
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> vhml: : pokušitel
pořád neni chlazení a nejsou svody, to asi nemá cenu, pak to předělávat :-/

Pořád ještě nechceš přivézt ty větší trysky do Webra do Běšin ? 

-> T: Ať Ti s tím někdo kvrdlá a ty osahávej nápravu. Tam kde se to proti sobě hýbe poznáš. Chytneš do ruky třeba svislák-rameno a ucítíš co to dělá.
-> Tuner#2: : právě, že žmolky jsou jasný,ale taková ploška mě zarazila....nic tak uvidíme, až něco najedu
jinak mam na předním pravém kole nějaký lehký vaklík a nevím co to může být, že horizontálně tam nic neni,ale když za kolo vezmu vertikálně, tak je tam lehká vůle,ale když s kolem zatočim, tak nic.....a po sundání kola taky nic(takže je ta vůle buď tak malá nebo za to může kolo ), takže můj typ je čep ?
za jízdy i ve 120 není nic znát....

jinak mam na předním pravém kole nějaký lehký vaklík a nevím co to může být, že horizontálně tam nic neni,ale když za kolo vezmu vertikálně, tak je tam lehká vůle,ale když s kolem zatočim, tak nic.....a po sundání kola taky nic(takže je ta vůle buď tak malá nebo za to může kolo ), takže můj typ je čep ?
za jízdy i ve 120 není nic znát....
-> T 10.05.14 22:30:49: Ja gumy tak detailně nezkoumám, ale po Mostě kdy je hodně ohřeješ/spečeš se to na normal silnici pak postupně odrolí. Takhle z plochy šlupku jsem snad ještě neměl, ale může to být tím. Uvidíš až něco njedeš a ojedeš to 

takže to normální neni, to jsem chtěl vědět
nebo spíš nechtěl




-> T 10.05.14 15:44:39: normalni to není, ale neřešil bych to. Ono to stejně nijak nevyřešíš. Pokud bys to řešit chtěl, pošlu ti adresu kam mi je můžeš zdarma zaslat 

-> T: u protektorů ano :)
Jezdi a uvidíš ;)
Jezdi a uvidíš ;)
řekl bych že na slicku ano.
-> Eidy: : neprovokuj
a tahle vypadá zachovale, až škoda možná vyndat motor
a jak píše radek 



-> radekp: Nějak začít musí. 

-> Eidy: malý výkon
tak jsem vrátil origo vrtuli a byl se poprvé od Mostu projet.....nějak to chladí a víc řešit nehodlám momentálně, že bych rád navštívil nějaký sraz a čas na laborace nemám a do tohoto chlazení stejně už nehodlám dát ani korunu....jen jsem měl po pár km vakl na vrtuli, ale s tím jsem počítal,ale při prvním pokusu o dotažení jsem se pro jistotu spálil o svody a tak jsem jel dál :-D
a spokojenost, jen jsem musel trošku zase pootevřít klapku, že mi nějak padá volnoběh mi přijde, nevim.....a je nějaký vaklík na pravém předním kole, tak se na něj snad do konce týdne dostanu....
a spokojenost, jen jsem musel trošku zase pootevřít klapku, že mi nějak padá volnoběh mi přijde, nevim.....a je nějaký vaklík na pravém předním kole, tak se na něj snad do konce týdne dostanu....
-> T 06.04.14 09:06:49: Wow to je pecka, hned je to jine auto, kola to chtelo ;)
-> T: je mi jasne
-> Eidy: : kopírka
-> Mates: : moc,skoro bych je chtěl taky
-> castrol: : to nezáleží na mě

-> Mates: : moc,skoro bych je chtěl taky

-> castrol: : to nezáleží na mě

-> T 06.04.14 09:06:49: chcelo by to kartu 
