skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: nechal bych cerne narazniky, dle me se hodi vice :)
-> Rapid05: :děkuji velice,moc se těšim až vyjedeš i ty :-)
jinak moje autíčko má ještě mnoho nedodělávek,které se musejí dodělat přez zimu a až bude komlet,uvidí se jak to vypadá a nevypadá s chromama a pak se uvidí
jinak moje autíčko má ještě mnoho nedodělávek,které se musejí dodělat přez zimu a až bude komlet,uvidí se jak to vypadá a nevypadá s chromama a pak se uvidí

-> T: Je to paráda, krásná práce - zvenku i zevnitř
Jinak teda k tomu chromu - bál bych se aby to pak nevypadalo jako pohřebák, asi bych se nebál jít do černa komplet, včetně klik a lišt. To už je ale čistě věc Tvého vkusu a chuti 


-> Kaprof-Los Koramos: : děkuji pane
-> mgbiker: : nezdá,musim trošku uříznout pružiny,udělam co nevidět :-)

-> mgbiker: : nezdá,musim trošku uříznout pružiny,udělam co nevidět :-)
-> T: ma to trochu Vcka vzadu, ci sa mi to len zda lebo auto stoji predkom v diere?
-> T: okrasne listy na okna a na zliabky :)
ono sa to zozenie casom :)


-> T: paráda pane



-> Tomo: : děkuju ,ale ještě toje spís dočkal-nedočkal...vzhlede
m k tomu,že chci bydlet,tak asi auto zůstane prostě letos nedodělané a vyjede se až příští rok...jak sám vidíš,tak je tam spousta věcí na dodělání :-( a ten den má jen 24 hodin no :_(
co se chromu týká,tak samo,že souhlasim a chrom nárazníky bych bral ale nejsou žádný v dohlednu za rozumnou cenu,takže musim počkat a ostatní věci jsou přeci jak mají být ne?
-> m8rinek: : děkuji za poklonu
co se chromu týká,tak samo,že souhlasim a chrom nárazníky bych bral ale nejsou žádný v dohlednu za rozumnou cenu,takže musim počkat a ostatní věci jsou přeci jak mají být ne?

-> m8rinek: : děkuji za poklonu

krása
-> T: tak si sa dockal :) gratulacia :) len taky moj nazor :) ze nehodilo by sa tam nieco chromovane ?
aby sa to stroska striedalo ta cierna s chromom 



-> ZdrubT: : moc děkuju,to čalounění a veškerý věci mi šije mamka,ale ty sedačky ,to je pro čalouníka...neni to úplně 100% ale tapecy by ti taky někdo sešil,ty se ji myslim moc a moc povedly :-)
jinak to čalounění jsem čekal horší,že to bude...
taky to máš moc pěkný :-) a je moc hezká ta fotka v tý louži
jinak to čalounění jsem čekal horší,že to bude...
taky to máš moc pěkný :-) a je moc hezká ta fotka v tý louži

To čalounění je moc pěkný. Hezká práce. Vim jaká to je práce, já mam za sebou skoro už dvě eRka, ale tapecy a sedačky si ušít neumim.

-> RON: : děkuji
-> mark: . to nevim co máš za odstín :-) ale dík
-> mgbiker: : též děkuji a máš luxusní ty leštěný věcičky,krásná práce :-)

-> mark: . to nevim co máš za odstín :-) ale dík

-> mgbiker: : též děkuji a máš luxusní ty leštěný věcičky,krásná práce :-)
pekna praca
hele máš to moc hezké a možná máme stejnou barvu ale na tom tvjem to vypadá líp.super.máš odemne 1
krasny lak i styl auta...
-> m8rinek: ale videl som ho ...



-> Martin14: : jaky extempore?
no ja bych se zastavil rad,ale vzhledem k tomu ze mam nohu v sadre tak nemuzu nikam a o vikendu ani nemam cas :-( tak musis vycat az budu fit :-)
no ja bych se zastavil rad,ale vzhledem k tomu ze mam nohu v sadre tak nemuzu nikam a o vikendu ani nemam cas :-( tak musis vycat az budu fit :-)
-> T: No jo ale to byla jiná doba.Teď je to tak že se bojím jet i 10km aby mi neupadla zadní náprava.Dělá mi to nějakou neplechu a bojím se toho.Ani Doksy jsem letos nejel aby se neopakovalo extempore z minulého roku.Ale stavit by jsi se mohl.Teď na víkedn jedu do Dublovic na otočku tak by jsi ani nemusel tak daleko.:-)