skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
07:34:54
16.04.2019
16.04.2019
T
-> Eidy: to nevím, musím se na to podívat....protože hlava se mi sundavat vůbec nechce
21:43:44
15.04.2019
15.04.2019
Eidy
-> T: No potěš. Ale tak to není ještě nejhorší. Opruz to je, o tom žádná. Šupiny by byly horší. Šlo by to nandat neinvazivně? Myšleno bez sundání hlavy. Povolit červíky ve vahadlech a jen to vysunout a nasunout?
21:31:20
15.04.2019
15.04.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 15.04.19 21:27:30: Tak jasné, prasklé vahadla jsou běžná, ale tohle vidím prvně. Díky za info.
21:27:30
15.04.2019
15.04.2019
MVM
-> Tuner#2: Tak jestli myslíš jako příčinu? Počínaje opotřebením,únavou,vetším namáháním od větších zdvihů vačky . Po to,že každý vahadlo musí mít určitou radialní i axiální vůli na čepu atd .. Konče tím, že se to stane z ničeho nic,např. skrytou vadou materiálu, a pod .. OHV rozvodový mechanismus si ve vysokých otáčkách žije svůj vlastní život a my se mu do toho snažíme všemožně kecat .
21:15:48
15.04.2019
15.04.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 15.04.19 21:10:03: co to způsobí?
21:10:03
15.04.2019
15.04.2019
MVM
-> T 15.04.19 20:51:34: To může být prasklá pružná podložka z klaviatury na čepu vahadel...
20:59:32
15.04.2019
15.04.2019
SO545
-> T 15.04.19 20:51:34: to je pruser ... z coho to je velkost len odhadujem.
20:51:34
15.04.2019
15.04.2019
T
Tak jsem do dneska ještě protáhnul dneska před výměnou oleje s radostí jak to hezky jede a pak jsem vypustil olej.....
20:24:13
13.04.2019
13.04.2019
T
upravil jsem trošku popis.....zítra ještě pár detailů a rozmyslím se, jestli vyměním už olej a budu tvrdit, že jsem asi připraven na sezónu.....
21:25:48
10.04.2019
10.04.2019
T
Tak už jsem na 70 km... asi bude čas vyměnit olej a podlaha
Dneska už jsem se motal dost kolem 5t. a vypadá to,že okreska je mnohem užší než letiště
Ještě drhla desticka o kotouč,tak jsem ji ubrousil a večer ještě zvětšil trysky....
Dneska už jsem se motal dost kolem 5t. a vypadá to,že okreska je mnohem užší než letiště
Ještě drhla desticka o kotouč,tak jsem ji ubrousil a večer ještě zvětšil trysky....
19:28:36
08.04.2019
08.04.2019
T
-> Mates: mě se všichni ptají, jestli už jsem tomu stál na podlaze....takže s tím zajížděním to asi nebude tak horký mám v plánu malý výlet a pak jiný olej a podlaha a uvidíme
11:58:13
08.04.2019
08.04.2019
Mates
-> vhml: to vím,ale teď to asi víc hlídají,dost často tam jsou. Bordel tam je hodně.
-> T: Škoda,ale dlouho bych se nezdržel,chvátal jsem domů. Hlavně, že už jezdíte. Já nevím kdy vyjedu,díky laku, lakýra pořád nemá čas a má i jinou práci. Snad dám aspoň Běšiny,ale to asi nezajedu motor
-> T: Škoda,ale dlouho bych se nezdržel,chvátal jsem domů. Hlavně, že už jezdíte. Já nevím kdy vyjedu,díky laku, lakýra pořád nemá čas a má i jinou práci. Snad dám aspoň Běšiny,ale to asi nezajedu motor
05:20:25
08.04.2019
08.04.2019
T
-> pavucina: i to bude na něj málo
21:08:08
07.04.2019
07.04.2019
pavucina
-> T: Slyšel jsem, že te tam predjel nákej cervenej rapid ? Bude to nutný do toho omíku...
20:16:01
07.04.2019
07.04.2019
T
-> Eidy: pocity smíšené, protože jsem mekej a dostal jsem se tak max do 5 t. a tam to začínalo být zajímavý ale krásně to jde od spodu a brzdy jsou asi ok....po pár km to i brzdí ještě sice sedá, ale brzdí
Jinak na pár detailů ok,jenom je to trošku chudý,tak prevrtam, provedu výlet, vyměním olej,svíčky a pak do omezovače
-> Mates: chyba, to jsem byl já s Milanem
Jinak na pár detailů ok,jenom je to trošku chudý,tak prevrtam, provedu výlet, vyměním olej,svíčky a pak do omezovače
-> Mates: chyba, to jsem byl já s Milanem
19:08:09
07.04.2019
07.04.2019
vhml
-> Mates 07.04.19 18:27:09: tak ono se tam bez povoleni nesmelo nikdy, jen na to kazdej sral. A pak kdyz si tam udelas povolenou akci tak tam po vsech uklizis za mesic zpátky, z pneumatik a abs vytahujes dratky kvuli zkurvenejm drifterum atd...
18:27:09
07.04.2019
07.04.2019
Mates
-> T: paráda , v kolik jsi tam byl? Jel jsem tam ve 12 a nějaká auta byla nahoře.Ráno jsem tam četl,že už se nesmí bez povolení ani na horní.Dost často tam vídám HLS a občas i policii. Hlavně mě štve to spodní zavřené,jednou jsem dolu letěl a ve 160 jsem vzal mliko,z dálky jsem ho neviděl a ted už tam jsou pneu.
16:29:32
07.04.2019
07.04.2019
Eidy
-> T: Super. Ty čáry jsou od vás? Tak už víš, jestli to jede? A brzdy?