T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:38:12
15.09.2014
m8rinek
-> T: mě kohout normálně prohnil skoda110r.eu/110r/leden12 0001.jpg nicméně na odlitku je plechovej deklik zajištěnej bajonetem. Odvrtáš nejtek, rozděláš, dáš novou gumky, zaděláš, dáš trhací nejtek a jedeš.



Pokud to nechceš řešit, tak propoj malej okruh (natáhni hadici od pumpy k termostatu, nebo je zaškrť).
21:38:05
15.09.2014
Nwkt
-> T: Jestli je stejnej se 120 tak jsou tam dvě těsnění co vyměníš a máš klid
21:32:32
15.09.2014
nemá někdo nákres kohoutu topení nebo fotky rozebranýho ? už si to nepamatuju a nemam čas to řešit bohužel, že mam jet v neděli na poslední jízdu letos a tak abych věděl, jestli pojedu erkem nebo spotřebákem :-D



jde o to, že mi po poslední jízdě v Mostě začal téct,ale při zapnutém topení neteče,ale jelikož neznám vnitřnosti, tak nevim, jestli mě může potkat od něj ještě něco 3 8
15:13:55
09.09.2014
tak už jsem nahrál ty videa, kdyby to někoho zajímalo, akorát tam cpu to třetí....

jinak jsem si přivezl něco z Mostu na dlouhé zimní večery třeba....kromě kotoučů samotných vše potřebné pro jejich instalaci, díky Antonymu
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.09.2014 15:13:55
22:06:55
08.09.2014
-> Eidy: : to nevim proč, když jsem jel letos jak šnek :-(

ale pak nevim, kde jsem ty gumy zahřál 40 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 08.09.2014 22:06:55
20:41:17
08.09.2014
Eidy
-> T: Je to jasný. Máš tam chladič se slabým žaludkem a dělá se mu šoufl.1
17:43:19
08.09.2014
-> Nwkt: : jojo, bylo to před zatáčkou a opravdu mi to přijde jako hodně :-/ tak uvidíme co v zimě zjistí pan doktor 5
17:37:38
08.09.2014
Nwkt
-> T: No je to divný, já myslel že to bylo v zatáčce, ale tady to vypadá že si to odplivne když jsi ubral
15:50:39
08.09.2014
-> Nwkt: : to vypadá, že jsem si ten litr odložil tady na tom místě a pak to bylo dobrý 3 každopádně takovej plivanec najednou je teda dost 8
22:23:28
07.09.2014
Nwkt
-> Nwkt 07.09.14 22:22:29: Počkej až to tam bude v HDčku a pak si to zapni 4
22:22:29
07.09.2014
Nwkt
-> T: Od 6:14 je vidět co jsem ti říkal
DOD Most, první jízda 7 9 2014
13:13:07
19.08.2014
-> vhml: : normálka serie....na něco lepšího se chystám v zimě...to jsem si myslel,ale jelikož to nebylo zase až tak dlouho, tak se musela přehřát hodně rychle, nikdy se mi to před tím nestalo,ani v Mostě třeba....8
10:53:27
19.08.2014
vhml
Rozbil jsi to. Spojka mohla bejt přehřátá. Jakou spojku tam máš? Nech si v Renovaku nastřelit pořádný obložení a zaklapni to přitlačákem z felicie přímo z autorizovanýho servisu. A máš za 1500 nesmrtelnou spojku...
10:48:10
19.08.2014
sice už je to dobrý,ale nedá mi to....

v neděli jsem auto trošku protáhnul ve Lnářích a při rychlém přeřazení mi proklouzávala spojka, nejspíš ( přeřadil jsem, otáčky nahoru a zátah pomalu nikde nějakou dobu. než se to chytlo...), pak mi to dělalo i v zatáčce, noha na zemi a zátah žádnej a při dojetí už to nebylo ono ani na jedničku při parkování a běžném zařazení.....a pak po cestě domu v pohodě a při "pomalejším" řazení na dráze taky.....co jsem s tím provedl ?
22:17:16
14.06.2014
-> vhml: : pokušitel 40 pořád neni chlazení a nejsou svody, to asi nemá cenu, pak to předělávat :-/
13:21:23
14.06.2014
vhml
Pořád ještě nechceš přivézt ty větší trysky do Webra do Běšin ? 2
upraveno 1x, naposled 14.06.2014 13:21:40
10:35:27
11.05.2014
Eidy
-> T: Ať Ti s tím někdo kvrdlá a ty osahávej nápravu. Tam kde se to proti sobě hýbe poznáš. Chytneš do ruky třeba svislák-rameno a ucítíš co to dělá.
08:35:43
11.05.2014
-> Tuner#2: : právě, že žmolky jsou jasný,ale taková ploška mě zarazila....nic tak uvidíme, až něco najedu 5











jinak mam na předním pravém kole nějaký lehký vaklík a nevím co to může být, že horizontálně tam nic neni,ale když za kolo vezmu vertikálně, tak je tam lehká vůle,ale když s kolem zatočim, tak nic.....a po sundání kola taky nic(takže je ta vůle buď tak malá nebo za to může kolo ), takže můj typ je čep ?

za jízdy i ve 120 není nic znát....
22:54:47
10.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 10.05.14 22:30:49: Ja gumy tak detailně nezkoumám, ale po Mostě kdy je hodně ohřeješ/spečeš se to na normal silnici pak postupně odrolí. Takhle z plochy šlupku jsem snad ještě neměl, ale může to být tím. Uvidíš až něco njedeš a ojedeš to 4
22:30:49
10.05.2014
takže to normální neni, to jsem chtěl vědět 40 nebo spíš nechtěl 8 3
Extreme Tyres