-> vhml: to je zatím ta poslední možnost...
-> Antony: kolik by měl mít ten 8-mi kanál, co tam máš?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:07:10
21.06.2016
21.06.2016
T
09:21:27
21.06.2016
21.06.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: taky jsem čekal trochu víc, kor když mě na okruhu dáš 11 vteřin. To znamená, že jsem na tom ještě hůř
09:17:55
21.06.2016
21.06.2016
vhml
-> T 21.06.16 07:30:36: přidělej do hlavy další tři kanály
09:01:54
21.06.2016
21.06.2016
T
-> Nwkt: myslím, že ne
-> Eidy: moc dobře víš jak jsem na tom, tak neprovokuj
-> Eidy: moc dobře víš jak jsem na tom, tak neprovokuj
08:39:40
21.06.2016
21.06.2016
Eidy
-> T: z Alfy.
08:27:39
21.06.2016
21.06.2016
Nwkt
-> T: Nezapomněli přepnout brzdu do režimu +50%?
07:30:36
21.06.2016
21.06.2016
T
-> vhml: , -> Milan 136: nojo, dopadlo to jak dopadlo...teď jen vymyslet kde sehnat 30 koní
06:36:10
21.06.2016
21.06.2016
Milan 136
-> T: co jsem koukal na videa jak ti to jede, tak to opravdu vypada na vic. Pokud je to opravdu tak, tak ja v tom mam tak 30 kW
22:25:20
20.06.2016
20.06.2016
vhml
-> T 20.06.16 20:45:16: u pětikanálu je vždy lepší žít ve sladké nevědomosti
20:45:16
20.06.2016
20.06.2016
T
moc nadšenej nejsem abych pravdu řekl, těch 80 koní jsem tam doufal, že najdu.....na druhou stránku mohu být rád díky časům z Mostu
každopádně to asi bude chtít nějaký poníky koukám
každopádně to asi bude chtít nějaký poníky koukám
20:33:48
20.06.2016
20.06.2016
Sejki - zrušená registrace
To video z mostu je pekny, hlavne ten spolujezdec bez helmy :-D Kdyz uz ji nemel on tak bych ji zahodil taky...
20:32:38
20.06.2016
20.06.2016
mirecek.666
-> T: já myslim že uplně dobrý ne? Bud rád, že ti to tak pěkně jezdí
20:27:08
20.06.2016
20.06.2016
M@rtin
pěknejch 70koní ....
20:16:08
20.06.2016
20.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> T: 69,6HP
19:49:03
20.06.2016
20.06.2016
Sejki - zrušená registrace
76,4 :-D
19:35:52
20.06.2016
20.06.2016
Mates
-> T: 76k a 118Nm
19:03:17
20.06.2016
20.06.2016
Tomaso435
-> T: tak 75k a 110 Nm
18:58:30
20.06.2016
20.06.2016
T
Pánové samá voda a to nevim jestli bohužel pro mě a nebo bohužel pro každého kdo je za mnou v Mostě, ale 8 tam rozhodně neni
18:47:50
20.06.2016
20.06.2016
castrol
-> T: 83.25 :)