T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

22:17:16
14.06.2014
-> vhml: : pokušitel 40 pořád neni chlazení a nejsou svody, to asi nemá cenu, pak to předělávat :-/
13:21:23
14.06.2014
vhml
Pořád ještě nechceš přivézt ty větší trysky do Webra do Běšin ? 2
upraveno 1x, naposled 14.06.2014 13:21:40
10:35:27
11.05.2014
Eidy
-> T: Ať Ti s tím někdo kvrdlá a ty osahávej nápravu. Tam kde se to proti sobě hýbe poznáš. Chytneš do ruky třeba svislák-rameno a ucítíš co to dělá.
08:35:43
11.05.2014
-> Tuner#2: : právě, že žmolky jsou jasný,ale taková ploška mě zarazila....nic tak uvidíme, až něco najedu 5











jinak mam na předním pravém kole nějaký lehký vaklík a nevím co to může být, že horizontálně tam nic neni,ale když za kolo vezmu vertikálně, tak je tam lehká vůle,ale když s kolem zatočim, tak nic.....a po sundání kola taky nic(takže je ta vůle buď tak malá nebo za to může kolo ), takže můj typ je čep ?

za jízdy i ve 120 není nic znát....
22:54:47
10.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 10.05.14 22:30:49: Ja gumy tak detailně nezkoumám, ale po Mostě kdy je hodně ohřeješ/spečeš se to na normal silnici pak postupně odrolí. Takhle z plochy šlupku jsem snad ještě neměl, ale může to být tím. Uvidíš až něco njedeš a ojedeš to 4
22:30:49
10.05.2014
takže to normální neni, to jsem chtěl vědět 40 nebo spíš nechtěl 8 3
20:23:06
10.05.2014
vhml
-> T 10.05.14 15:44:39: normalni to není, ale neřešil bych to. Ono to stejně nijak nevyřešíš. Pokud bys to řešit chtěl, pošlu ti adresu kam mi je můžeš zdarma zaslat 3
19:52:05
10.05.2014
Eidy
-> T: u protektorů ano :)

Jezdi a uvidíš ;)
16:03:41
10.05.2014
Kubis09
řekl bych že na slicku ano.
15:44:39
10.05.2014
15:44:07
10.05.2014
je to normální ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 10.05.2014 15:44:07
19:29:23
11.04.2014
-> Eidy: : neprovokuj 40 a tahle vypadá zachovale, až škoda možná vyndat motor 5 a jak píše radek 40
13:36:15
11.04.2014
Eidy
-> radekp: Nějak začít musí. 1
13:34:16
11.04.2014
radekp
-> Eidy: malý výkon
19:49:39
07.04.2014
tak jsem vrátil origo vrtuli a byl se poprvé od Mostu projet.....nějak to chladí a víc řešit nehodlám momentálně, že bych rád navštívil nějaký sraz a čas na laborace nemám a do tohoto chlazení stejně už nehodlám dát ani korunu....jen jsem měl po pár km vakl na vrtuli, ale s tím jsem počítal,ale při prvním pokusu o dotažení jsem se pro jistotu spálil o svody a tak jsem jel dál :-D

a spokojenost, jen jsem musel trošku zase pootevřít klapku, že mi nějak padá volnoběh mi přijde, nevim.....a je nějaký vaklík na pravém předním kole, tak se na něj snad do konce týdne dostanu....
13:31:13
06.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 06.04.14 09:06:49: Wow to je pecka, hned je to jine auto, kola to chtelo ;)
12:05:00
06.04.2014
castrol
-> T: je mi jasne
11:57:53
06.04.2014
-> Eidy: : kopírka 4



-> Mates: : moc,skoro bych je chtěl taky 40



-> castrol: : to nezáleží na mě 4
11:16:22
06.04.2014
castrol
-> T 06.04.14 09:06:49: chcelo by to kartu 1
Extreme Tyres