skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:59:00
18.09.2014
18.09.2014

vhml
-> T 18.09.14 19:49:43: jo, ale když to zrušíš úplně tak ti nebude otvírat termostat.
19:49:43
18.09.2014
18.09.2014

T
-> vhml: : od termostatu do topení a zpět do motoru to půjde pořád, když místo kohoutu to bude propojené nebo ne ?
08:17:05
18.09.2014
18.09.2014

U-Geen
-> vhml: wi-fi
08:05:35
18.09.2014
18.09.2014

vhml
-> T 18.09.14 07:50:28: a do toho topení ti to poteče kudy ? 

07:50:28
18.09.2014
18.09.2014

T
-> m8rinek: a pokud propojim jen ty hadice od kohoutu, tak pojedu pořád s topením, hádám správně ?
jinak nemá někdo na půjčení přepážku od chladiče na RS ?
jinak nemá někdo na půjčení přepážku od chladiče na RS ?
22:30:43
15.09.2014
15.09.2014

m8rinek
-> T: jo mezi topením a kohoutem je gumový těsnění, tak může bejt po něm... Případně rád praská chladič, ale jestli to teče při zavřenym kohoutu tak hádám membránu v něm...
21:51:30
15.09.2014
15.09.2014

T
-> m8rinek: já spíš myslel, jestli může ještě něco odejít,abyc to teklo i při tom otevřeným topení,ale to bude asi jistější ten malej okruh....což jsem si stejně myslel :-/ dík
-> Nwkt: : to neni, to je mnohem modernější vůz

-> Nwkt: : to neni, to je mnohem modernější vůz


21:38:50
15.09.2014
15.09.2014

Nwkt
-> Nwkt 15.09.14 21:38:05: Tak není 

21:38:12
15.09.2014
15.09.2014

m8rinek
-> T: mě kohout normálně prohnil skoda110r.eu/110r/leden12
0001.jpg nicméně na odlitku je plechovej deklik zajištěnej bajonetem. Odvrtáš nejtek, rozděláš, dáš novou gumky, zaděláš, dáš trhací nejtek a jedeš.
Pokud to nechceš řešit, tak propoj malej okruh (natáhni hadici od pumpy k termostatu, nebo je zaškrť).
Pokud to nechceš řešit, tak propoj malej okruh (natáhni hadici od pumpy k termostatu, nebo je zaškrť).
21:38:05
15.09.2014
15.09.2014

Nwkt
-> T: Jestli je stejnej se 120 tak jsou tam dvě těsnění co vyměníš a máš klid
21:32:32
15.09.2014
15.09.2014

T
nemá někdo nákres kohoutu topení nebo fotky rozebranýho ? už si to nepamatuju a nemam čas to řešit bohužel, že mam jet v neděli na poslední jízdu letos a tak abych věděl, jestli pojedu erkem nebo spotřebákem :-D
jde o to, že mi po poslední jízdě v Mostě začal téct,ale při zapnutém topení neteče,ale jelikož neznám vnitřnosti, tak nevim, jestli mě může potkat od něj ještě něco

jde o to, že mi po poslední jízdě v Mostě začal téct,ale při zapnutém topení neteče,ale jelikož neznám vnitřnosti, tak nevim, jestli mě může potkat od něj ještě něco


15:13:55
09.09.2014
09.09.2014

T
tak už jsem nahrál ty videa, kdyby to někoho zajímalo, akorát tam cpu to třetí....
jinak jsem si přivezl něco z Mostu na dlouhé zimní večery třeba....kromě kotoučů samotných vše potřebné pro jejich instalaci, díky Antonymu
jinak jsem si přivezl něco z Mostu na dlouhé zimní večery třeba....kromě kotoučů samotných vše potřebné pro jejich instalaci, díky Antonymu
22:06:55
08.09.2014
08.09.2014

T
-> Eidy: : to nevim proč, když jsem jel letos jak šnek :-(
ale pak nevim, kde jsem ty gumy zahřál

ale pak nevim, kde jsem ty gumy zahřál


20:41:17
08.09.2014
08.09.2014

Eidy
-> T: Je to jasný. Máš tam chladič se slabým žaludkem a dělá se mu šoufl.

17:43:19
08.09.2014
08.09.2014

T
-> Nwkt: : jojo, bylo to před zatáčkou a opravdu mi to přijde jako hodně :-/ tak uvidíme co v zimě zjistí pan doktor 

17:37:38
08.09.2014
08.09.2014

Nwkt
-> T: No je to divný, já myslel že to bylo v zatáčce, ale tady to vypadá že si to odplivne když jsi ubral
15:50:39
08.09.2014
08.09.2014

T
-> Nwkt: : to vypadá, že jsem si ten litr odložil tady na tom místě a pak to bylo dobrý
každopádně takovej plivanec najednou je teda dost 


22:23:28
07.09.2014
07.09.2014

Nwkt
-> Nwkt 07.09.14 22:22:29: Počkej až to tam bude v HDčku a pak si to zapni 

13:13:07
19.08.2014
19.08.2014

T
-> vhml: : normálka serie....na něco lepšího se chystám v zimě...to jsem si myslel,ale jelikož to nebylo zase až tak dlouho, tak se musela přehřát hodně rychle, nikdy se mi to před tím nestalo,ani v Mostě třeba....
