T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:57:39
10.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: jo, ale to bych nesměl přibrat od podzimu 5 kilo 3 ať zatahnu břicho jak chci, pořád se nevejdu do letního setupu 3
15:35:04
10.01.2014
Eidy
-> vhml: Tak tak. Boční se musí utahnout tak, aby to šlo zapnout se zataženým břichem. Ono to po zavrtění se trochu povolí. A pak nacvaknout ramenní a utáhnout co to jde. Pak se v tom nehneš.
15:28:34
10.01.2014
vhml
-> radekp 10.01.14 13:10:04: ty pásy co jdou z boku musíš mít tak na fest že jdou sotva zapnout ( až se pak zavrtíš v sedačce tak se to trochu uvolní ) a až pak zapínat, resp utahovat ramenní pásy. Když to máš dobře tak se to nahoru v podstatě ani trochu nehne.
15:20:36
10.01.2014
Luky
-> radekp: chce to víc dotáhnout břišák, ale nikdy to asi nebude 100% To jedině 6bodové, kde právě ty spodní pásy ti to stáhnou dolů do správné polohy
15:18:35
10.01.2014
-> radekp: : asi budu muset kvůli sedačkám :-/

nezmám, já jsem ještě v autě neseděl, co má ty 3"
13:10:04
10.01.2014
radekp
-> T: Kupuješ 4bodové? Já teď jedny koupil, 3" široké, když si je zapnu, tak ten kříž mám přes celé břicho, ale to zřejmě znáš, třeba od Eidyho
12:58:02
10.01.2014
čirou náhodou neměl by někdo zájem o moje pásy ? 3-bod OMP
20:33:08
06.01.2014
-> TTomas: : nojo a vazelíny ? to když ji tam dam tolik, tak mi to bude podle mě už tlačit na manžety.....:-/

jak jsem psal...."nalil" jsem to úplně plný, zase vylil a teď tam dal tak 20 ml toho mixu olej-vazelína
17:51:00
06.01.2014
TTomas
-> T: Oleje se tam davalo snad 125ml.
15:03:30
05.01.2014
-> ZdenoR: : neva, už jsem to nějak vyřešil.....nalil jsem to plné, pak vypustil, takže je to na všem chycené ta směs a teď tam možná jen před zavřením kápnu dvě injekční stříkačky (2 x 5 ml) a to by mohlo stačit :-)
14:11:21
05.01.2014
ZdenoR
-> T: A já si nejsem stopro jist. 6
upraveno 1x, naposled 05.01.2014 14:12:37
09:09:42
05.01.2014
-> ZdenoR: : otazník ? já se ptám 3 40
00:10:28
05.01.2014
ZdenoR
-> T: 0,18l ?
22:27:25
04.01.2014
jo a kolik vlastně nalít té vazelíno-oleje do řízení ? mám jen knížky na 10-ky a tam je matice :-D :-/
08:35:29
04.01.2014
-> vhml: : nahoře jsem dal místo původních 0,6 mm nějakých 0,35 mm, aby to bylo nahoře zároveň a pastorek se ani nehnul nahoru a dolu a v místě na doladění vůle jsem dal jen tu , co jsem k tomu dostal, tu 2mm ( což je tam předpokládám kvůli většímu průměru pastorku ) jest tak ?
16:33:33
03.01.2014
vhml
-> T 03.01.14 12:47:21: máš tam všechny ty podložky navíc co tam mají přijít oproti origo řízení?
12:47:21
03.01.2014
-> Nwkt: : v autě to ani neuslyším 3 4 to jen pro jistotu jsem se zeptal 5
12:36:29
03.01.2014
Nwkt
-> T: Hlučný řízení by bylo asi to poslední co bych u škodovky řešil 3
12:32:44
03.01.2014
-> minno: : jiný pastorek jsem ještě nedával a vzhledem k tomu, co se tady různě řešilo se strmejma pastorkama, tak se raději ptám 4



-> Eidy: : dík 4
12:30:14
03.01.2014
Eidy
-> T: Ten novej pastorek nemá tak hladký zuby jako starej, jest tak? A taky třeba nesedí tak dobře do hřebenu, když má jinej tvar zubu. Neřeš to a jezdi.
upraveno 1x, naposled 03.01.2014 12:30:22
Extreme Tyres