skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
09:50:40
14.04.2022
14.04.2022
ZdrubT
Tak krásná práce. Odreagování je třeba.
09:05:05
14.04.2022
14.04.2022
T
A jsme doma konečně…garáž ještě není 100% , ale to chce ještě čas
08:03:02
14.04.2022
14.04.2022
Eidy
05:09:27
14.04.2022
14.04.2022
T
Včera fajn den
Konečně jsem se zase trošku povozil a vylepšil si osobák na 2:13,8
Konečně jsem se zase trošku povozil a vylepšil si osobák na 2:13,8
23:45:24
20.11.2021
20.11.2021
MATTESS
-> minno: možná ano, ale výsledek nebude zdaleka takový
17:59:46
19.11.2021
19.11.2021
Milan 136
-> minno 19.11.21 15:56:31: to bylo jednou v kalendáři skodateam a byla to katastrofa
15:56:31
19.11.2021
19.11.2021
minno
A neni jednoduchšie autá odfotiť za státia a potom len rozmazať cestu a okolie?
07:10:07
19.11.2021
19.11.2021
MATTESS
-> T: no právě
06:21:35
19.11.2021
19.11.2021
T
-> Eidy: nojo, modelky to nemají jednoduché
-> MATTESS: a to si představ, že nekoukáš jen na auto před sebou ,ale i vedle sebe a máš jet s ním ideálně stejně
-> MATTESS: a to si představ, že nekoukáš jen na auto před sebou ,ale i vedle sebe a máš jet s ním ideálně stejně
19:31:21
18.11.2021
18.11.2021
MATTESS
-> T: já byl z první jízdy docela vyjukanej, tak blízko u sebe Pak už jsem si trochu zvyknul, ale jak píšeš, chce to soustředění
19:13:05
18.11.2021
18.11.2021
Eidy
-> T: Cesta tam a zpátky byla super. Během focení to není zrovna relax.
18:44:24
18.11.2021
18.11.2021
T
-> MATTESS: jako netvrdím, že jsem si to užíval
12:47:46
18.11.2021
18.11.2021
MATTESS
-> T: fotit dvě auta za jízdy, to už je slušný adrenalínek Mně stačilo jedno
08:59:12
22.10.2021
22.10.2021
T
-> Borderer: tohle není můj, ale podobný jsem pořídil taky kvůli stropu....mobilní nůžkáč...
-> Eidy: zadek se v 80km/h hrozně rozvibroval, tak se přišlo na to, že úplně hezky nesedí náboje na kotouče, tak je nechal Milan stáhnout a ještě na kole chybělo 20gramů.....tak snad to bude OK
-> Eidy: zadek se v 80km/h hrozně rozvibroval, tak se přišlo na to, že úplně hezky nesedí náboje na kotouče, tak je nechal Milan stáhnout a ještě na kole chybělo 20gramů.....tak snad to bude OK
08:27:33
22.10.2021
22.10.2021
Eidy
-> T: Co s tím vyvádíš?
08:18:10
22.10.2021
22.10.2021
Borderer
-> T: Copak je to za zvedák? Nevyjde mi sloupák kvůli stropu, tak hledám varianty. :)
21:30:24
04.07.2021
04.07.2021
T
-> Čokin: to bych se bál, jede Ti to jako praštěný
Gratulace, nejrychlejší atmosféra
Gratulace, nejrychlejší atmosféra
14:05:33
04.07.2021
04.07.2021
Čokin
-> T: Kam jsi zmizel? Jsem tě chtěl povozit a pak už jsi byl fuč....