T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:50:50
21.09.2014
-> m8rinek: na míru 4 takže o bazoši nevím, který myslíš....
15:45:44
21.09.2014
m8rinek
-> T: Ten co je na bazoši? Ten vypadá docela dobře...
15:41:28
21.09.2014
-> m8rinek: klidně pošli fotky s rozměrama na email.....kouknu a uvidíme, že zatím pořád pokukuju po hliníkáči na míru, tak se uvidí....
15:38:35
21.09.2014
m8rinek
-> T: Mam tu kdyžtak nějakej chladič co jsem tam chtěl kdysi dávat (není to chladič ze 120 má tušim měděný voštiny a je slaboučkej)
15:31:37
21.09.2014
-> Antony: : tu taky, ale asi to dopadne, jak píšeš :-)



-> vhml: : ale já psal o tom, že bych tu větev celou otevřel a ne zavřel....



-> m8rinek: : děkuji 4
09:59:59
21.09.2014
vhml
-> T 21.09.14 09:45:10: co na tom nechápeš. Vodní pumpa z hadic saje a tlačí to do motoru. Pokud zavřeš větev topení úplně ( i bez tý malý hadičky ) nebude ti proudit voda kolem termostatu a on se neotevře
09:55:14
21.09.2014
Antony - zrušená registrace
-> T 21.09.14 09:46:44: pokud neseženeš mustr anebo výkres, pak jedině karton, nůž a šikovný ruce 4

Edit: beru zpět, psal jsem v domění, že sháníš přepážku do kufru za chladič. .
upraveno 1x, naposled 21.09.2014 09:59:23
09:46:44
21.09.2014
nemá někdo nákres předního RS čela ?

případně beru jakoukoliv radu jak na to....
09:45:10
21.09.2014
-> vhml: : pak moc dobře nechápu funkci chlazení motoru :-D musim to někde nadhodit, ať mi to někdo vysvětlí osobně :-D
20:08:55
18.09.2014
vhml
-> T 18.09.14 20:06:49: kdybys tuhle větev zavřel úplně tak by ti neproudila žádná voda kolem termostatu pokud by byl zavřenej a tak by se neotevřel.
20:06:49
18.09.2014
-> vhml: : proč myslíš, že by se voda z bloku dostatečně neohřála ?

a pokud se tak stane, tak mám malej okruh po dobu, než se otevře termostat, chápu to dobře ?



zatím vypadá, že z toho sejde, ale zajímá mě to....
19:59:00
18.09.2014
vhml
-> T 18.09.14 19:49:43: jo, ale když to zrušíš úplně tak ti nebude otvírat termostat.
19:49:43
18.09.2014
-> vhml: : od termostatu do topení a zpět do motoru to půjde pořád, když místo kohoutu to bude propojené nebo ne ?
08:17:05
18.09.2014
U-Geen
-> vhml: wi-fi
08:05:35
18.09.2014
vhml
-> T 18.09.14 07:50:28: a do toho topení ti to poteče kudy ? 3
07:50:28
18.09.2014
-> m8rinek: a pokud propojim jen ty hadice od kohoutu, tak pojedu pořád s topením, hádám správně ?









jinak nemá někdo na půjčení přepážku od chladiče na RS ?
22:30:43
15.09.2014
m8rinek
-> T: jo mezi topením a kohoutem je gumový těsnění, tak může bejt po něm... Případně rád praská chladič, ale jestli to teče při zavřenym kohoutu tak hádám membránu v něm...
21:51:30
15.09.2014
-> m8rinek: já spíš myslel, jestli může ještě něco odejít,abyc to teklo i při tom otevřeným topení,ale to bude asi jistější ten malej okruh....což jsem si stejně myslel :-/ dík



-> Nwkt: : to neni, to je mnohem modernější vůz 4 40
21:38:50
15.09.2014
Nwkt
Extreme Tyres