T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

14:03:48
17.02.2015
Fifa
-> T: No to si děláš .... Já to ještě nestihl vyrobit, ale dělám to taky. Jen to musím kvůli zvýšené konzole trochu poupravovat, což zabírá den navíc ve tvorbě formy..
21:29:19
16.02.2015
Eidy
-> T: Jako kontrast zajímavý. Jen bych chtěl třeba nalakovaný dveře zevnitř nebo tak něco, aby to vypadalo trochu líp.
20:49:12
16.02.2015
-> Eidy: taky možnost, ale to bych to musel ještě poladit, aby se na to dalo koukat 4 spíš mam nutkání vyházet všechny koberce...prostě vše, co tam je uvnitř k ničemu 168

no neni to krása ten interiér s tím exteriérem např. : www.speedhunters.com/2015 /.../look-cool-have-fun-th e-timeless-s13 1 158
20:44:13
16.02.2015
Eidy
-> T: Vyřízni díru v koberci. Ušetříš další materiál a ještě to bude hezky vidět. 1
20:26:26
16.02.2015
-> mirecek.666: taky možnost 4 když mě se to ták líbí 40



-> Toušík: to víc bude překážet ten koberec na tom...pokud taky nepoletí 40
20:25:36
16.02.2015
mirecek.666
-> Toušík: :-D a ted o tom začnej přemejšlet už tuplem:-)
20:20:41
16.02.2015
Toušík
-> T: Počkej až se tě utrhne táhlo řazení jak tě těch 15g bude překážet.. :D
20:20:13
16.02.2015
mirecek.666
-> T: to víš, taky přemejšlim kde ušetřit. S karbónem neumim, takže můžu leda vrtat nebo vyřazovat:-)
20:18:00
16.02.2015
-> mirecek.666: čekal jsem, kdo to napíše první 3 4
20:15:15
16.02.2015
mirecek.666
-> T: nedávej to tam a máš další gramy do mínusu:-)
20:12:36
16.02.2015
15g není 127g 40 3

ale nic kloudnějšího nemam 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.02.2015 20:12:36
20:19:04
13.02.2015
Tomáššš
-> mirecek.666 13.02.15 17:32:58: tatra v erku uz tu bola a tusim je stale na predaj ... akurat ma RS bodykit
18:11:12
13.02.2015
-> mirecek.666: přééésněěě 4 3
17:42:50
13.02.2015
mirecek.666
-> T: samozřejmě to měla bejt sranda, je mi jasný že ty bys musel mít blok z karbonu abys o tom přemejšlel1
17:40:25
13.02.2015
ale prd, do erka v žádném případě....kvůli váze to opravdu blbost je, ale o to stejně nešlo 3 a už jsem to konečně našel....4
17:39:19
13.02.2015
castrol
-> mirecek.666: ale tazke jak krava
17:38:24
13.02.2015
mirecek.666
-> m8rinek: proč? v kufru je místa6
17:35:45
13.02.2015
m8rinek
-> mirecek.666: Protože je to blbost ;).
17:32:58
13.02.2015
mirecek.666
-> T: tatra v emku už tu byla, ale tatra v erku proč ne6
17:20:42
13.02.2015
nechce se mi kvůli takový drobnosti zakládat téma, tak jen tady kdyby náhodou....nemůžu nikde najít fotku samostatného bloku motoru tatry 603.....kdyby někdo měl, klidně nákres.....
Extreme Tyres