T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:50:40
14.04.2022
ZdrubT
Tak krásná práce. Odreagování je třeba.
09:05:05
14.04.2022
A jsme doma konečně…garáž ještě není 100% , ale to chce ještě čas 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.04.2022 09:05:05
08:03:02
14.04.2022
Eidy
05:09:27
14.04.2022
Včera fajn den 5

Konečně jsem se zase trošku povozil a vylepšil si osobák na 2:13,8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.04.2022 05:09:27
21:00:03
14.03.2022
Bylo to v už v sobotu a bylo jen asi 35 km, ale bylo to supeeeer 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2022 21:00:03
23:45:24
20.11.2021
MATTESS
-> minno: možná ano, ale výsledek nebude zdaleka takový
17:59:46
19.11.2021
Milan 136
-> minno 19.11.21 15:56:31: 3 to bylo jednou v kalendáři skodateam a byla to katastrofa 3
15:56:31
19.11.2021
minno
A neni jednoduchšie autá odfotiť za státia a potom len rozmazať cestu a okolie?3
07:10:07
19.11.2021
MATTESS
-> T: no právě1
06:21:35
19.11.2021
-> Eidy: nojo, modelky to nemají jednoduché 3



-> MATTESS: a to si představ, že nekoukáš jen na auto před sebou ,ale i vedle sebe a máš jet s ním ideálně stejně 3
19:31:21
18.11.2021
MATTESS
-> T: já byl z první jízdy docela vyjukanej, tak blízko u sebe9 Pak už jsem si trochu zvyknul, ale jak píšeš, chce to soustředění
19:13:05
18.11.2021
Eidy
-> T: Cesta tam a zpátky byla super. Během focení to není zrovna relax.
18:44:24
18.11.2021
-> MATTESS: jako netvrdím, že jsem si to užíval 3
12:47:46
18.11.2021
MATTESS
-> T: fotit dvě auta za jízdy, to už je slušný adrenalínek1 Mně stačilo jedno
08:59:12
22.10.2021
-> Borderer: tohle není můj, ale podobný jsem pořídil taky kvůli stropu....mobilní nůžkáč...







-> Eidy: zadek se v 80km/h hrozně rozvibroval, tak se přišlo na to, že úplně hezky nesedí náboje na kotouče, tak je nechal Milan stáhnout a ještě na kole chybělo 20gramů.....tak snad to bude OK
08:27:33
22.10.2021
Eidy
-> T: Co s tím vyvádíš?
08:18:10
22.10.2021
Borderer
-> T: Copak je to za zvedák? Nevyjde mi sloupák kvůli stropu, tak hledám varianty. :)
08:00:31
22.10.2021
To se tak jde člověk projet na pár km a večer to vypadá takhle 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 22.10.2021 08:00:31
21:30:24
04.07.2021
-> Čokin: to bych se bál, jede Ti to jako praštěný 40

Gratulace, nejrychlejší atmosféra 4
14:05:33
04.07.2021
Čokin
-> T: Kam jsi zmizel? Jsem tě chtěl povozit a pak už jsi byl fuč....
Extreme Tyres