Diky za info, asi casem zvolim tu dospelou varintu, uvidime na co zbyde. Z hlediska bezpecnosti se me vic nelibi to uchyceni na sedacce, ale to je problem techdle starsich sedadel obecne, ne ze bys to udelal spatne.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
09:53:07
23.02.2014
23.02.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 23.02.14 09:47:16: Vymazal si Te z pratel
Diky za info, asi casem zvolim tu dospelou varintu, uvidime na co zbyde. Z hlediska bezpecnosti se me vic nelibi to uchyceni na sedacce, ale to je problem techdle starsich sedadel obecne, ne ze bys to udelal spatne.
Diky za info, asi casem zvolim tu dospelou varintu, uvidime na co zbyde. Z hlediska bezpecnosti se me vic nelibi to uchyceni na sedacce, ale to je problem techdle starsich sedadel obecne, ne ze bys to udelal spatne.09:51:00
23.02.2014
23.02.2014

Antony - zrušená registrace
-> T 23.02.14 09:47:16: předělávám, uploaduju 

09:47:16
23.02.2014
23.02.2014

T
-> Antony: : tak, tak
jak to, že se nemůžu podívat k Tobě do karty ? 
jak to, že se nemůžu podívat k Tobě do karty ? 
09:32:08
23.02.2014
23.02.2014

Antony - zrušená registrace
-> Jindas 22.02.14 22:03:34: mám je taky 
-> T 23.02.14 09:09:53: určitě se do nich hůř leze, páč si je musíš na sebe navlíknout jak baťoh, nicméně člověk musí bejt šikovnej
za ty prachy super 

-> T 23.02.14 09:09:53: určitě se do nich hůř leze, páč si je musíš na sebe navlíknout jak baťoh, nicméně člověk musí bejt šikovnej
za ty prachy super 
09:09:53
23.02.2014
23.02.2014

T
-> vhml: : tak jiná je pouze přezka....s těma předchozíma 3-bodama jsem neměl problém, tak snad nebude ani teď 
-> Jindas: : a jak jsou krásný, viď ?


-> Jindas: : a jak jsou krásný, viď ?

08:15:15
23.02.2014
23.02.2014

vhml
-> T 22.02.14 21:44:51: to ani tak není o bezpečí jako pohodlí...
22:03:34
22.02.2014
22.02.2014

Jindas
-> Antony:
jak to víš čéče? 
jak to víš čéče? 
21:56:19
22.02.2014
22.02.2014

Antony - zrušená registrace
-> Jindas 22.02.14 21:53:25: jj a v černý barvě 

21:53:25
22.02.2014
22.02.2014

Jindas
-> T: A hele ty pásy mám taky,dle mě za ten peníz nejlepší možná volba v 3jce 

21:44:51
22.02.2014
22.02.2014

T
-> vhml: : proč ne ? v erku bez rámu si myslím, že tyhle pásy jsou ta nejbezpečnější věc na autě


21:22:53
22.02.2014
22.02.2014

exwrcteam
tak do tuning auta stacej na profi jezdeni to stejne nemá lepsi jak pasy co se davali origo ne?:)
21:10:47
22.02.2014
22.02.2014

m8rinek
-> vhml: Připlatit myslíš o 500Kč levnější TRS ode mně? :D
21:07:22
22.02.2014
22.02.2014

Antony - zrušená registrace
-> vhml 22.02.14 21:02:04: proč myslíš ?
21:02:04
22.02.2014
22.02.2014

vhml
-> T 22.02.14 19:56:29: neděláš dobře s tímhle systémem zapínání pásů. Měl sis připlatit za ty správný pásy...
20:58:44
22.02.2014
22.02.2014

Antony - zrušená registrace
-> T 22.02.14 20:11:29: tak, tak, taky jsem je kupoval za cca 2100/kus
20:11:29
22.02.2014
22.02.2014

T
-> Antony: : dík 
-> Tuner#2: : www.speedpro.eu/tuningovy -bodovy-racing4m-p-3944.ht ml já je měl za 2t. jeden

-> Tuner#2: : www.speedpro.eu/tuningovy -bodovy-racing4m-p-3944.ht ml já je měl za 2t. jeden

20:07:28
22.02.2014
22.02.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 22.02.14 19:56:29: Co to je za pásy? Mají 3" ale klasika tuning sponu? Jaký mají uchcení a jaká byla cena?
20:01:16
22.02.2014
22.02.2014

Antony - zrušená registrace
-> T: pěkný 

19:56:29
22.02.2014
22.02.2014

T
a interiér je tak na 95% taky hotov....
a sem jsem nevrátil zpět necelých 12kg....dobře ať nežeru, mam o něco těžší pásy
a sem jsem nevrátil zpět necelých 12kg....dobře ať nežeru, mam o něco těžší pásy

T/Éro

