T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:38:19
07.02.2014
Eidy
-> T: Už mlčím.1
13:33:18
07.02.2014
-> Eidy: : 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.02.2014 13:33:18
10:40:10
07.02.2014
Eidy
-> T: Tahle má aretaci jen v jedný poloze? Nevypadá to tak.
09:02:07
07.02.2014
-> Eidy: : další věc, kterou jsem si někdy na auatě přál, tak jsem neodolal za "talíř" 4 měla být celá černá,ale třeba mi tam ta zlatá pásne :-P



-> m8rinek: : to je trošku pozdě 8 3 ale na štěstí tahle to tak má 4
22:45:30
06.02.2014
m8rinek
-> T: Pořiď si tu rychlospojku s jedinou polohou, aby jsi měl volant vždy rovně...
22:41:42
06.02.2014
Eidy
-> T: Tak to čumím pane.
20:36:14
06.02.2014
-> Tuner#2: : právě, že díky tomu budu moct s volantovkou níž :-) jinak to je teď na speedpru, koukni 4



-> Antony: : to přijde 40 3
20:33:20
06.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: tos koukal na Mr. Beana, ne? Ještě pořádnou petlici na dveře a visací zámek 1
20:28:05
06.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 06.02.14 20:09:12: Vyndavací volant? Co to vyjde dneska? Časem budu chtít prodloužit a volant víc dozadu.
20:09:12
06.02.2014
to je tak, když je někdo doma nemocnej, nudí se a "courá" po netu 40 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.02.2014 20:09:12
19:19:31
25.01.2014
-> Antony: : mám tam něco podle sebe a myslím, že by tohle mělo fungovat...



-> Tuner#2: : 3 4



-> Eidy: : nene, je tam pořád, co jsem Ti ukazoval 4 já myslím, že to je dobrý, neříkám nejlepší,ale dostačující podle mě 4
19:06:02
25.01.2014
Eidy
-> T: A tys tam budeš navařovat plotny? Dobrý.
19:03:37
25.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.01.14 18:54:25: Hade já chci taky 1
18:57:19
25.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: jj, ono to bude jedno jestli 200, 180 nebo 150mm od sebe. I ty 2" to zkreslujou. Hlavně tam udělej platli, aby tě to udrželo. .
18:54:25
25.01.2014
a jedna inspirativní pro T2 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.01.2014 18:54:25
18:52:29
25.01.2014
18:44:46
25.01.2014
-> Antony: : jojo, je to vidět a je i vidět, že byly v platě asi blíž trošku a ne rovnoběžně....takže to mám snad v pohodě :-)

jinak to asi trošku klame taky, že tam je 2" 8
18:32:15
25.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: Jj vim, že MTXka jsou široký. Nevím jestli je to vidět na těchhle fotkách, ale mívaly v půlce mezi sedačkou a platem pásy spojený takovým pomocným pásem.
18:24:21
25.01.2014
-> Antony: : tak jsem to chtěl taky dělat,ale MTX je trošku širší u krku 8 nic stahnul jsem to na těch 18 cm a bude....dám ještě fotku pro zajímavost....
18:19:11
25.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: namontovat jsem sedačky a podle vzdálenosti děr v sedačkách jsem navařil platli s futrama aby byly pásy rovnoběžně. Jak pro 3-body, tak 4-body . .
Extreme Tyres