T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:41:20
01.02.2015
-> Fifa: což je v pořádku, ideální by to bylo vyloupnout a jen přeleštit 8 4
15:03:05
30.01.2015
Fifa
-> T: Pěkně se ti to povedlo opravit. Vím co to je dokola zalívat a brousit pryskyřici. Už jsem to i díky radám alespoň omezil na menší počet zalití 4
19:34:28
29.01.2015
-> Luky: tak pokud to je celé přeplátované,ale pokud ošetří jen kousek, tak to klobouk dolu 131 já víc neumim 40 4
15:06:00
28.01.2015
Luky
-> T: ona se dá nějak opravit (přeplátovat) i ta tkanina, že to není poznat. Docela jsem koukal a nejde mi do hlavy, jak to opravují tak hezky 1
14:55:12
28.01.2015
-> Antony: tkaninu samozřejmě nedokážu opravit,ale na tom tak špatně nebyla na štěstí, takže jen pryskyřice a každou vrstvu jsem brousil jen v tomto případě, jinak to není třeba při celkové výrobě....je to udělané, tak jak to nejlépe šlo....šlo mi hlavně o to, aby to nebylo tak moc vidět na fotkách, když se podíváš na poslední fotky, tak tam je to vidět i z dálky :-(
10:06:42
28.01.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: ja jsem z fotky usuzoval, že máš poškozenej i uhlík. Pokud je to "jen" pryskyřice, pak to chápu. Ale i tu musíš každou vrstvu vyleštit aby to pak nebylo vidět, ne?
09:59:33
28.01.2015
-> Antony: brousíš tu pryskyřici....nebavíme se tady o flexe nebo něčem podobnym....většinou tak max 180 smirkl až po 1000....jako s leštěním hliníku 4



-> EDoZoNe: jak jsem psal Antonymu....lak na autě taky přeci lze rozbrousit a vyleštit 4
21:27:35
27.01.2015
EDoZoNe
-> T: Zajímavý. Nejde mi na rozum to broušení, jak píše Antony. Ikdyž je fakt, že to teda možná funguje jako když dáš před matný sklo izolepu - sleje se to. No každopádně děkuji za osvětlení 1
17:38:15
27.01.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: teda brácha se tímhle živí, ale zeptám se taky 1 jak to vybrousíš, aby to bylo pohledový a zachovaná struktura materiálu, když přes to přijde už jen průhledná pryskyřice. .
17:28:58
27.01.2015
-> EDoZoNe: vybrousit kolik je třeba a pak už jen zalít,brousit,zalít,brous it a brousit a vyleštit....
17:03:35
27.01.2015
EDoZoNe
-> T: Mohl bych se zeptati jak se takováhle oprava provádí? Nějak si to nedovedu vysvětlit 1
16:51:05
27.01.2015
a po...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.01.2015 16:51:05
16:48:53
27.01.2015
když už jsem zase jednou něco tvořil, tak jsem rovnou opravil zranění z Mostu...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.01.2015 16:48:53
21:05:55
02.01.2015
-> Nwkt: , -> Tuner#2: je fakt, že se v našich podmínkách moc sníh nevidí, tak proč ne 40 3



-> havlik: asi něco takového.....
21:01:48
02.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
20:49:08
02.01.2015
havlik
-> T: a bude teda náporák?
20:44:49
02.01.2015
Nwkt
-> T: Stavěl sněhuláky 3
20:41:15
02.01.2015
-> Tuner#2: a co jsi ten týden dělal ? :-O no nic moc 40



-> Eidy: no snad se tam barva za včas vrátí 8 4
20:08:19
02.01.2015
Eidy
-> T: Taky se nějak odlakovávají díly. 1
Extreme Tyres