skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:28:20
06.02.2021
06.02.2021
Eidy
-> T: Co s tím zase děláš? Našel jsi nějakou vadu?
20:01:10
29.11.2020
29.11.2020
T
Neví někdo kam na tvrdé silenbloky převodovky na erko ?
Našel jsem jenom na speedpru a to je jako hoooodne krajní nouze.....serie se mi tam moc dávat nechce a na tvrdo taky ne, když mám na motoru normálně silenbloky.....
Našel jsem jenom na speedpru a to je jako hoooodne krajní nouze.....serie se mi tam moc dávat nechce a na tvrdo taky ne, když mám na motoru normálně silenbloky.....
07:02:14
21.11.2020
21.11.2020
T
-> Kocvin: jooo, je to moooc hezký a pořád je ho málo
23:30:58
20.11.2020
20.11.2020
Kocvin
-> T: Kéžby.. Měl bych se konečně naučit pracovat s tím Vašim carbonem..
20:36:18
18.11.2020
18.11.2020
T
-> vhml: ale když tam ještě bylo, tak tam původní majitel nabastlil něco z žigula nebo co to bylo.....měl jsem díru ve stěně mezi kufrem a interiérem....
-> Kocvin: budeš mít lepší, ne ?
-> Kocvin: budeš mít lepší, ne ?
20:30:54
18.11.2020
18.11.2020
Kocvin
Takový motorák bych si taky někdy přál mít..
19:01:19
18.11.2020
18.11.2020
T
-> vhml: hádej
14:36:34
18.11.2020
18.11.2020
vhml
Jak máš udělaný topení, když tam máš chladič oleje?
12:48:32
18.11.2020
18.11.2020
T
letos toho moc nebylo, tak alespoň na konec sezony pár fotek z posledního výletu....
Jinak teda nový výfuk a filtrbox za celý rok......bída
Snad se v zimě na auto dostanu a bude příští sezona alespoň taková bídná jako letos
Jinak teda nový výfuk a filtrbox za celý rok......bída
Snad se v zimě na auto dostanu a bude příští sezona alespoň taková bídná jako letos
08:33:17
22.06.2020
22.06.2020
T
-> Eidy: to co ma Milan v podstatě
22:15:29
21.06.2020
21.06.2020
Eidy
-> T: Jo tak. Takže takovej přzvedávák.
20:44:34
21.06.2020
21.06.2020
T
-> Čokin:
-> Eidy: sloupák ne, stačí jen nůžky
-> Eidy: sloupák ne, stačí jen nůžky
19:59:20
21.06.2020
21.06.2020
Eidy
-> T 21.06.20 19:36:41: Nemáš na to moc nízkej strop?
19:45:51
21.06.2020
21.06.2020
Čokin
-> T: Kvůli zvedáku jsem tak nějak koncipoval celou garáž, ta představa, že je auto přes zimu furt na zvedáku.... prostě porno
19:36:41
21.06.2020
21.06.2020
T
-> Čokin: jojo, strašně se těším.....spousta místa a všechno po ruce a pořád se mi honí hlavou i zvedák
17:02:08
21.06.2020
21.06.2020
Čokin
-> Eidy: To mě povídej
-> T: Přesně tak, příští rok v novém, to bude jiná prácička
-> T: Přesně tak, příští rok v novém, to bude jiná prácička
07:41:28
12.06.2020
12.06.2020
T
-> Eidy: příští rok v nové garáži
22:09:44
11.06.2020
11.06.2020
Eidy
-> T: Přestaň stavět barák a půjde to rychleji.