skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:35:08
07.02.2014
07.02.2014
T
-> Eidy: : v pohodě co vím, to odpovím
13:38:19
07.02.2014
07.02.2014
Eidy
-> T: Už mlčím.
10:40:10
07.02.2014
07.02.2014
Eidy
-> T: Tahle má aretaci jen v jedný poloze? Nevypadá to tak.
09:02:07
07.02.2014
07.02.2014
T
-> Eidy: : další věc, kterou jsem si někdy na auatě přál, tak jsem neodolal za "talíř" měla být celá černá,ale třeba mi tam ta zlatá pásne :-P
-> m8rinek: : to je trošku pozdě ale na štěstí tahle to tak má
-> m8rinek: : to je trošku pozdě ale na štěstí tahle to tak má
22:45:30
06.02.2014
06.02.2014
m8rinek
-> T: Pořiď si tu rychlospojku s jedinou polohou, aby jsi měl volant vždy rovně...
22:41:42
06.02.2014
06.02.2014
Eidy
-> T: Tak to čumím pane.
20:36:14
06.02.2014
06.02.2014
T
-> Tuner#2: : právě, že díky tomu budu moct s volantovkou níž :-) jinak to je teď na speedpru, koukni
-> Antony: : to přijde
-> Antony: : to přijde
20:33:20
06.02.2014
06.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: tos koukal na Mr. Beana, ne? Ještě pořádnou petlici na dveře a visací zámek
20:28:05
06.02.2014
06.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 06.02.14 20:09:12: Vyndavací volant? Co to vyjde dneska? Časem budu chtít prodloužit a volant víc dozadu.
20:09:12
06.02.2014
06.02.2014
T
to je tak, když je někdo doma nemocnej, nudí se a "courá" po netu
19:19:31
25.01.2014
25.01.2014
T
-> Antony: : mám tam něco podle sebe a myslím, že by tohle mělo fungovat...
-> Tuner#2: :
-> Eidy: : nene, je tam pořád, co jsem Ti ukazoval já myslím, že to je dobrý, neříkám nejlepší,ale dostačující podle mě
-> Tuner#2: :
-> Eidy: : nene, je tam pořád, co jsem Ti ukazoval já myslím, že to je dobrý, neříkám nejlepší,ale dostačující podle mě
19:06:02
25.01.2014
25.01.2014
Eidy
-> T: A tys tam budeš navařovat plotny? Dobrý.
19:03:37
25.01.2014
25.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.01.14 18:54:25: Hade já chci taky
18:57:19
25.01.2014
25.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: jj, ono to bude jedno jestli 200, 180 nebo 150mm od sebe. I ty 2" to zkreslujou. Hlavně tam udělej platli, aby tě to udrželo. .
18:44:46
25.01.2014
25.01.2014
T
-> Antony: : jojo, je to vidět a je i vidět, že byly v platě asi blíž trošku a ne rovnoběžně....takže to mám snad v pohodě :-)
jinak to asi trošku klame taky, že tam je 2"
jinak to asi trošku klame taky, že tam je 2"
18:32:15
25.01.2014
25.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: Jj vim, že MTXka jsou široký. Nevím jestli je to vidět na těchhle fotkách, ale mívaly v půlce mezi sedačkou a platem pásy spojený takovým pomocným pásem.
18:24:21
25.01.2014
25.01.2014
T
-> Antony: : tak jsem to chtěl taky dělat,ale MTX je trošku širší u krku nic stahnul jsem to na těch 18 cm a bude....dám ještě fotku pro zajímavost....