-> T: Asi takhle. Auto jezdilo po cca 14 měsících, ale následný úpravy trvají už skoro 10 let, takže...
Smiř se s tím, že uvést auto do libového stavu trvá většinou dooooost dlouho, pokud nemáš prachy, čas a dobrou představu naráz. A to z nás nemá pořádně nikdo.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:19:01
12.01.2010
12.01.2010
Eidy
20:07:12
12.01.2010
12.01.2010
T
→ afro100: . děkuji
→ Eidy: : ano pane to jsou takový ty dodělávky,co dělam teď…toto trvá dlouho co? ty poslední úpravy…nebo jsi hned jezdil?
→ Eidy: : ano pane to jsou takový ty dodělávky,co dělam teď…toto trvá dlouho co? ty poslední úpravy…nebo jsi hned jezdil?
20:04:41
12.01.2010
12.01.2010
Eidy
-> T: Ještě je srovnej
19:26:29
12.01.2010
12.01.2010
afro100
12.01.10 19:24:26 paráda
19:24:26
12.01.2010
12.01.2010
T
někdo mi tu připomínal,že mám špatný čudlíky, tak jsem je nahradil originálama :-)
20:27:30
08.01.2010
08.01.2010
T
tak,jak jsem napsal v popise....náprava ven trošku a vyndat řízení a zase zpět....ještě, že je škodovka tak jednoduchá a nemusím nikoho otravovat s pomocí
12:16:11
02.01.2010
02.01.2010
T
-> Pavel P@nkáč: : děkuji,jak už jsem zde psal....až bude dobrá nabídka,nebo finance navíc...tak budou
11:39:20
02.01.2010
02.01.2010
Tipek - zrušená registrace
-> T: no co STK je ?
11:30:38
02.01.2010
02.01.2010
doly120
-> Pavel P@nkáč: Souhlasím :)
11:22:12
02.01.2010
02.01.2010
Pavel P@nkáč
-> T: chtelo by to origo chrom narazniky:) ale jinak hezka samozrejme
09:55:53
02.01.2010
02.01.2010
T
-> Vitek: : dočkáš se,taky jsem čekal skoro 3 roky a věř, že to stojí za to :-)
20:30:53
01.01.2010
01.01.2010
Vitek
-> T: jak já ti zavidím,tu projížďku o svátcích,to já se projedu až na jaře
13:35:19
16.12.2009
16.12.2009
T
-> Yogi55: : děkuji uctivě
-> Eidy: : no to já taky no,zatím na zkoušku a pqak kdyžtak ještě opracuju....proč tam dávat něco ošklivýho a těžkýho,když tam můžu dát něco lehkýho a hezkýho
-> Eidy: : no to já taky no,zatím na zkoušku a pqak kdyžtak ještě opracuju....proč tam dávat něco ošklivýho a těžkýho,když tam můžu dát něco lehkýho a hezkýho
23:04:14
15.12.2009
15.12.2009
Eidy
-> T: Tak panáček si hraje opět s karbonem. Tentokrát u chladiče koukám. No, jsem zvědavej na účinek.
21:37:00
15.12.2009
15.12.2009
Yogi55
pekne si sa s nou pohral, ked si porovnam fotku pred a po, je to krasa
18:21:45
27.10.2009
27.10.2009
Eidy
-> T: Tak to máš blbý.
No hele, na mě je ta koule fakt malá takže nic.
No hele, na mě je ta koule fakt malá takže nic.
13:17:12
27.10.2009
27.10.2009
T
-> Eidy: : bohužel,protože jdu do práce :-( přehodily nám svátek na pátek :-(
a co ta řadička teda?
a co ta řadička teda?