nevadí, vyměníme a když ne tak nebudeme svítit no :-D
-> milanrejpid: : ty jsi nejakej chytrej :-D ja budu ty dvere otevírat tak casto ze to ani nema sanci prasknout :-D
-> milanrejpid: : ty jsi nejakej chytrej :-D ja budu ty dvere otevírat tak casto ze to ani nema sanci prasknout :-D
11:57:07
15.07.2009
15.07.2009
milanrejpid
-> jerrom: -> petřík: na to je jednoduchá odpověd protože jak zavíráte a odevíráte dveře tak když zaboucháváš tak je to kolikrát rána takže jse prostě to vlákno přemrskne