T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:44:42
27.03.2014
Nwkt
-> T: A to se říká, že s gumou to je bezpečný
20:44:03
27.03.2014
-> francomk: : tak pokud se nepletu, tak nejsem rozhodně první a podle mě ani ne poslední....prostě to vcuclo gumu...8
20:39:41
27.03.2014
francomk
-> T: Myslel som tu vrtulu
18:58:19
27.03.2014
-> Jindas: : takže rozebrat a vyčistit celej karbec by mohlo pomoci ? tak to asi zatím přežiju....40 ale dík za radu 4
16:56:30
27.03.2014
Jindas
-> T: Hele tenhle problém sem měl taky... auto při prvním startu blbě chytalo,než šlo na 3 pár vteřin (20-30s) a pak se chytlo... příčína u mě,zarostlý karburátor....
12:50:22
27.03.2014
-> francomk: : co ?
08:04:03
27.03.2014
francomk
-> T: šikulka, to sa aj dá? 3
upraveno 1x, naposled 27.03.2014 08:04:12
09:17:25
20.03.2014
-> radekp: : koukám pořád 8 3 ještě není čas, až se naučím s tímhle 4
08:40:23
20.03.2014
radekp
-> T: Alfy to nedělají40 Fascinuje mě, jak to s řídící jednotkou funguje bezvadně!!! Koukni na Sbazar, tam je pár motorů na prodej...a už se zbav malorážky3
21:45:16
19.03.2014
-> Eidy: : takže závoďáka mám 40
21:44:40
19.03.2014
m8rinek
-> T: Dost možná karbec to uleje přes otevřenej ventil, taky se mi to stává, ale neřešil jsem to...
21:41:43
19.03.2014
Eidy
-> T: Pár vteřin bych neřešil. Na 3 šlo v Běšinech i Molčanovo auto. Teď nevím, jestli to byla červená eLeRa nebo 160MTX.
21:39:24
19.03.2014
-> Eidy: : svíce už mám asi třetí a zrovna dneska jsem je vyčistil a dělal odtrh....tak snad je to jen prkotinka.....

a na výfuk jsem člověče nestoupal 131 3 napodlo mě, že jsem svody přihnul jak byl motor venku,ale to by to bylo obráceně....záhada 131 3
21:32:21
19.03.2014
Eidy
-> T: Vzhledem k 5K hlavě to nebude palivo. Asi zapalování. Takže nejspíš svíce.

Nesmíš si na ten výfuk stoupat.
21:28:16
19.03.2014
-> Eidy: : alfa taky ? jestli ne, tak nemáš moc koní 40 3

neřeším, že to je jen při úplně studeném motoru a je to opravdu pár vteřin, ale to neznamená, že by mě nezajímalo čím to je 8





jo a mám najednou výfuk nakřivo....vlevo mi jde o krapet níže a byl v rovině, koukal jsem na to už dvakrát a nechápu kde by se co mohlo hnout 131
21:24:41
19.03.2014
Eidy
-> T: Tak to neřeš. To nadupaný motory dělají. 1
21:22:46
19.03.2014
-> Eidy: : vteřin...pak se to chytne a už není problém při dalším startování....
21:18:23
19.03.2014
Eidy
-> T: Jak dlouho to běží na 3? Pár vteřin, minutu?
20:54:33
19.03.2014
tak já jsem snad připraven.....

dneska jsem s kamarádem kouknul na svíčky,ventily,atd...pros tě která vůle šla změřit :-D + se trošku zvedal předstih a tak snad to bude OK všechno....zítra jen gumy dofouknout a vyházet interiér + přidělat držák na foťák a jsem připraven zcela....



jen pořád nechápu proč to chytá studený na 3 válce :-/
10:38:39
11.03.2014
Luky
-> T: 158
Extreme Tyres