skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:12:27
05.04.2018
05.04.2018
T
Klika je celá, byl povolený setrvak
22:30:53
04.04.2018
04.04.2018
ZdrubT
Je tam 130 výfuk, nebo eRkovej? Držáky jsou dost odlišné, ale já je vubec nevozim. Podle foto převrtaná 120. Nevim co má Eidy, já případně dodám.
21:47:27
04.04.2018
04.04.2018
T
-> Eidy: a když ne, tak mam základ,ale nemusim to celé vyrábět, dík
21:28:53
04.04.2018
04.04.2018
Eidy
-> T: Nějakej držák doma mám. Nějak předpokládám, že na kilo, 120 a 130 je stejnej.
21:23:26
04.04.2018
04.04.2018
T
Dneska už to bylo o něco veselejší...prvních asi 20 km se starým motorem......přede krásně potichu, že mám seroivý výfuk a po roztočení ječí karbec :-D trošku kouříme, že je to bohatý,ale to se poladí....jinak spodek je téměř stejný si troufám říct a vršek je úplně mrtvej, což dávám za vinu vačce.....ale co, jezdíme
22:12:09
03.04.2018
03.04.2018
Marty227
-> Eidy: za štvrtou ojnicou praskla kľuka mne.. img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_105_10594__201
7-07-14_17-25-47_44.jpg to bol rachot keď sa to takto naštartovalo..
21:27:13
03.04.2018
03.04.2018
Eidy
-> T: Ty máš teda kliku. A koukal jsi nějak víc na vyndanej motor? Pokud to není prasklý v lomení za čtvrtou ojnicí, tak to musí bejt praský ve třetím ložisku. Asi v mazacím kanálu. Ale to by asi setrvák vypadnul z motoru.
20:10:22
03.04.2018
03.04.2018
T
Náhradní motor na místě, najeto asi 10km...blbě jsem si dal pružinu na plyn, takže jsem se nemohl rozjet a po 5km jsem ztratil víčko na víko ventylu...takže seto zatím stále daří...
02:28:10
03.04.2018
03.04.2018
m8rinek
-> vhml: Pozdě
21:33:59
02.04.2018
02.04.2018
T
-> vhml:
21:19:03
02.04.2018
02.04.2018
vhml
-> T: tak kup od m8 tu Sportive a vyřešeno
21:14:57
02.04.2018
02.04.2018
T
-> Antony: nějak mi to přijde logické,ale uvidíme...určitě ho rozeberu, jak bude čas....
-> Eidy: nevím vůbec nic, co bude, ale Německo se mi pěkně vzdaluje :-(
každopádně čím dál víc si myslím, že tomu motoru ta rána asi neprospěla....
-> Eidy: nevím vůbec nic, co bude, ale Německo se mi pěkně vzdaluje :-(
každopádně čím dál víc si myslím, že tomu motoru ta rána asi neprospěla....
12:58:45
02.04.2018
02.04.2018
Eidy
-> T: Ale jinej motor do Německa nestihneš. Nebo pošolícháš tu feldu?
12:07:42
02.04.2018
02.04.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: to je divný s tim setrvákem, kdyby byla ruplá klika, tak většinou půjde jen pootočit na jednu, nebo druhou stranu.
08:08:23
02.04.2018
02.04.2018
T
-> Antony: vypadá to tak...
-> vhml: zjistím, až to rozeberu...
-> Milan 136: neviděl jsemjsem...
-> Eidy: ještě ne, ale nechá se točit setrvakem a zbytek motoru stojí jen nevimtak, jestli se mi chce ještě řešit tento motor, když takbudeš dlouho uvazuju o jiném motoru
-> vhml: zjistím, až to rozeberu...
-> Milan 136: neviděl jsemjsem...
-> Eidy: ještě ne, ale nechá se točit setrvakem a zbytek motoru stojí jen nevimtak, jestli se mi chce ještě řešit tento motor, když takbudeš dlouho uvazuju o jiném motoru
01:22:34
02.04.2018
02.04.2018
Eidy
-> T: A našli jste prasklinu nebo jak? To by ještě nebylo nic tak strašnýho. Stačí přehodit klikovku, nový šály a valí to dál. Do Německa to stihneš.
21:25:24
01.04.2018
01.04.2018
Milan 136
-> T: není ta prasklina vidět na tý fotce, co jsi dával?
20:21:15
01.04.2018
01.04.2018
vhml
-> T 01.04.18 19:44:10: tak to je hovno zle jestli to neodneslo nic jiného ne?