T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

11:30:51
16.04.2019
Po zvětšení trysek....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.04.2019 11:30:51
07:34:54
16.04.2019
-> Eidy: to nevím, musím se na to podívat....protože hlava se mi sundavat vůbec nechce 8
21:43:44
15.04.2019
Eidy
-> T: No potěš. Ale tak to není ještě nejhorší. Opruz to je, o tom žádná. Šupiny by byly horší. Šlo by to nandat neinvazivně? Myšleno bez sundání hlavy. Povolit červíky ve vahadlech a jen to vysunout a nasunout?
21:31:20
15.04.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 15.04.19 21:27:30: Tak jasné, prasklé vahadla jsou běžná, ale tohle vidím prvně. Díky za info. 4
21:27:30
15.04.2019
MVM
-> Tuner#2: Tak jestli myslíš jako příčinu? Počínaje opotřebením,únavou,vetším namáháním od větších zdvihů vačky . Po to,že každý vahadlo musí mít určitou radialní i axiální vůli na čepu atd .. Konče tím, že se to stane z ničeho nic,např. skrytou vadou materiálu, a pod .. OHV rozvodový mechanismus si ve vysokých otáčkách žije svůj vlastní život a my se mu do toho snažíme všemožně kecat . 1
21:15:48
15.04.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 15.04.19 21:10:03: co to způsobí?
21:12:56
15.04.2019
-> MVM: ,-> SO545:
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.04.2019 21:12:56
21:10:03
15.04.2019
MVM
-> T 15.04.19 20:51:34: To může být prasklá pružná podložka z klaviatury na čepu vahadel...
20:59:32
15.04.2019
SO545
-> T 15.04.19 20:51:34: to je pruser ... z coho to je velkost len odhadujem.
20:51:34
15.04.2019
Tak jsem do dneska ještě protáhnul dneska před výměnou oleje s radostí jak to hezky jede a pak jsem vypustil olej.....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.04.2019 20:51:34
20:24:13
13.04.2019
upravil jsem trošku popis.....zítra ještě pár detailů a rozmyslím se, jestli vyměním už olej a budu tvrdit, že jsem asi připraven na sezónu.....
21:25:48
10.04.2019
Tak už jsem na 70 km... asi bude čas vyměnit olej a podlaha 40

Dneska už jsem se motal dost kolem 5t. a vypadá to,že okreska je mnohem užší než letiště 131 3

Ještě drhla desticka o kotouč,tak jsem ji ubrousil a večer ještě zvětšil trysky....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.04.2019 21:25:48
19:28:36
08.04.2019
-> Mates: mě se všichni ptají, jestli už jsem tomu stál na podlaze....takže s tím zajížděním to asi nebude tak horký 3 mám v plánu malý výlet a pak jiný olej a podlaha a uvidíme 3
11:58:13
08.04.2019
Mates
-> vhml: to vím,ale teď to asi víc hlídají,dost často tam jsou. Bordel tam je hodně.



-> T: Škoda,ale dlouho bych se nezdržel,chvátal jsem domů. Hlavně, že už jezdíte. Já nevím kdy vyjedu,díky laku, lakýra pořád nemá čas a má i jinou práci. Snad dám aspoň Běšiny,ale to asi nezajedu motor8
05:20:25
08.04.2019
-> pavucina: i to bude na něj málo3
21:08:08
07.04.2019
pavucina
-> T: Slyšel jsem, že te tam predjel nákej cervenej rapid ? Bude to nutný do toho omíku...
20:16:01
07.04.2019
-> Eidy: pocity smíšené, protože jsem mekej a dostal jsem se tak max do 5 t. a tam to začínalo být zajímavý 40 ale krásně to jde od spodu a brzdy jsou asi ok....po pár km to i brzdí 4 ještě sice sedá, ale brzdí 4

Jinak na pár detailů ok,jenom je to trošku chudý,tak prevrtam, provedu výlet, vyměním olej,svíčky a pak do omezovače 40



-> Mates: chyba, to jsem byl já s Milanem 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.04.2019 20:16:01
19:08:09
07.04.2019
vhml
-> Mates 07.04.19 18:27:09: tak ono se tam bez povoleni nesmelo nikdy, jen na to kazdej sral. A pak kdyz si tam udelas povolenou akci tak tam po vsech uklizis za mesic zpátky, z pneumatik a abs vytahujes dratky kvuli zkurvenejm drifterum atd...
18:27:09
07.04.2019
Mates
-> T: paráda2 , v kolik jsi tam byl? Jel jsem tam ve 12 a nějaká auta byla nahoře.Ráno jsem tam četl,že už se nesmí bez povolení ani na horní.Dost často tam vídám HLS a občas i policii. Hlavně mě štve to spodní zavřené,jednou jsem dolu letěl a ve 160 jsem vzal mliko,z dálky jsem ho neviděl a ted už tam jsou pneu.
16:29:32
07.04.2019
Eidy
-> T: Super. Ty čáry jsou od vás? 1 Tak už víš, jestli to jede? A brzdy?
Extreme Tyres