T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:12:27
05.04.2018
Klika je celá, byl povolený setrvak 30
22:30:53
04.04.2018
ZdrubT
Je tam 130 výfuk, nebo eRkovej? Držáky jsou dost odlišné, ale já je vubec nevozim. Podle foto převrtaná 120. Nevim co má Eidy, já případně dodám.
upraveno 1x, naposled 04.04.2018 22:33:36
21:47:27
04.04.2018
-> Eidy: a když ne, tak mam základ,ale nemusim to celé vyrábět, dík 4
21:28:53
04.04.2018
Eidy
-> T: Nějakej držák doma mám. Nějak předpokládám, že na kilo, 120 a 130 je stejnej.
21:27:22
04.04.2018
Náhodou nemá někdo drzak na origo vyfuk, ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.04.2018 21:27:22
21:23:26
04.04.2018
Dneska už to bylo o něco veselejší...prvních asi 20 km se starým motorem......přede krásně potichu, že mám seroivý výfuk a po roztočení ječí karbec :-D trošku kouříme, že je to bohatý,ale to se poladí....jinak spodek je téměř stejný si troufám říct a vršek je úplně mrtvej, což dávám za vinu vačce.....ale co, jezdíme 5
22:12:09
03.04.2018
Marty227
-> Eidy: za štvrtou ojnicou praskla kľuka mne.. img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_105_10594__201 7-07-14_17-25-47_44.jpg to bol rachot keď sa to takto naštartovalo.. 3
21:27:13
03.04.2018
Eidy
-> T: Ty máš teda kliku. 8 A koukal jsi nějak víc na vyndanej motor? Pokud to není prasklý v lomení za čtvrtou ojnicí, tak to musí bejt praský ve třetím ložisku. Asi v mazacím kanálu. Ale to by asi setrvák vypadnul z motoru.
20:10:22
03.04.2018
Náhradní motor na místě, najeto asi 10km...blbě jsem si dal pružinu na plyn, takže jsem se nemohl rozjet a po 5km jsem ztratil víčko na víko ventylu...takže seto zatím stále daří...
02:28:10
03.04.2018
m8rinek
-> vhml: Pozdě
21:33:59
02.04.2018
-> vhml: 8
21:19:03
02.04.2018
vhml
-> T: tak kup od m8 tu Sportive a vyřešeno 3
upraveno 1x, naposled 02.04.2018 21:33:54
21:14:57
02.04.2018
-> Antony: nějak mi to přijde logické,ale uvidíme...určitě ho rozeberu, jak bude čas....



-> Eidy: nevím vůbec nic, co bude, ale Německo se mi pěkně vzdaluje :-(





každopádně čím dál víc si myslím, že tomu motoru ta rána asi neprospěla....
12:58:45
02.04.2018
Eidy
-> T: Ale jinej motor do Německa nestihneš. Nebo pošolícháš tu feldu?
12:07:42
02.04.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: to je divný s tim setrvákem, kdyby byla ruplá klika, tak většinou půjde jen pootočit na jednu, nebo druhou stranu.
08:08:23
02.04.2018
-> Antony: vypadá to tak...

-> vhml: zjistím, až to rozeberu...

-> Milan 136: neviděl jsemjsem...

-> Eidy: ještě ne, ale nechá se točit setrvakem a zbytek motoru stojí 3 jen nevimtak, jestli se mi chce ještě řešit tento motor, když takbudeš dlouho uvazuju o jiném motoru 8
01:22:34
02.04.2018
Eidy
-> T: A našli jste prasklinu nebo jak? To by ještě nebylo nic tak strašnýho. Stačí přehodit klikovku, nový šály a valí to dál. Do Německa to stihneš. 4
21:25:24
01.04.2018
Milan 136
-> T: není ta prasklina vidět na tý fotce, co jsi dával?
20:21:15
01.04.2018
vhml
-> T 01.04.18 19:44:10: tak to je hovno zle jestli to neodneslo nic jiného ne?
Extreme Tyres