skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:06:20
01.04.2018
01.04.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: až tak?
19:44:10
01.04.2018
01.04.2018
T
Byl u memě kamarád a zatím poslední zjištění vypadá na prasklou kliku...
21:37:36
30.03.2018
30.03.2018
T
-> minno: to byla narazka,....myslím, že ten motor na tomto bude podobně :-D
19:05:43
30.03.2018
30.03.2018
minno
-> T: Takže tak. Lebo u obidvoch píšeš o 70 koňoch a aj vyzerajú rovnako (okrem sania, karburátora a ventildekla), tak som nevedel čo a ako :)
18:53:51
30.03.2018
30.03.2018
T
-> minno: tak ;-) tohle je původní 130, co jsem jezdil ;-)
18:25:36
30.03.2018
30.03.2018
minno
-> T: Tak teraz tomu s tými motormi celkom nechápem:-) Máš dva motory?
12:41:43
30.03.2018
30.03.2018
T
-> Antony: jojo, snadale poslouží chvilkujako ;-)
12:03:22
30.03.2018
30.03.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: takže jsi měl záložní, tak to pak joo
11:48:13
30.03.2018
30.03.2018
T
-> Antony: ještě nevím, leží v koutě
11:39:46
30.03.2018
30.03.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: Tak jaká je sumarizace? Přiznám se, že nebyl čas to tady sledovat, ale co tomu bylo?
11:34:29
30.03.2018
30.03.2018
T
70 koní je zpět, přede hezky, trošku huli, ale až vyměním olej a vyženu bubaky z, výfuku, tak to snad budeto ok,...
20:36:28
28.03.2018
28.03.2018
T
-> Eidy: ,-> havlik: jsem rád, že je tady veseleji než u mě v garáži
zítra to snad zapojim a nastartuju...
zítra to snad zapojim a nastartuju...
19:43:59
28.03.2018
28.03.2018
havlik
-> T: dyt máš doma někde toho boxera z alfy pod ponkem ne?
19:32:19
28.03.2018
28.03.2018
Eidy
-> T: Už ses svezl?
09:49:53
28.03.2018
28.03.2018
T
-> Rapid05: díky :-) na koně se těším, jen jsem po roce a půl už trošku vyždímanej a chtěl bych jezdit
-> Milan 136: nene, teprve se chystám, ale nějaké kilo by to mohlo zase být
-> minno: díky, v podstatě jsou to pohledově venku jiné lemy, nárazníky,blinkry a sundané folie a vlastně lízátko v barvě a po pravdě se mi to teď taky líbí mnohem více :-)
-> Milan 136: nene, teprve se chystám, ale nějaké kilo by to mohlo zase být
-> minno: díky, v podstatě jsou to pohledově venku jiné lemy, nárazníky,blinkry a sundané folie a vlastně lízátko v barvě a po pravdě se mi to teď taky líbí mnohem více :-)
08:50:53
28.03.2018
28.03.2018
minno
-> T: Auto po znovuzrodení vyzerá super. Zadné hranaté lemy sú fajn.
21:59:11
27.03.2018
27.03.2018
Milan 136
-> T: moc pěkný to máš. Motor poladíš, co se dá dělat. Vážil jsi to po odtučnění, nebo ještě ne?
21:24:48
27.03.2018
27.03.2018
Rapid05
-> T: Je to super, moc rád to auto vidím pohromadě. Škoda motoru, ale ono to zas bude k něčemu dobrý a budou koně navíc Fakt paráda
21:17:18
27.03.2018
27.03.2018
T
-> havlik: díky, díky snad se jednou dočkám carbonových