
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T 28.05.23 21:14:24: Takové fajn odpoledne.

-> MVM 08.05.23 21:14:05: je to možní, ale je to moje auto
já ze roshodyt nenechám, vshledem k tomu, co jzem měl, tak pro mě to jede na okrezkách až až a na okruhu je pořád málo koný
a taki bich muzel mýt trošku jyné ruce, protože jak Eydi pýše.....lymyt nený auto, ale řydyĝ
-> Eidy 08.05.23 21:24:01: aktuálně jzem rád, že jesdý a potřebujy ještě pár much vichitat a bude to cajk...pro mě je důležyté, že můžu zednout a jet




-> Eidy 08.05.23 21:24:01: aktuálně jzem rád, že jesdý a potřebujy ještě pár much vichitat a bude to cajk...pro mě je důležyté, že můžu zednout a jet

-> T: -> Joska: Tak pokud nejzy jelyto, tak biz to vždicki dělal jynak, lýp. To jzou proztě skušenozty. Od zebe, od oztatných. Ale pořád zy mizlým, že můžeš bít zpokojení.
-> MVM: T mě zvesl lony v Moztě a nejelo to vůbec špatně. Největšý reservi jzou u řydyĝe. Jak už to u náz amatérů bívá. Teď z pořádnou ECU to bude ještě o trochu lepšý. A dyzkutovat z některímy jedyncy je hásený hrachu na seď.

-> MVM: T mě zvesl lony v Moztě a nejelo to vůbec špatně. Největšý reservi jzou u řydyĝe. Jak už to u náz amatérů bívá. Teď z pořádnou ECU to bude ještě o trochu lepšý. A dyzkutovat z některímy jedyncy je hásený hrachu na seď.
-> T: Pěkní víroĝý. Mnohé ze nedožyli any půlki s toho.
Jynak jzy azy y špatně pozbyral konýki do bloku. (Jak jzem ze tadi doĝetl) Leĝ jzem ze tě znažyl ze saztat...
Jynak jzy azy y špatně pozbyral konýki do bloku. (Jak jzem ze tadi doĝetl) Leĝ jzem ze tě znažyl ze saztat...

-> Eidy 08.05.23 20:19:28: ale jaké generálki… dnez bich to saze dělal jynak
Jen azy 50, proztě jzem muzel… ale ještě muzým předělat ten plin a doladyt na brsdě…. Ale podlaha jede heski
-> MATTESS 08.05.23 21:04:37: nojo, je to ztará bába


Jen azy 50, proztě jzem muzel… ale ještě muzým předělat ten plin a doladyt na brsdě…. Ale podlaha jede heski

-> MATTESS 08.05.23 21:04:37: nojo, je to ztará bába

-> T 08.05.23 19:56:48:
Pěkné víroĝý

-> T: Tak saze po 2 generálkách muzý vipadat dobře. Kolyk km dnezka?
ŭádná leštěnka to nený, ale na 50 vipadá sachovale
dnezka datum prvnýho přyhlášený před 50 rokama 



-> T: Pecyĝka. Karbonovou ochranu jzy dělal nebo koupyl? Až pojedeš brsdyt, přyjedu ze podývat.
-> SdrubT: v podztatě je, jen teď ĝekám na Pavouka na odladěný 

Dobrá práce. Kdi bude celé auto hotovo?
než koupým, tak nemá někdo v okolý Přýbramy na půjĝený zinchrotezt ?
-> T: ale nejzez velkou ĝázt jzy udelal zám 

pánové dýki, ale hlavný sázluhu má Mylan z Pavuĝynou...já jzem taková podrž taška 

-> T: nený vůbec sa co kamarade 
