skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:23:14
30.10.2016
30.10.2016
T
-> Nwkt: , -> Milan 136: nechte se překvapit, ale všechno nejde
-> havlik: koukni, dík
-> havlik: koukni, dík
20:21:41
30.10.2016
30.10.2016
Milan 136
-> Nwkt 30.10.16 20:18:11: to jsem říkal včera, že je teď ideální příležitost udělat karbonový erko
20:20:42
30.10.2016
30.10.2016
havlik
-> T: vaničku kufru mam kompletní, myslim podívam se
20:18:11
30.10.2016
30.10.2016
Nwkt
-> T: Neuděláš to karbonový?
20:17:39
30.10.2016
30.10.2016
T
pár dílů, ktere koupím kdyby někdo věděl....
přední levý podběh a vanička kufru a jestli někdo ví o někom na výrobu laminátových dílů ( o něčem vím,ale co kdyby se našel někdo blíž nebo levnější )
přední levý podběh a vanička kufru a jestli někdo ví o někom na výrobu laminátových dílů ( o něčem vím,ale co kdyby se našel někdo blíž nebo levnější )
20:15:25
30.10.2016
30.10.2016
T
-> Pavell: , -> Danster: : díky klucí
08:39:29
25.10.2016
25.10.2016
Danster
-> T: Hlavně že jsi celej. Auto jsem neviděl, ale snad až ti bude líp to dáš postupně dokupy a bude to zase paráda
19:43:00
24.10.2016
24.10.2016
Pavell
Auto určitě opravíš. Hold to jsou závody a nehody stávají, může se to stát komukoli, kdekoli.
Přeju brzké uzdravení vás obou.
Přeju brzké uzdravení vás obou.
15:58:34
24.10.2016
24.10.2016
T
všem díky, krk zatím bolí, ale snad to bude dobré a pak zajdu do garáže kouknout na škody....
11:55:44
24.10.2016
24.10.2016
Fifa
Tome hlavně že jsi nezraněný, no a držím palce při opravách až se trochu oklepeš. Určitě přijdeš na další vylepšení a vychytávky.
08:44:21
24.10.2016
24.10.2016
onba
Ne, šedivá perleť, originál stav... Jen podvozek a OZta.
05:59:19
24.10.2016
24.10.2016
ZdrubT
Tak hodně štěstí a pevné narvy při opravě vozu. Snad se oprava neprotáhne na pár let, jako u mě.
21:01:41
23.10.2016
23.10.2016
spyker
-> Tuner#2: černej s červenou kapotou a bílejma narázníkama ne.To je kamaráda.
-> T: Přeji brzké uzdravení a ať je auto rychle pokupě
-> T: Přeji brzké uzdravení a ať je auto rychle pokupě
20:00:11
23.10.2016
23.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> onba 23.10.16 19:40:08: Černej? Aha, tak to sorry, nějak si Tě neumím přiřadit k nicku
19:40:08
23.10.2016
23.10.2016
onba
Jsem tam pravidelne na volné jízdy. Jezdím s hulicim kadettem gsi. A zdraví jsem tě u na bouraného erka
18:59:40
23.10.2016
23.10.2016
Nwkt
-> T: Držím palce
18:15:52
23.10.2016
23.10.2016
Tomaso435
-> T: tak ukaž jak hrozný to je ;) přeci jenom erko je papírák, tak to asi nejenom mě zajimá jak ta rána dopadla.
17:58:39
23.10.2016
23.10.2016
T
pro začátek koupím přední 2 oké čelo + zadní čelo