T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

22:52:35
12.07.2016
ZdrubT
Tuhle hadici a hrdlo ze 120 mam já.
22:10:16
12.07.2016
m8rinek
-> T: Co dát na hrdlo hadici na š120? www.autotypautodily.cz/_o bchody/.../hadice-hrdla-na drze-skoda-105-120-113-691 975-0.jpg.big.jpg za to kus trubky a až pak zařízlou palivovku. Mohlo by to ten úhel vyřešit....
22:02:35
12.07.2016
-> Eidy: fakt ? já to musel ještě předělávat, že mi hadice dosáhla jen takhle nízko....a taky se láme,ale drží a benzín se tam dostane :-)

a jak jako objímku ?



-> mirecek.666: 8k má každý, uvidíme co bude 4 40
21:23:54
12.07.2016
Eidy
-> T 12.07.16 20:12:15: mě vyšlo hrdlo až na vršech podběhu, ale jinak to mám stejně. Hadice má dole u hrdla z nádrže tendenci se lámat, tak jsem do toho místa dal jen objímku a je klid ;)
21:04:13
12.07.2016
mirecek.666
-> T: 8k nestav, pak tady litináků bude stejně málo jako těch co jezděj kyvku a větrák:-D
20:12:15
12.07.2016
10:02:35
11.07.2016
koupím pár drobností :

zadní světla,přední světla,blinkry ( vše jak plastkové kryty, tak plechové spodky ),plechový kryt nádrže na blatníku a ještě mě něco napadne....
15:05:14
22.06.2016
-> Eidy: s těma gumama,co tam jsou by to byla dost velká sranda 40



-> Nwkt: to je jediná varianta, které se snažím zatím vyhnout 8



-> ZdrubT: vždyť to žádná sláva neni 4 8
11:22:13
22.06.2016
ZdrubT
Dle mého dobrej moto na slalomy. Kež by tak jel ten co mam v ouže.
11:10:31
22.06.2016
Nwkt
-> T: Dej minimálně osmikanál 1
10:49:25
22.06.2016
Eidy
-> T: Tak si postav jinej a já tenhle koupím zpátky. V Zácloně nadělá parády habaděj. 1
10:37:25
22.06.2016
otázka je, jestli má cenu se v tom motoru vrtat.....najeto už asi 10t. mít bude a do dneška vlastně nikdo neví co tam pořádně je, kromě popisu.....abych pak nezjistil, že je celý na Go a bude to stát balík za pár koníků.....
09:49:09
22.06.2016
Eidy
Na tak malej výkon jede ten motor dost slušně. A nebo je to řidičem? 1

Ale asi by to sneslo nějakou ozkoušenou vačku a za pár peněz tam hned něco přiskočí.
09:47:25
22.06.2016
rOMAN
A to jim to prej pridava kone tady povidaj :) Jak psal vhml ten kroutak je fakt docela nizko.

To bylo mereno v akci za 500? treba ubiraj aby ses vratil :D
09:11:55
22.06.2016
vhml
-> T 21.06.16 15:05:59: tak vzhledem k tom, že maximum krouťáku máš už kolem 3000 a od 5500 už ti výkon pořádně neroste, tak bych skoro pátral co v tom je doopravdy za vačku, protože to je oboje posazený dost nízko.
upraveno 2x, naposled 22.06.2016 09:13:09
15:05:59
21.06.2016
-> vhml: to snad ne, tady je dle popisu dost věcí udělaných a výkon navíc asi 13 koní, to je někde chyba, ne 8



-> Antony: tak to nejsi daleko od mojich 52 kW 3
11:08:08
21.06.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: sériových 46kw 1
10:23:41
21.06.2016
vhml
-> T 21.06.16 10:21:07: když do toho vložíš dost peněz a úsilí tak to pojede jak průměrně zbastlený fáčko 3
10:21:07
21.06.2016
-> vhml: jasný, buď smířit a nebo s tím něco dělat 4 40
10:10:43
21.06.2016
vhml
-> T 21.06.16 10:07:10: taky se tomu vyhýbám. Jen je potřeba se prostě smířit s tím, že to nikdy moc nepojede.
Extreme Tyres