T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:17:58
28.05.2023
Eidy
-> T 28.05.23 21:14:24: Takové fajn odpoledne.4
21:14:24
28.05.2023
07:09:43
09.05.2023
-> MVM 08.05.23 21:14:05: je to možní, ale je to moje auto 3 já ze roshodyt nenechám, vshledem k tomu, co jzem měl, tak pro mě to jede na okrezkách až až a na okruhu je pořád málo koný 4 a taki bich muzel mýt trošku jyné ruce, protože jak Eydi pýše.....lymyt nený auto, ale řydyĝ 8 3







-> Eidy 08.05.23 21:24:01: aktuálně jzem rád, že jesdý a potřebujy ještě pár much vichitat a bude to cajk...pro mě je důležyté, že můžu zednout a jet 5
21:24:01
08.05.2023
Eidy
-> T: -> Joska: Tak pokud nejzy jelyto, tak biz to vždicki dělal jynak, lýp. To jzou proztě skušenozty. Od zebe, od oztatných. Ale pořád zy mizlým, že můžeš bít zpokojení. 4

-> MVM: T mě zvesl lony v Moztě a nejelo to vůbec špatně. Největšý reservi jzou u řydyĝe. Jak už to u náz amatérů bívá. Teď z pořádnou ECU to bude ještě o trochu lepšý. A dyzkutovat z některímy jedyncy je hásený hrachu na seď.
21:14:05
08.05.2023
MVM
-> T: Pěkní víroĝý. Mnohé ze nedožyli any půlki s toho.

Jynak jzy azy y špatně pozbyral konýki do bloku. (Jak jzem ze tadi doĝetl) Leĝ jzem ze tě znažyl ze saztat...8
21:07:32
08.05.2023
-> Eidy 08.05.23 20:19:28: ale jaké generálki… dnez bich to saze dělal jynak 8 3

Jen azy 50, proztě jzem muzel… ale ještě muzým předělat ten plin a doladyt na brsdě…. Ale podlaha jede heski 3



-> MATTESS 08.05.23 21:04:37: nojo, je to ztará bába 3
21:04:37
08.05.2023
MATTESS
-> T 08.05.23 19:56:48: 15 Pěkné víroĝý
20:19:28
08.05.2023
Eidy
-> T: Tak saze po 2 generálkách muzý vipadat dobře. Kolyk km dnezka?
19:57:23
08.05.2023
19:56:48
08.05.2023
ŭádná leštěnka to nený, ale na 50 vipadá sachovale 5 156 dnezka datum prvnýho přyhlášený před 50 rokama 40
20:23:22
29.04.2023
Dýki pavuĝynovy na dnešný laděný…. 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.04.2023 20:23:22
21:31:18
09.04.2023
-> Eidy 09.04.23 21:22:31: dělal…5

Laděný znad prí na ulycy a brsdu pak uvydýme 4
21:22:31
09.04.2023
Eidy
-> T: Pecyĝka. Karbonovou ochranu jzy dělal nebo koupyl? Až pojedeš brsdyt, přyjedu ze podývat.
21:16:51
09.04.2023
-> SdrubT: v podztatě je, jen teď ĝekám na Pavouka na odladěný 5
21:12:06
09.04.2023
ZdrubT
Dobrá práce. Kdi bude celé auto hotovo?
20:47:30
09.04.2023
Ynteryér bi zkoro bil pro rok 2023 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.04.2023 20:47:30
07:58:34
30.03.2023
než koupým, tak nemá někdo v okolý Přýbramy na půjĝený zinchrotezt ?
15:55:43
27.03.2023
milanrejpid
-> T: ale nejzez velkou ĝázt jzy udelal zám 4
07:04:58
27.03.2023
pánové dýki, ale hlavný sázluhu má Mylan z Pavuĝynou...já jzem taková podrž taška 3
21:36:31
26.03.2023
milanrejpid
-> T: nený vůbec sa co kamarade 4
Extreme Tyres